проблем мени обороти 525 тдс-РЕШЕНО

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

проблем мени обороти 525 тдс-РЕШЕНО

Мнение от dido_lom » 24 Май 2011, 16:10

колеги ,извинявам се ама не намерих никаде отговор на проблема; а тои е следния,когато колата е на място и работи натискам спирачка и колата почва да мени обороти,еладжията каза че проблема не е ел.някои ако знае да помага.благодаря предварително :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Последна промяна dido_lom на 04 Юни 2011, 18:40, променена общо 1 път
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Май 2011, 17:06

Единствената връзка която правя е ,че спирачната помпа взема вакуум от двигателя. Но какъв е точно проблема не знам. За първи път чувал за такава нередност.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от dido_lom » 24 Май 2011, 18:23

да прав си,от вакум помпата,но си мисля че проблема е някаде след нея.нещо сварзано с сервото ли не знам.нека да чуем и др.мнения на по компетентни хора :bowdown:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от daka1972 » 24 Май 2011, 18:27

да не е от клапънчето м/у двигателя и сервото /пласмасово цилиндърче/ :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от dido_lom » 24 Май 2011, 19:18

склонен сам да мислия че е нещо от сервото,колега ми подхварли идеята че може да е скасана мамбраната му,но не знам какви са признаците за това нещо :cry:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от dido_lom » 25 Май 2011, 18:50

току що махнах кората над педалите,за да стигна до машинката на спирачките.след като извадих буксата от машинката спря да мени оборотите,мисля 4е това е проблема .само някои да каже дали се ремонтира тая пущина или иска смяна с нова :bowdown: :bowdown:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от dido_lom » 03 Юни 2011, 23:23

Колеги помагайте,проблема стана по-голям,купих нова машинка за спирачките монтирах я но продължава да мени оборотите,дори по-зле като натисна педала и направо угасва колата.След като угасна я оставих на контакт и се ослушах,от помпата се чваше звук като от зациклило реле които не спря докато не махнах контакта.Моля за някакви идей че се побърках вече.
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от Zubcho » 04 Юни 2011, 8:10

ГНП-то ти е заминава и по-точно плочката с пистите на нея по които вървят четците. Тук се препоръчва да я закараш на читав майстор, или ти сам да я почистиш тази плочка, защото може и само боклуци да са се събрали. Ако след почистване не се оправи търсиш на втора ръка ГНП или купуваш само плочката от БОШ (над 700лв)

Има много изписано по темата, даже в е39 подфорума има нагледно обяснено кое как се прави с тази плочка.

Успех
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от Пресиян Василев » 04 Юни 2011, 8:41

Сложи старата машинка и отрежи кабела импулс кьм ДДЕ.А може и да регулираш плочката с повечко гориво да се позамаже дефекта
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от dido_lom » 04 Юни 2011, 9:08

Колега а кой е кабела, че там са 4 броя.
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от vladobate » 04 Юни 2011, 10:30

Пресиян Василев написа:Сложи старата машинка и отрежи кабела импулс кьм ДДЕ.А може и да регулираш плочката с повечко гориво да се позамаже дефекта

Ама Преско и ти си стара лисица :mhihi: , имаше такива оплаквания като падане на оборотите при натиснат този педал и при пускане се възстановяваха и аз предположих че може да е от машинката дет дава инфо на компа. и то хубаво ще отреже кабела ма после да няма що не ми работи темпомата дет си сложих . И тва с повечкото гориво е добро решение при заминаваща си плочка , аз така правих лятото ( че кат се стопли почват магариите ) и зимата пак връщах за по-малко разход. :mhihi: . Та колега при заминаваща си плочка се менят оборотите при някакво допълнително натоварване на ДВГ ( чрез хидр. помпа завъртане на волана или алтернатора пуснати много консуматори ) обаче чрез вакум помпата мисля не се случва това тъй че наистина търси проблема от машинката и по-точно както те е насочил Пресиян . Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от dido_lom » 04 Юни 2011, 11:27

Ок колега,но Пресиян ми е написал да премахна единия кабел но там са 4бр. кой от тях.Без темпомат съм така че не проблем,по късно след обяд ще мърдам и главата на помпата само да измисля начин да махна пломбата и без да свалям колекторите,въпроса е кой от кабелите на машинката да режа.Благодаря за помощта :bowdown: :bowdown: :bowdown:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от Zubcho » 04 Юни 2011, 11:42

Първо премести помпата и после режи кабели.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от dido_lom » 04 Юни 2011, 12:11

Ок ще те послушам колега,по-късно след интервенцията ще пиша,а до тогава моля които се сети нещо да пише. :bowdown: :bowdown: :bowdown:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем мени обороти 525 тдс

Мнение от Пресиян Василев » 04 Юни 2011, 12:32

labour написа:Ок ще те послушам колега,по-късно след интервенцията ще пиша,а до тогава моля които се сети нещо да пише. :bowdown: :bowdown: :bowdown:

За пломбата,няма да мине без колектор.Сваляш колектора,сваляш плочката ,режеш бакелита/вьоражи се с тьрпение/ Внимаи после с шибьра и дозатора при монтажа.
А кабела за рязане е лесна работа,откачаш буксата ,замостваш 2по 2 докато светнат стоповете ,тогва значи от другите 2 единия.
Ако имаш темпомат ,то тои наистина няма да бачка после
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook