Перка TDS
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Перка TDS
Здравеите колеги,от няколко дни когато спра колата и я оставя на контакт и перката работи.Колата си държи нормалната работна температура при много къси растояния се включва,няма как да загрее още повече е и при хладно време.Някои има ли идея от къде може да идвра проблема?Нещо от виското можеби ...? 

E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Перка TDS
MPOWERfan написа:Здравеите колеги,от няколко дни когато спра колата и я оставя на контакт и перката работи.Колата си държи нормалната работна температура при много къси растояния се включва,няма как да загрее още повече е и при хладно време.Някои има ли идея от къде може да идвра проблема?Нещо от виското можеби ...?
Проблеми много но няма как да ти върти перката след като си угасил колата Защото тя не е на ток.

Може да ти включва перката на климатика да помага за охлаждането.

- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Перка TDS
Перката дето точно пред двигателя се върти но това е нормално не се включва тя,някъде откъм самия радиатор се чува и се усеща как духа отпред знам ли и аз какво става ... 

E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Re: Перка TDS
MPOWERfan написа:Здравеите колеги,от няколко дни когато спра колата и я оставя на контакт и перката работи.Колата си държи нормалната работна температура при много къси растояния се включва,няма как да загрее още повече е и при хладно време.Някои има ли идея от къде може да идвра проблема?Нещо от виското можеби ...?
а като работи перката стрелката на температурата къде е ? Миналата година по това време имах подобен проблем - стрелката си стоеше на 12.00ч ама перката бачкаше постоянно и проблема се оказа,че термостата не отваря. Имам в предвид ел.перката, която се намира м/у бронята и радиатора

Re: Перка TDS
Това трябва да ти е климатичната перка и тя се включва на първа скорост при работа на климатика и на втора скорост освен от сигнал от климатика и от сигнал от датчика на 101градуса горе на главата което не е добре. А тва че стрелката вътре си стои на 12часа нищо не показва за предстоящ проблем по охл. система тъй като тя си стои там в голям темп. диапазон и досри след тия 101гр. което си е вече притеснително по това време на годината. Колегата по-горе правилно те е насочил за евентуално неохлаждане и акто един възможен вариант неотварящ ( блокирал ) термостат или някакво запушване или недобре работеща водна помпа и т.н. има писано бол.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Перка TDS
Първо изчисти с пароструйка мястото между двата радиатора и после сподели
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Перка TDS
Много благодаря за отговорите колеги,ако с паростуйката не стане има ли проблем просто да откача буксата на тази перка и да не работи,защото климатика и без това не функционира в момента? 

E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Перка TDS
Тя щом се включва значи си върши работата
Почисти първо между радиаторите (а и водния също)и пробвай
После мисли за
1. виско
2.водна помпа
Почисти първо между радиаторите (а и водния също)и пробвай
После мисли за
1. виско
2.водна помпа
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Перка TDS
LUBO 555 написа:Тя щом се включва значи си върши работата
Почисти първо между радиаторите (а и водния също)и пробвай
После мисли за
1. виско
2.водна помпа
За почистването- с две ръце "за"
За виско- възможно е....
Но за водна помпа- едва ли......... въпреки, че е възможно...
Логически- има проблем с охлаждането. Явно е. Но е възможно просто виското да е за смяна и заради това, че не се включва, когато трябва, а датчика си работи, дава сигнал и перката на климата се включва да "помага". И - колега- Голяма грешка, ако и окубаш кабела.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Перка TDS
Виско е колеги,има доста луфт а и като форсирам колата перката продължава да не се върти както трява спира се много лесно не зацепва въобще.Мисля,че точно там ми е проблема благодаря на всички за отговорие! Някои има ли представа с колко пари ще се класирам за виско?



E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Перка TDS
Зацепихме днес перката да си работи постоянно,и другата перка пак не се изключва какво се случва не знам вече ...
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Перка TDS
Аз си купих за 55 евро. По-точно, приятел, който пътува навън, ми го донесе. Не посмях да си купя от тукашните ментаци, че вече бях правил двигателя.....
Ако колата ти си струва, съветвам те и ти така да направиш. Въпрос на личен избор, разбира се. Но за виско за 50 - 60 лв.... сам си прави изводите. По добре, както се казва 20-30 лв за старо, по-голяма вероятност има да е читаво. Аз с това, дето ми го донесоха карах две години, на старата кошница,, като зацепи, такъв вятър правеше, че повдигаше полите на мадамите

Ако колата ти си струва, съветвам те и ти така да направиш. Въпрос на личен избор, разбира се. Но за виско за 50 - 60 лв.... сам си прави изводите. По добре, както се казва 20-30 лв за старо, по-голяма вероятност има да е читаво. Аз с това, дето ми го донесоха карах две години, на старата кошница,, като зацепи, такъв вятър правеше, че повдигаше полите на мадамите



С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
Re: Перка TDS
MPOWERfan написа:Зацепихме днес перката да си работи постоянно,и другата перка пак не се изключва какво се случва не знам вече ...
Ама ти рано се предаваш колега на ТДС-а му трябва търпелив собственик

- XosetoR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 6.05.2010
- Местоположение: Варна,Кайсиева градина
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525тдс
- Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
- Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",
Re: Перка TDS
Ако вдига 101 градуса и повече няма как да не се разбере (лъха жега при отварянето)надуват се мъркучите,появяват се течове и тн.Ако не е датчика значи е най лошото.Датчика е първия от към купето.Също така провери количеството течност на студен двигател с доливане защото понякога нивото на око е добре но като почнеш и влизат 6-700 мл.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Перка TDS
XosetoR написа:Ако вдига 101 градуса и повече няма как да не се разбере (лъха жега при отварянето)надуват се мъркучите,появяват се течове и тн.Ако не е датчика значи е най лошото.Датчика е първия от към купето.Също така провери количеството течност на студен двигател с доливане защото понякога нивото на око е добре но като почнеш и влизат 6-700 мл.
Това добре, но не е напълно вярно, може да прави въздух на 5-6 ти цилиндър и тогава перката ще върти, стрелката няма да мърда, двигателя няма да прегрява (целия ще прегрее само ако се кара доста време с добра скорост 100-130км./час за поне 1 час, защото двигателя е голям и има доста да нагрява... и чак тогава ще почне да надува и да изхвърля "околоплодни" води

Просто трябва да се направи пълна ревизия на охлаждането и тогава да се "предполага".
Само за насока, когато работи перката радиатора (водния) как е топъл, има ли голяма разлика между температурата на входящия и изходящия край (двата маркуча)?
От там почни

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани