Перка TDS

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Перник.
Пол: Мъж
Кара: E61/530XD
Мечтае да кара: на по-евтино гориво.

Перка TDS

Мнение от MPOWERfan » 01 Май 2011, 8:20

Здравеите колеги,от няколко дни когато спра колата и я оставя на контакт и перката работи.Колата си държи нормалната работна температура при много къси растояния се включва,няма как да загрее още повече е и при хладно време.Някои има ли идея от къде може да идвра проблема?Нещо от виското можеби ...? :roll:
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Перка TDS

Мнение от \MITETO\ DSB » 01 Май 2011, 9:14

MPOWERfan написа:Здравеите колеги,от няколко дни когато спра колата и я оставя на контакт и перката работи.Колата си държи нормалната работна температура при много къси растояния се включва,няма как да загрее още повече е и при хладно време.Някои има ли идея от къде може да идвра проблема?Нещо от виското можеби ...? :roll:

Проблеми много но няма как да ти върти перката след като си угасил колата Защото тя не е на ток. :yes:
Може да ти включва перката на климатика да помага за охлаждането.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Перник.
Пол: Мъж
Кара: E61/530XD
Мечтае да кара: на по-евтино гориво.

Re: Перка TDS

Мнение от MPOWERfan » 01 Май 2011, 11:07

Перката дето точно пред двигателя се върти но това е нормално не се включва тя,някъде откъм самия радиатор се чува и се усеща как духа отпред знам ли и аз какво става ... :roll:
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Re: Перка TDS

Мнение от BAI_DOBRI » 01 Май 2011, 11:52

MPOWERfan написа:Здравеите колеги,от няколко дни когато спра колата и я оставя на контакт и перката работи.Колата си държи нормалната работна температура при много къси растояния се включва,няма как да загрее още повече е и при хладно време.Някои има ли идея от къде може да идвра проблема?Нещо от виското можеби ...? :roll:

а като работи перката стрелката на температурата къде е ? Миналата година по това време имах подобен проблем - стрелката си стоеше на 12.00ч ама перката бачкаше постоянно и проблема се оказа,че термостата не отваря. Имам в предвид ел.перката, която се намира м/у бронята и радиатора :)
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Перка TDS

Мнение от vladobate » 01 Май 2011, 23:41

Това трябва да ти е климатичната перка и тя се включва на първа скорост при работа на климатика и на втора скорост освен от сигнал от климатика и от сигнал от датчика на 101градуса горе на главата което не е добре. А тва че стрелката вътре си стои на 12часа нищо не показва за предстоящ проблем по охл. система тъй като тя си стои там в голям темп. диапазон и досри след тия 101гр. което си е вече притеснително по това време на годината. Колегата по-горе правилно те е насочил за евентуално неохлаждане и акто един възможен вариант неотварящ ( блокирал ) термостат или някакво запушване или недобре работеща водна помпа и т.н. има писано бол.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Перка TDS

Мнение от LUBO 555 » 02 Май 2011, 10:26

Първо изчисти с пароструйка мястото между двата радиатора и после сподели
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Перник.
Пол: Мъж
Кара: E61/530XD
Мечтае да кара: на по-евтино гориво.

Re: Перка TDS

Мнение от MPOWERfan » 02 Май 2011, 13:49

Много благодаря за отговорите колеги,ако с паростуйката не стане има ли проблем просто да откача буксата на тази перка и да не работи,защото климатика и без това не функционира в момента? :roll:
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Перка TDS

Мнение от LUBO 555 » 02 Май 2011, 18:57

Тя щом се включва значи си върши работата
Почисти първо между радиаторите (а и водния също)и пробвай
После мисли за
1. виско
2.водна помпа
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Перка TDS

Мнение от Stoqnov_ » 03 Май 2011, 0:32

LUBO 555 написа:Тя щом се включва значи си върши работата
Почисти първо между радиаторите (а и водния също)и пробвай
После мисли за
1. виско
2.водна помпа


За почистването- с две ръце "за"
За виско- възможно е....
Но за водна помпа- едва ли......... въпреки, че е възможно...
Логически- има проблем с охлаждането. Явно е. Но е възможно просто виското да е за смяна и заради това, че не се включва, когато трябва, а датчика си работи, дава сигнал и перката на климата се включва да "помага". И - колега- Голяма грешка, ако и окубаш кабела.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Перник.
Пол: Мъж
Кара: E61/530XD
Мечтае да кара: на по-евтино гориво.

Re: Перка TDS

Мнение от MPOWERfan » 03 Май 2011, 13:55

Виско е колеги,има доста луфт а и като форсирам колата перката продължава да не се върти както трява спира се много лесно не зацепва въобще.Мисля,че точно там ми е проблема благодаря на всички за отговорие! Някои има ли представа с колко пари ще се класирам за виско? :roll: :lol:
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 560
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Перник.
Пол: Мъж
Кара: E61/530XD
Мечтае да кара: на по-евтино гориво.

Re: Перка TDS

Мнение от MPOWERfan » 03 Май 2011, 17:25

Зацепихме днес перката да си работи постоянно,и другата перка пак не се изключва какво се случва не знам вече ...
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Перка TDS

Мнение от Stoqnov_ » 03 Май 2011, 17:36

Аз си купих за 55 евро. По-точно, приятел, който пътува навън, ми го донесе. Не посмях да си купя от тукашните ментаци, че вече бях правил двигателя.....
Ако колата ти си струва, съветвам те и ти така да направиш. Въпрос на личен избор, разбира се. Но за виско за 50 - 60 лв.... сам си прави изводите. По добре, както се казва 20-30 лв за старо, по-голяма вероятност има да е читаво. Аз с това, дето ми го донесоха карах две години, на старата кошница,, като зацепи, такъв вятър правеше, че повдигаше полите на мадамите :D :D :D
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Перка TDS

Мнение от vladobate » 03 Май 2011, 22:55

MPOWERfan написа:Зацепихме днес перката да си работи постоянно,и другата перка пак не се изключва какво се случва не знам вече ...

Ама ти рано се предаваш колега на ТДС-а му трябва търпелив собственик :mhihi: . И като пише че датчика ( дет пуска тая перка на втора скорост ) че е горе на главата и после кат си заварил виско-перката да върти постоянно какъв е извода според теб. Извода е или датчика се е преебал и си включва на по-ниска температура от тая на която е настроен или просто си прави прегряване горе в главата , а възможна причина за това е лош дебит и още няколкостотин други причини.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 6.05.2010
Местоположение: Варна,Кайсиева градина
Пол: Мъж
Кара: е34 525тдс
Мечтае да кара: NISSAN S13 coupe
Детайли за колата: Изгнил кошник с американски DRL "made by xose",

Re: Перка TDS

Мнение от XosetoR » 03 Май 2011, 23:23

Ако вдига 101 градуса и повече няма как да не се разбере (лъха жега при отварянето)надуват се мъркучите,появяват се течове и тн.Ако не е датчика значи е най лошото.Датчика е първия от към купето.Също така провери количеството течност на студен двигател с доливане защото понякога нивото на око е добре но като почнеш и влизат 6-700 мл.
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Перка TDS

Мнение от predel » 04 Май 2011, 0:03

XosetoR написа:Ако вдига 101 градуса и повече няма как да не се разбере (лъха жега при отварянето)надуват се мъркучите,появяват се течове и тн.Ако не е датчика значи е най лошото.Датчика е първия от към купето.Също така провери количеството течност на студен двигател с доливане защото понякога нивото на око е добре но като почнеш и влизат 6-700 мл.

Това добре, но не е напълно вярно, може да прави въздух на 5-6 ти цилиндър и тогава перката ще върти, стрелката няма да мърда, двигателя няма да прегрява (целия ще прегрее само ако се кара доста време с добра скорост 100-130км./час за поне 1 час, защото двигателя е голям и има доста да нагрява... и чак тогава ще почне да надува и да изхвърля "околоплодни" води ;)) и няма да се видигат пари и жеги и пак ще е "лайняна" обстановка, защото за този въздух може да има много причини: от запушване на радиатор до сцепване на глава...
Просто трябва да се направи пълна ревизия на охлаждането и тогава да се "предполага".
Само за насока, когато работи перката радиатора (водния) как е топъл, има ли голяма разлика между температурата на входящия и изходящия край (двата маркуча)?
От там почни :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook