Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Колеги днеска се здобих с Пластмасов входящ колектор за БМВ е34 525 ТДС. На пръв поглед има разлика в първите 3 цилиндара са обърнали самото захващане.Някой правил ли е процедурата? търсих по форума нищо не намирам.. Много хора казват че,ще има разлика като поведение на мотора(не говоим за дигане на коне,тунинги и т.н.)
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Разпробиване!




https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Проблема решен,Оказа се че като оторих капака оригинално си имах разпробити места за новите шпилки.
Още една разлика има и тя е че пластмасовият колектор няма датчик за входящ въздух,Но и това е оправено,скоро ще пиша резултата
Още една разлика има и тя е че пластмасовият колектор няма датчик за входящ въздух,Но и това е оправено,скоро ще пиша резултата

Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
neo5030 написа:Проблема решен,Оказа се че като оторих капака оригинално си имах разпробити места за новите шпилки.
Още една разлика има и тя е че пластмасовият колектор няма датчик за входящ въздух,Но и това е оправено,скоро ще пиша резултата
Значи не е от Е34 , а от Е39 с дебитомер където не трябва такъв датчик.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
vladobate написа:neo5030 написа:Проблема решен,Оказа се че като оторих капака оригинално си имах разпробити места за новите шпилки.
Още една разлика има и тя е че пластмасовият колектор няма датчик за входящ въздух,Но и това е оправено,скоро ще пиша резултата
Значи не е от Е34 , а от Е39 с дебитомер където не трябва такъв датчик.
То е34 няма с такъв колектор.
Разпробива се от долу и се слага датчика.
А щом колегата е намерил новите отвори готови,ще рече,че му е сменяна главата и тая,която е монтирана става и за двата модела.То лошo няма.Тя главата е най слабото място на тдските
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Не точно главата е слабото място. Проблема с главите е при всички дизели, не само при тдс. Даже бих казал, че при тдс е доста по здрава главата. Прегря ми зверски колата от гарнитурата, хвърли всичката вода, но главата е здрава.
Това с колектора има смисъл, до толкова, че да си намалиш шума на мотора. Мисля, че това е едно от нещата, които правят този колектор. Може би и темп. на входящия въздух ще падне с 0.5 гр. по целзии.
Това с колектора има смисъл, до толкова, че да си намалиш шума на мотора. Мисля, че това е едно от нещата, които правят този колектор. Може би и темп. на входящия въздух ще падне с 0.5 гр. по целзии.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Zubcho написа:Не точно главата е слабото място. Проблема с главите е при всички дизели, не само при тдс. Даже бих казал, че при тдс е доста по здрава главата. Прегря ми зверски колата от гарнитурата, хвърли всичката вода, но главата е здрава.
Това с колектора има смисъл, до толкова, че да си намалиш шума на мотора. Мисля, че това е едно от нещата, които правят този колектор. Може би и темп. на входящия въздух ще падне с 0.5 гр. по целзии.
Късметлия си значи.Тя тдската има само едно прегряване.Проблема на тая глава,е че емного дълга.М/у 5-6 цилиндър и е ахилесовата пета.
Хубавото на тоя колектор,е че не съсипва гарнитурките и може да го сваляш 100 пъти,без да се налага да ги сменяш.Това го казвам от личен опит.
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Значи сложих го,като разпробих дупка и после сложих датчика на температурата.
какво усетих:
-По тих звук на мотора
-По малко нагряване на колекторите(по малко топъл въздух в двигателя)
-Мисля че върви по добре от преди,по гладко някак си незнам как да го обесня
-И не на последно място Визия
какво усетих:
-По тих звук на мотора
-По малко нагряване на колекторите(по малко топъл въздух в двигателя)
-Мисля че върви по добре от преди,по гладко някак си незнам как да го обесня

-И не на последно място Визия

Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
ПРЕДИ:
СЛЕД:
СЛЕД:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Внимавай да не губи налягане от дупката на датчика,че после да няма:НЯМЯ МОЩНОСТ
Гледам не си поставил маркучето за АГР.използвай и го анулирай ако не си го направил все още
По-малко мръсотийки в колектора
И честито!
Гледам не си поставил маркучето за АГР.използвай и го анулирай ако не си го направил все още
По-малко мръсотийки в колектора
И честито!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Интересно е как си разпробил за щуцер на МАП сензора. Хубав ъпгрейд като се опарича някой ден ще го свърша и аз.
Поздрави
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Zubcho написа:Интересно е как си разпробил за щуцер на МАП сензора. Хубав ъпгрейд като се опарича някой ден ще го свърша и аз.
Поздрави
То си има бре Иво.Нали не мислиш че е39 няма МАП .
Кьм колегата сменил колектор.Фаидата от тая работа клони
по скоро кьм 0.Разликата че се слага ПВЦ колектор е че алуминия е по скьп .
ТУ мотора има 20 нютона повече но те не идват от пластмаса а от софтуер .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- neo5030
-
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525 TDS
- Мечтае да кара: e38 750i
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
Дупката е добре напраена изориран е датчика да не гълта въздух и т.н. Дупка за МАП сензора си има малко е по настрани но същата работа
АГР клапна е изолиран и от към трабата където идват игорелите газове и от маркучето ??
Към колегата дето вика че няма разлика,ами Алуминиеви колектор от вътре е малко по назъбен и всичкото масло и гняз дето се събира вътре става ужас.. Пласмасовият е гладък и не се задържа толкова. Още в първото ми мнение пише че не търся някакви Коне да дигна по скоро да се съживят
И мога да ти кажа че за мен има разлика(писал съм по горе) до толкова че ако алуминиевите бяха по добрите Нямаше на новите ТДС да слагат пласмасови
Тази вечер ми подхвърлиха идеята да сложа Дебитомер вместо температурния датчик и много се зачудих.. Някой знае ли как стой въпроса на е39 ТДС ?

Към колегата дето вика че няма разлика,ами Алуминиеви колектор от вътре е малко по назъбен и всичкото масло и гняз дето се събира вътре става ужас.. Пласмасовият е гладък и не се задържа толкова. Още в първото ми мнение пише че не търся някакви Коне да дигна по скоро да се съживят


Тази вечер ми подхвърлиха идеята да сложа Дебитомер вместо температурния датчик и много се зачудих.. Някой знае ли как стой въпроса на е39 ТДС ?
Обичам теее, Разбойнико Мой... винаги ме спасяваш, винаги бягаш с мен, винаги ме разбираш, винаги си на линия, винаги ми даваш ... да разбера че... мога да съм спокоен в теб, до теб... винаги си усмихнат и готов да се забавляваме , винаги ти светят очите, ангелските.. BMW
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
По-добре не слагай, че ще береш ядове. До тук свършената работа от теб е перфектна. Заключвай темата и така.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Смяна От Железен Входящ колектор към Пластмасов?
neo5030 написа:Дупката е добре напраена изориран е датчика да не гълта въздух и т.н. Дупка за МАП сензора си има малко е по настрани но същата работаАГР клапна е изолиран и от към трабата където идват игорелите газове и от маркучето ??
Към колегата дето вика че няма разлика,ами Алуминиеви колектор от вътре е малко по назъбен и всичкото масло и гняз дето се събира вътре става ужас.. Пласмасовият е гладък и не се задържа толкова. Още в първото ми мнение пише че не търся някакви Коне да дигна по скоро да се съживятИ мога да ти кажа че за мен има разлика(писал съм по горе) до толкова че ако алуминиевите бяха по добрите Нямаше на новите ТДС да слагат пласмасови
![]()
Тази вечер ми подхвърлиха идеята да сложа Дебитомер вместо температурния датчик и много се зачудих.. Някой знае ли как стой въпроса на е39 ТДС ?
Как мислиш да стане тая работа с дебитомера .Трябва ,моторната инсталация да смениш ,ДДЕ сьщо ЕВС,а ако си и сьс старата помпа 995 или 993 ще трябва и друга помпа.
Сьгласен сьм че е по-добре с ПВЦ-то но ,е само по добре.
Иначе респект за изпьлнението
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани