Смуче въздух?
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Смуче въздух?
От известно време имам малък проблем.От мотора се чува един странен звук като на смучене на въздух от някъде.Чува се някъде изпод всмукателния колектор каточели....
Може ли да ми покажете на схема в realoem кои са всички маркучи за въздух.И има ли си нормални места които често сдават багажа да търся там?Как най-лесно се локализира мястото?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ntilation/ На тази схема маркуч номер 3 ми е спукан отгоре.Интересува ме маркуч номер 5 на къде отива защото при мен е изрязан.
http://maxmeyer.snimka.bg/other/drugi.391718
И какви са тези О-пръстени които се сменят?Уплътнения на колектора към главата ли?Скъпи ли са?Иначе мотора си работи перфектно няма проблеми но това само го мисля е много ме дразни.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ntilation/ На тази схема маркуч номер 3 ми е спукан отгоре.Интересува ме маркуч номер 5 на къде отива защото при мен е изрязан.
http://maxmeyer.snimka.bg/other/drugi.391718
И какви са тези О-пръстени които се сменят?Уплътнения на колектора към главата ли?Скъпи ли са?Иначе мотора си работи перфектно няма проблеми но това само го мисля е много ме дразни.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Смуче въздух?
Смени гумените пръстени на колектора от към галвата + тоя на дросела + нов маркуч тоя спукания + другия който го няма + клапана за картерните дето влизат въпросните маркучи в него
Пръстените мисля бяха около 30 лева всичките, тоя на дросела мисле беше още 5, маркучите са 15 лева двата и клапана с оплътнението още 10
Вече е правено на една кола, разликата беше дооооста сериозна

Пръстените мисля бяха около 30 лева всичките, тоя на дросела мисле беше още 5, маркучите са 15 лева двата и клапана с оплътнението още 10

Вече е правено на една кола, разликата беше дооооста сериозна

Re: Смуче въздух?
Ето кой маркуч къде отива...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Смуче въздух?
Ако съдим по 1-та снимка е някаква връзка между колектора и гофрирания маркуч
Ей ся слизам до гаража да проверя в действителност
Едит:
връзката е между говрирания маркуч клапана за картерните газове, на колектора просто е закаче някакъв метелен преход който разделя маркуча на две части, каква точно му е идеята можем само да гадаем

Ей ся слизам до гаража да проверя в действителност

Едит:
връзката е между говрирания маркуч клапана за картерните газове, на колектора просто е закаче някакъв метелен преход който разделя маркуча на две части, каква точно му е идеята можем само да гадаем

Последна промяна VesoPesa на 14 Фев 2011, 16:53, променена общо 1 път
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Смуче въздух?
Радвам се че има колеги като вас тук.
Каква разлика е имало след смяната?И дали ще мога да се справя сам като оцеля топъл ден или си е за майстор работа?Изглежда ми лесно разглобяване но то винаги така изглежда.
Колко би струвал труда за тази интервенция горе долу?



- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Смуче въздух?
Постмана греши за номер 5.
Довечера ще дам пълна информация.
Аз съм сменил наведнъж всичко що е уплътнение и маркуч по Fuel preparation system и многократно съм поствал едни схеми с оградени позиции, но явно не се помни.
Довечера пак... ако жената не ми е приготвила изненада някаква...
... тогава остава за утре вечер
Поздрави,
Д
Довечера ще дам пълна информация.
Аз съм сменил наведнъж всичко що е уплътнение и маркуч по Fuel preparation system и многократно съм поствал едни схеми с оградени позиции, но явно не се помни.
Довечера пак... ако жената не ми е приготвила изненада някаква...


Поздрави,
Д

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Смуче въздух?
MaxMeyer написа:Радвам се че има колеги като вас тук.Каква разлика е имало след смяната?И дали ще мога да се справя сам като оцеля топъл ден или си е за майстор работа?Изглежда ми лесно разглобяване но то винаги така изглежда.
Колко би струвал труда за тази интервенция горе долу?
Първо че колата все едно и сложихме още един двигател, второ работата на мотара стана по-спокйна.
Иначе ще се справиш предполагам, не е кой знае каква философия.
Ако решиш да не го правиш ти ми имаш телефона, като идваш към София звънни

Re: Смуче въздух?
ddddk написа:Постмана греши за номер 5.
Признавам си

Ето верният щуцер, който е почти незабележим:
П.П. Всъщност не съм се объркал напълно - на двигателите с вертикална ос на дроселовата клапа (управление Бош - М50В20 и М50В25), е като на първата снимка (т.е. близо до IAT датчика), а не поправената снима е за двигателите М50В20 със Сименс. Нямам обяснение защо се е наложило щуцера да бъде преместен когато са сложили дроселовата клапа хоризонтално... но във всички случаи в задната част на пленума (към волана, не към радиатора) на колектора има само 1 щуцер за маркуч 4-5мм и той е за вентилацията на картера...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Смуче въздух?
Не, Яворе.
На снимката дето си я дал левия колектор е М50, а десния е М52.
Позволих си да направя корекции върху твоята снимка:

По надолу съм дал схеми, на които съм отбелязал какво съм заменил с ново:




Ще ви направи впечатление, че съм сменил и пластмасовите щуцери. Ще кажете защо пък, какво ще му стане на един щуцер?
Оказа се, че от температурните разлики и многото години са се свили и калкото и голямо уплътнение (О-ринг) да сложиш пак хлопат. Оригиналните не са скъпи, то май и алтернатива нямаше. О-рингите задължително ориджинал.
Допълнително препоръчвам и смяна на IAT sensor и О-ринга му тъй и тъй е изваден колектора. Че после като му дойде времето и пак трябва да се вади колектора.
Също и двата температурни датчика на главата.
Почисване на стъпковото моторче и буксата му.
О-рингите на дюзите ми се досвидяха - сега съжалявам...
Огледайте и водните маркучи - сега му е времето.
Главата трябва мнооооого хубаво да се почисти на смукателните отвори. Като в отворите предварително напъхате парцалчета, че ако влезе нещо вътре...
Ама отделете време да почистване - бавно, внимателно, търпеливо и педантично.
Аз търках 1 час. После 2 дена ме боля кръста, а пък жената ми се цупи 5 дена
Допълнително препоръчвам като отворите тази зона каквото видите да го отстранявате. Нищо, че няма да има общо с това, което сте захванали. След като е изваден колекторът е добре да се ревизира всичко до което имате достъп в този момент. Например клапанчетата на конзолата на масления филтър и други такива.
Това е.
Поздрави и успех в начинанието.
Д
П.П.: Ако отваряте на улицата е крайно НЕ препоръчително да е ветровито времето. Най-добре в затворено помещение.
На снимката дето си я дал левия колектор е М50, а десния е М52.
Позволих си да направя корекции върху твоята снимка:

По надолу съм дал схеми, на които съм отбелязал какво съм заменил с ново:




Ще ви направи впечатление, че съм сменил и пластмасовите щуцери. Ще кажете защо пък, какво ще му стане на един щуцер?
Оказа се, че от температурните разлики и многото години са се свили и калкото и голямо уплътнение (О-ринг) да сложиш пак хлопат. Оригиналните не са скъпи, то май и алтернатива нямаше. О-рингите задължително ориджинал.
Допълнително препоръчвам и смяна на IAT sensor и О-ринга му тъй и тъй е изваден колектора. Че после като му дойде времето и пак трябва да се вади колектора.
Също и двата температурни датчика на главата.
Почисване на стъпковото моторче и буксата му.
О-рингите на дюзите ми се досвидяха - сега съжалявам...

Огледайте и водните маркучи - сега му е времето.
Главата трябва мнооооого хубаво да се почисти на смукателните отвори. Като в отворите предварително напъхате парцалчета, че ако влезе нещо вътре...
Ама отделете време да почистване - бавно, внимателно, търпеливо и педантично.
Аз търках 1 час. После 2 дена ме боля кръста, а пък жената ми се цупи 5 дена

Допълнително препоръчвам като отворите тази зона каквото видите да го отстранявате. Нищо, че няма да има общо с това, което сте захванали. След като е изваден колекторът е добре да се ревизира всичко до което имате достъп в този момент. Например клапанчетата на конзолата на масления филтър и други такива.
Това е.
Поздрави и успех в начинанието.
Д
П.П.: Ако отваряте на улицата е крайно НЕ препоръчително да е ветровито времето. Най-добре в затворено помещение.

- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Смуче въздух?



- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Смуче въздух?
Колега,
На първо време купи едно маркучле и го сложи. Въпросното номер 5.
В момента смуче външен въздух от щуцера.
Утре вечер ще се опитам да ти дам малко инструктаж.
Става за 1 минута без да се разглобява нищо с точните инструменти и приспособление едно (моя измишльотина).
Просто срочно уплътни колата, пък като събереш средства ще отвориш и ще оправиш всичко.
Въпросното маркучле струва 3-5 лв на метър. На теб ти трябва половин метър.
Поздрави,
Д
На първо време купи едно маркучле и го сложи. Въпросното номер 5.
В момента смуче външен въздух от щуцера.
Утре вечер ще се опитам да ти дам малко инструктаж.
Става за 1 минута без да се разглобява нищо с точните инструменти и приспособление едно (моя измишльотина).
Просто срочно уплътни колата, пък като събереш средства ще отвориш и ще оправиш всичко.
Въпросното маркучле струва 3-5 лв на метър. На теб ти трябва половин метър.
Поздрави,
Д

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Смуче въздух?
Аре батка, готов си.
Събота и неделя се изгърбих, сам си турих кратуната и оргинълдъ гарнитура, легла на/и повдигачи, валове, вериги, гарнитурите на свещите и капака.
Втори ден ходя с ластичен колан на кръста, не мога да се наведа, как боли не е истина. Остана входящия колектор с уплътненията на входовете към главата, и шибаните маркучи, алтернатор ревизирах, т.е. лагери и реле-регулатора, смених О-пръстени на датчик входящ вал и тръбата на щеката - от там за 300 км./0,5 л. масло вън, бях полудял
с това масло.
Останалото е песен, ама все наведен се работи
, не моим жената упраим да го еба 
Събота и неделя се изгърбих, сам си турих кратуната и оргинълдъ гарнитура, легла на/и повдигачи, валове, вериги, гарнитурите на свещите и капака.
Втори ден ходя с ластичен колан на кръста, не мога да се наведа, как боли не е истина. Остана входящия колектор с уплътненията на входовете към главата, и шибаните маркучи, алтернатор ревизирах, т.е. лагери и реле-регулатора, смених О-пръстени на датчик входящ вал и тръбата на щеката - от там за 300 км./0,5 л. масло вън, бях полудял

Останалото е песен, ама все наведен се работи


- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Смуче въздух?
Ще сложа снимка да видите как е изгризан тънкия маркуч от щуцера на маслените пари до щуцера на стъпковия мотор, предполагам от мишки/плъхове, това стана по нова година при големите студове. През деня си карам спокойно, никви грижи, предполагам през ноща е станало, докато е бил топъл мотора се вмъкнали гадини при големите студове, липсана на храна са нападнали маркучите на мотора



- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
Re: Смуче въздух?
А какво е това?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани