Лек проблем

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Лек проблем

Мнение от Peter Angelov » 04 Сеп 2010, 18:33

.
Последна промяна Peter Angelov на 03 Фев 2014, 0:28, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от cod-cdbp » 04 Сеп 2010, 19:09

И по телефона ти казах, и тук ще повторя но с допълнение:
-бензинова/и помпи и техните цедки.
-датчик/ци на колянов вал.
-това което пропуснах - реле на бензиновата помпа или дефектиращ бушон
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от @2bar » 04 Сеп 2010, 19:17

отиди да прочетат записаните грешки и използвай случая да смениш повечето неща, които се сменят....Адаш

иначе ще е дългааааа и безмислена тема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от ddddk » 04 Сеп 2010, 19:18

А датчик на разпределителен вал може ли да е?
И още нещо - като гасне EML-то не светва нито примига, а според мен би трябвало... ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от cod-cdbp » 04 Сеп 2010, 22:59

ddddk написа:А датчик на разпределителен вал може ли да е?
И още нещо - като гасне EML-то не светва нито примига, а според мен би трябвало... ?


ЕМЛ свети ако има някакви разлики м-у двете банки - количество въздух, различно отваряне на дроселите и тн.
Иначе датчик на разпределителен вал - датчика на 6-ти кабел ли имаш в предвид?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от ddddk » 05 Сеп 2010, 10:53

Да грешката е моя :oops:
Става дума за поз.7 от тази схема:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05

Иначе за EML-то виж моята логика:
Пулс-генератора поз.7 започва да се скапва, но само единия. Запчва да пропуска импулс и ДМЕ приема грешна информация, пропуска запалване и отваря грешно едната клапа и веднага трябва да получи обратна връзка информация за различен поток на въздуха. Да светне EML-то, да отидеш в сервиза и да ти сменят датчика.
Иначе от 12 парчета може от ред по две да не работят и пак да не разбереш...

Може и да греша разбира се. :oops:

Поздрави,
Д
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от Peter Angelov » 05 Сеп 2010, 11:51

.
Последна промяна Peter Angelov на 03 Фев 2014, 0:21, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от Peter Angelov » 05 Сеп 2010, 11:59

.
Последна промяна Peter Angelov на 03 Фев 2014, 0:22, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от ddddk » 05 Сеп 2010, 12:20

Не.

Позиция 14, която си дал е датчик на коляновия вал. Лошата новина е, че ги дават 2 броя :shock:
Crankshaft е колянов вал
camshaft е разпределителен вал

Поз.7 от долната схема е регулатора на налягане на рейката, за който говорихме вчера по телефона.

Поздрави,
Д

П.П.: 1 бира за пулс-генератор :smoke:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от @2bar » 05 Сеп 2010, 13:30

Peter Angelov написа:
Здрасти отново, значи по отношение на това което съм сменил:
1. Моторно масло - Кастрол 10/60
2. Маслен филтър
3. Въздушни филтри - 2 бр.
4. Филтри купе - 2 бр.
5. Охладителна течност нова
6. Филтри бензин - 2 бр.
7. Пълна ревизия на предно окачване
8. Реглаж на преден и заден мост
9. Нов лип на бронята
10. Нови акумулатори - 2 бр. и т.н.



Пешо, не виждам свещи и проверка на запалването в първият списък - капачки, палци, кабели...

Ключ маса трябва да го разкараш, защото след като махнеш захранването стойностите за адаптация на сместа изчезват и при следващото палене комп. отново влиза в режим на адаптация.

Играенето на оборотите и гасненето е типичен признак за проблем със сместа - лошото е, че това е много обширно понятие. Ако диагнозата ти е 100% правилна, че всичко се случва само когато горивото подне по 20 литра, трябва да се провери помпата (налягане, дебит, както и самите регулатори на налягането).

А това от форум да си оправиш колата.....забрави. По форумите 99% от членовете са само ентусиасти (лошо няма) и проблемът е, че всеки разправя какво е чул или видял, ама кофтито е, че повечето пъти не го е разбрал. А дори и да попаднеш на професионалист, той пък ще те пита неща, на които ти пък няма да можеш да отоговориш и с две думи пак няма да се раберете.

:OT: при е31 завиването на задните гуми серийно ли е било, или е екстра? при теб, как е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от pesho » 05 Сеп 2010, 21:19

@2bar написа:...
:OT: при е31 завиването на задните гуми серийно ли е било, или е екстра? при теб, как е?



Серийно при CSi и много скъпа опция при другите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от Peter Angelov » 06 Сеп 2010, 11:17

.
Последна промяна Peter Angelov на 03 Фев 2014, 0:23, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от Peter Angelov » 06 Сеп 2010, 11:21

.
Последна промяна Peter Angelov на 03 Фев 2014, 0:23, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от cod-cdbp » 06 Сеп 2010, 13:43

Петре, забравих май да кажа че е хубаво да пробваш с откачен клапан на бензиновите пари.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Лек проблем Е31 850

Мнение от Peter Angelov » 06 Сеп 2010, 13:46

.
Последна промяна Peter Angelov на 03 Фев 2014, 0:23, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook