проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
купих BMV-то преди няколко месеца и в началото не ми правеше впечатление,колата е с АГУ и на гас почти не се усешташе,но на бензин нештата са съвсем различни.няма никаква мошност а гори 20/100(гас). големия разход на гас ме накара да ида на гас анализатор. не разбирам много ,но пича които направи теста ми каза 4е неизгорелите газове са два пъти повече (от 400 на 808). на бензин един от цилиндрите се губи,и на гас го няма ,ама по поносимо.свештите са нови по газовата няма течове всичко е добре. казаха че наи-вероятно са клапани на въпросния цилиндър. ще ида да премеря компресията на цилиндрите тия дни и тогава ще мисля. въпросът ми е колко стрват 4етирите клапана на цилиндара и за какво още да се подготвя около проблема(ако е такъв)? колко е нормалната компресия на цилиндър? нов съм в света на BMW но както е тръгнало бързо ще наваксам 

- vlado_882
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 23.05.2010
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: Кола и жена едновременно
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
Провери ли дали всичките бубини са здрави ?
...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
vlado_882 написа:Провери ли дали всичките бубини са здрави ?
има една бубина колега

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
kirililiev написа:vlado_882 написа:Провери ли дали всичките бубини са здрави ?
има една бубина колега
Ти май верно имаш кристална топка, автора говори за четирите клапана на цилиндъра => М50 => няколко бубини

към автора - колега, конкретизирай наистина дали съм познал мотора, кажи ни с пластмасовите или с металните колектори ли е?
ПС мислех да се направя на кретен с някой пост тип спам ама викам да не осирам от рано темата




- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
_65536_kb_sec_ написа:kirililiev написа:vlado_882 написа:Провери ли дали всичките бубини са здрави ?
има една бубина колега
Ти май верно имаш кристална топка, автора говори за четирите клапана на цилиндъра => М50 => няколко бубини
към автора - колега, конкретизирай наистина дали съм познал мотора, кажи ни с пластмасовите или с металните колектори ли е?
ПС мислех да се направя на кретен с някой пост тип спам ама викам да не осирам от рано темата![]()
![]()
ми то в заглавието е писано колега,тва че собственика не знае с колко клапана и колко бубини е,това е друг въпрос.
пп,ми направи се на кретен,то сигурно ти е лесно

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
_65536_kb_sec_ написа: ... ПС мислех да се направя на кретен с някой пост тип спам ама викам да не осирам от рано темата ...
kirililiev написа:... пп,ми направи се на кретен,то сигурно ти е лесно...
Искате ли въобще да не осираме темата и то на колега регистриран преди 1 седмица във форума и с първо питане за проблем по колата си

- vlado_882
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 23.05.2010
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: Кола и жена едновременно
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
Моя грешка колега мислех си за е36 м50б20 докато писах мнението
...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
garsias написа:купих BMV-то преди няколко месеца и в началото не ми правеше впечатление,колата е с АГУ и на гас почти не се усешташе,но на бензин нештата са съвсем различни.няма никаква мошност а гори 20/100(гас). големия разход на гас ме накара да ида на гас анализатор. не разбирам много ,но пича които направи теста ми каза 4е неизгорелите газове са два пъти повече (от 400 на 808). на бензин един от цилиндрите се губи,и на гас го няма ,ама по поносимо.свештите са нови по газовата няма течове всичко е добре. казаха че наи-вероятно са клапани на въпросния цилиндър. ще ида да премеря компресията на цилиндрите тия дни и тогава ще мисля. въпросът ми е колко стрват 4етирите клапана на цилиндара и за какво още да се подготвя около проблема(ако е такъв)? колко е нормалната компресия на цилиндър? нов съм в света на BMW но както е тръгнало бързо ще наваксам
първо започни с меренето на компресия,ако проблема е от прегорял клапан на някой от цилиндрите веднага ще разбереш.ако всичко с компресията е наред започни да търсиш проблема по запалителната система.хубаво е да се сменят дистрибуторната капачка,палеца и кабелите.също е добре въздушния филтър да се сменя навреме,гаста не търпи компромиси.най вероятно лошата работа на бензи може да е и от неизправен дебитомер,често се случва като гръмне да се прецака.най важното е първо да почнеш с измерването на компресия,за да ти стане ясно състоянието на мотора,след това търсиш проблемите по останалите неща.
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
понеже скоро имах този проблем, ако е клапан следва следното:
махане на главата и разглобяване и после шлайфане та грубо:
от 10 до 13 лева на клапан: желателно е да се сменят всичките,
гумички за клапани по 3 лева една и акала 100, 150 лева за гарнитури
и отделно работа от 180 до 250 зависи от майстора
това е грубото ако излезе още нещо не е смятано
махане на главата и разглобяване и после шлайфане та грубо:
от 10 до 13 лева на клапан: желателно е да се сменят всичките,
гумички за клапани по 3 лева една и акала 100, 150 лева за гарнитури
и отделно работа от 180 до 250 зависи от майстора
това е грубото ако излезе още нещо не е смятано
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
колата е с една бобина и с метални колектори.дистрибуторната капачка е ок палеца е като нов. аз лично незнам с колко клапана е на цилиндър но в сервиза казаха 4.мисля да поснимам някои нещта и да ги кача защото несъм наясно с каква модефикация съм на мотора....М(колко)Б(колко). не е с верига а с ангренаж(сменен)
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
garsias написа:колата е с една бобина и с метални колектори.дистрибуторната капачка е ок палеца е като нов. аз лично незнам с колко клапана е на цилиндър но в сервиза казаха 4.мисля да поснимам някои нещта и да ги кача защото несъм наясно с каква модефикация съм на мотора....М(колко)Б(колко). не е с верига а с ангренаж(сменен)
м20 е мотора,така изглежда http://enginegroup.ru/images/motors/400/id104.jpg няма нужда да го снимаш
също е желателно да намериш майстори дето са наясно с този тип мотори и не смятат да се учат на твоя

Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
за този мотор става дума.ми ша мерим и ша видим кво ще стане
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
а кабели за свещи и лули сменял ли си
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
Колега, нормалната компресия на този мотор е между 10 и 11. Мери и да видим за какво иде реч. 

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
Re: проблем в режима на двигатела Е34 520i 129к.с. 89г
Колеги това е стария мотор м20 тои е сас ремак и е сас по два клапана на цилиндар.
И един мармот завиваше шоколада в калници от Опел
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани