Охлаждане на хидравличното масълце...
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Охлаждане на хидравличното масълце...
Дойде лято стана пак 30+ градуса и хидравликата пак си е*а мамата.
Накратко поради ранната година нямам охлаждане на хидравличното масло а явно си требе, щото друга кола без него не съм виждал.
Та накратко серпентина си набавих барабар с гумите които я държат и остават само маркучите.
От къде какви за колко пари?
Накратко поради ранната година нямам охлаждане на хидравличното масло а явно си требе, щото друга кола без него не съм виждал.
Та накратко серпентина си набавих барабар с гумите които я държат и остават само маркучите.
От къде какви за колко пари?

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
_65536_kb_sec_ написа:Дойде лято стана пак 30+ градуса и хидравликата пак си е*а мамата.
Накратко поради ранната година нямам охлаждане на хидравличното масло а явно си требе, щото друга кола без него не съм виждал.
Та накратко серпентина си набавих барабар с гумите които я държат и остават само маркучите.
От къде какви за колко пари?
поради ранната година,най вероятно помпата е износена....може и маслото да е кофти

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:Дойде лято стана пак 30+ градуса и хидравликата пак си е*а мамата.
Накратко поради ранната година нямам охлаждане на хидравличното масло а явно си требе, щото друга кола без него не съм виждал.
Та накратко серпентина си набавих барабар с гумите които я държат и остават само маркучите.
От къде какви за колко пари?
поради ранната година,най вероятно помпата е износена....може и маслото да е кофти
хубаво, само дето маслото винаги е било зеленото каквото си му е реда.
и като се пали студена колата всичко е песен, вече като се покара дълго време нещата се променят та за това е и темата.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
_65536_kb_sec_ написа:kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:Дойде лято стана пак 30+ градуса и хидравликата пак си е*а мамата.
Накратко поради ранната година нямам охлаждане на хидравличното масло а явно си требе, щото друга кола без него не съм виждал.
Та накратко серпентина си набавих барабар с гумите които я държат и остават само маркучите.
От къде какви за колко пари?
поради ранната година,най вероятно помпата е износена....може и маслото да е кофти
хубаво, само дето маслото винаги е било зеленото каквото си му е реда.
и като се пали студена колата всичко е песен, вече като се покара дълго време нещата се променят та за това е и темата.
е да де,като загрее маслото и е износена помпата почва да стърже ,тъпия ми голф дори е така,дойде лятото и започна да се ебава,цяла зима не съм го чувал,не е от олаждането,от износването е

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
kirililiev написа:е да де,като загрее маслото и е износена помпата почва да стърже ,тъпия ми голф дори е така,дойде лятото и започна да се ебава,цяла зима не съм го чувал,не е от олаждането,от износването е
а тогава защо от помпата не се чува никакъв звук никога, ако ще и волана в крайно положение ако ще и 500 кила в багажника - ни звук ни стон.
А само като загрее маслото, и то повече от нормалното - визирам разни задръствания и подобни.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
_65536_kb_sec_ написа:kirililiev написа:е да де,като загрее маслото и е износена помпата почва да стърже ,тъпия ми голф дори е така,дойде лятото и започна да се ебава,цяла зима не съм го чувал,не е от олаждането,от износването е
а тогава защо от помпата не се чува никакъв звук никога, ако ще и волана в крайно положение ако ще и 500 кила в багажника - ни звук ни стон.
А само като загрее маслото, и то повече от нормалното - визирам разни задръствания и подобни.
е да де,точно така става,като температурата се вдигне и вискозитета падне,когато е износена помпата почва да стърже.тори и със серпентина за охлаждане е същата работа,миналата година сменяхме на е34 помпа,проблема беше че при интензивно натоварване и въртене на волана динамично,след извесно време почваше да сърже,сменихме помпата и всичко заспа.
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
Колега- лично мнение. Ако смениш помпата ще си спестиш много цапане, време, че и средства, по добре я смени сега, отколкото след цялото упражнение. Поздрави.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
защо да сменям помпа която не се чува и не тече?
в смисъл до колкото разбирам от вас прецаканата помпа стържела, е мойта не стърже при никакви условия и при никакви напъни на волана.
Защо тогава да я сменям?

в смисъл до колкото разбирам от вас прецаканата помпа стържела, е мойта не стърже при никакви условия и при никакви напъни на волана.
Защо тогава да я сменям?




- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
_65536_kb_sec_ написа:защо да сменям помпа която не се чува и не тече?
в смисъл до колкото разбирам от вас прецаканата помпа стържела, е мойта не стърже при никакви условия и при никакви напъни на волана.
Защо тогава да я сменям?![]()
![]()
Защото колега аз не разбирам мн от тея помпи но съдейки по мнненията на клегата Кирил Илиев-заблудата ти е че помпата ти е здрава,но стърженето при загряло масло според него доказва че не е баш много здрава!Затов ти предлагат смяна!Те така!

bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
momo-1st написа:_65536_kb_sec_ написа:защо да сменям помпа която не се чува и не тече?
в смисъл до колкото разбирам от вас прецаканата помпа стържела, е мойта не стърже при никакви условия и при никакви напъни на волана.
Защо тогава да я сменям?![]()
![]()
Защото колега аз не разбирам мн от тея помпи но съдейки по мнненията на клегата Кирил Илиев-заблудата ти е че помпата ти е здрава,но стърженето при загряло масло според него доказва че не е баш много здрава!Затов ти предлагат смяна!Те така!
извинявам се за

ясно е ,че Стоян си пуска тема ей така

Единствено мога да кажа със сигурност,че разликата при охладено и неохладено хидравлично масло е огромна

Друго,което не мога да разбера е -как ще стърже само на топло масло?нищо ,че автора не е споменал за стържене.
спирам щото много теорий мога да развия ........................

by ''kompleksa''
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
momo-1st написа:Защото колега аз не разбирам мн от тея помпи но съдейки по мнненията на клегата Кирил Илиев-заблудата ти е че помпата ти е здрава,но стърженето при загряло масло според него доказва че не е баш много здрава!Затов ти предлагат смяна!Те така!
Той все едно ще я смени с нова, та предлагаш смяна. Като сложи някой друг боклук, който прави същото, какво правим?
_65536_kb_sec_ написа:хубаво, само дето маслото винаги е било зеленото каквото си му е реда.
Е то освен зелено има и пробег и освен пробег има и определен период през, който се сменя. На колко години е маслото или км?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
@2bar написа:_65536_kb_sec_ написа:хубаво, само дето маслото винаги е било зеленото каквото си му е реда.
Е то освен зелено има и пробег и освен пробег има и определен период през, който се сменя. На колко години е маслото или км?
маслото е сменено миналото лято.
Само едно не мога да разбера през цялото време - КОЙ ВИ КАЗА ЧЕ СТЪРЖЕ ПОМПАТА????



Никъде не съм казвал че стърже помпа и тн, напротив никакви звуци не издава.
Съчиненията по картинка за стържещи помпи да спрат моля.

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
_65536_kb_sec_ написа:@2bar написа:_65536_kb_sec_ написа:хубаво, само дето маслото винаги е било зеленото каквото си му е реда.
Е то освен зелено има и пробег и освен пробег има и определен период през, който се сменя. На колко години е маслото или км?
маслото е сменено миналото лято.
Само едно не мога да разбера през цялото време - КОЙ ВИ КАЗА ЧЕ СТЪРЖЕ ПОМПАТА????![]()
![]()
![]()
Никъде не съм казвал че стърже помпа и тн, напротив никакви звуци не издава.
Съчиненията по картинка за стържещи помпи да спрат моля.
ок
налягънето към кулера не е високо и можеш да импровизираш,добави и отделен кулер за автомата


by ''kompleksa''
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
ivan. написа:ок
налягънето към кулера не е високо и можеш да импровизираш,добави и отделен кулер за автомата
Ванка, кажи ми само едно, как циркулира системата - казанче -> помпа -> спирачки -> нивомат -> кулер, така ли е поредността на циркулация?

Re: Охлаждане на хидравличното масълце...
12 mm е маркуча към серпентината и от нея към резервоара. Говоря за вътрешния диаметър. Препоръчвам ти маркуч Gates или Semperit. Цената, според откъде го купуваш, е между 5 и 16 лв/метър. Ако на Е32 е абсолютно същото като на Е34, ти трябват около 25-30 см - това е от изхода на серпентината до резервоара. От кормилната кутия към входа на серпентината ти трябва оригинален маркуч, понеже има завалцован банджо фитинг към маркуча в края към кутията, а този фитинг не е стандартен - предполагам твоя сегашен маркуч също би могъл да се напъха в серпентината вместо в резервоара (може би ако се скъси). Разбира се, трябват ти и скоби.
Ако се наложи да ти завалцоват нещо към тези маркучи, аз досега съм правил такива неща т у к и съм по-скоро доволен отколкото недоволен.
При Е34 с нивомат пътят на флуида е:
кръг на усилвателя: резервоар > вход помпа > изход помпа към кормилната кутия > кормилна кутия > серпентина > резервоар
кръг на нивомата: резервоар > вход помпа > изход помпа към нивомат > шибърен кран на нивомата > резервоар
Ако се наложи да ти завалцоват нещо към тези маркучи, аз досега съм правил такива неща т у к и съм по-скоро доволен отколкото недоволен.
При Е34 с нивомат пътят на флуида е:
кръг на усилвателя: резервоар > вход помпа > изход помпа към кормилната кутия > кормилна кутия > серпентина > резервоар
кръг на нивомата: резервоар > вход помпа > изход помпа към нивомат > шибърен кран на нивомата > резервоар
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани