проблем с турбо Е34 ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Plamin » 03 Апр 2010, 19:42

възможно наи кратко , братми си е купил 525 тдс преди година и сега съм му на гости и карам таз кола но не и вклщю1ва турбото те така си я били купили казали им че било изкючено заради младежа които я карал та погледнах вакумчето си седи но незнам ако са въртяли шпилката на къде трябва да иде да не е отворен клапана просто колата си е мъртвец и затуи искам да се съживи та ако някои има идеи да пише
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от iliew » 03 Апр 2010, 19:46

Това за младежа е най-абсурдното нещо което сьм чувал.... С извинение но кой би повярвял на това? :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Plamin » 03 Апр 2010, 20:11

така е колега но колата вече една година се кара без турбо и си е терсене също забравих да кажа че имаше висящи маркучи от вакумите там на калника където са ако някаде има схема която може да вида ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Пресиян Василев » 03 Апр 2010, 20:26

Plamin написа:така е колега но колата вече една година се кара без турбо и си е терсене също забравих да кажа че имаше висящи маркучи от вакумите там на калника където са ако някаде има схема която може да вида ...

За вьрвене има само един важен ,от колектора до МАП.брькни отдолу по смукателя и опипаи ,ще намериш щуцера,направо му опьни нов маркуч до МАП
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Plamin » 03 Апр 2010, 20:40

този беше вън но го вкючих и го надувах преди туи и си е ок ама турбото го няма нали на около 3000 оборота трябва да опъне ама не мъртвец
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Пресиян Василев » 03 Апр 2010, 21:16

Plamin написа:този беше вън но го вкючих и го надувах преди туи и си е ок ама турбото го няма нали на около 3000 оборота трябва да опъне ама не мъртвец

ДИАГНОСТИКА+ някои дето вече е виждал ТДС
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Zubcho » 03 Апр 2010, 22:17

Може ли турбото да е заминало и за това да е разкачено всичко? Ако е разкачен маркуча след турбината, който е преди кулера пак няма да върви колата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Пресиян Василев » 03 Апр 2010, 22:26

Zubcho написа:Може ли турбото да е заминало и за това да е разкачено всичко? Ако е разкачен маркуча след турбината, който е преди кулера пак няма да върви колата.

Да вярно ,няма да вьрви но ще пуши много ,направо локомотив.А олегата бива да свали филтьра и тялото и да брькне с рька да види поне вьрти ли се ,да не е заяло това турбо,иначе причини има още доста.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Plamin » 03 Апр 2010, 22:30

абе колега туи с диагностиката ясно а за това някои дето е виждал тдс виждал съм и аз ама не съм имал подобни проблеми просто тук не ми се дават излишни пари понеже е доста скъпичко да си бях в бг лесно
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Пресиян Василев » 03 Апр 2010, 22:36

Plamin написа:абе колега туи с диагностиката ясно а за това някои дето е виждал тдс виждал съм и аз ама не съм имал подобни проблеми просто тук не ми се дават излишни пари понеже е доста скъпичко да си бях в бг лесно

Пламка,друго имах в предвид,То работата не е за гледане,щот цял ден да гледаме няма да се оправи.
Провери турбото ,да не е заяло.
ГНП Милиграми(тука тр.апаратурка)
Мап-маркуч и букса,сьблечи гумената изолация и виж 3-те кабела,чест дефект е да се кьсат вьтре
Темп сензор на колектора или разходомер ако е Е-39
Но наи си е добре тестерчето то си показва кое как е.
Поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Plamin » 04 Апр 2010, 0:31

мерсаж колега за идеите това ще погледна утре а другото питане ми е ако има някои наясно де ако е била пипана шпилката на разтоварващия клапан и е било оставено отворено възможно ли е от нагара сега да не може да се затвори и накаде се затваря към студената част или към купето , мерси предварително
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от ivan. » 04 Апр 2010, 11:26

Plamin написа:абе колега туи с диагностиката ясно а за това някои дето е виждал тдс виждал съм и аз ама не съм имал подобни проблеми просто тук не ми се дават излишни пари понеже е доста скъпичко да си бях в бг лесно

Kолега ,като вече си пуснал нов маркуч за Мап-а,вземи един мултицет и му замери напрежението на всякакви обороти.
Буксата на МАП-а е с 3 пин-а:
-средния е маса;
-единия краен е входящо напрежение(трябва да е 5 волта)
-другия е изходящо напрежение(на тихи обороти е някъде около 1.7 волта , и с покачване на оборотите,съответно и надува-изходящото напрежение се покачва);
Плус всичко написано от колегите :yes:
п.п. Къде е тази скъпа диагностика :?:
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Plamin » 04 Апр 2010, 12:16

след ммалко ще замеря има ли напрежение на мапа но по въпроса с турбото никои нищо не каза :confused:

за скъпата диагностика е в Испания тука никои не мери и да ти каже там и там има грешка мерят и ти казват цифрата за която ще те оправят гадове :censored: :censored:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 22.11.2009
Пол: Мъж

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от fastv6 » 04 Апр 2010, 12:39

В крайна сметка това турбо надува ли маркучите? Ако не почвай да отпускаш клапана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 408
Регистриран на: 18.06.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 523i

Re: проблем с турбо Е34 ТДС

Мнение от Plamin » 04 Апр 2010, 19:48

смених маркуча на мапа ама уви няма разлика а турбинта ще я свалям да я вида за нагар само да вида кога ще е :( доколкото за мапа някои знае ли какви сапротивления трябва да дава или някакав начин да се мерне дали бачка
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook