проблем с турбо Е34 ТДС
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
проблем с турбо Е34 ТДС
възможно наи кратко , братми си е купил 525 тдс преди година и сега съм му на гости и карам таз кола но не и вклщю1ва турбото те така си я били купили казали им че било изкючено заради младежа които я карал та погледнах вакумчето си седи но незнам ако са въртяли шпилката на къде трябва да иде да не е отворен клапана просто колата си е мъртвец и затуи искам да се съживи та ако някои има идеи да пише
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
Това за младежа е най-абсурдното нещо което сьм чувал.... С извинение но кой би повярвял на това? 

- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
така е колега но колата вече една година се кара без турбо и си е терсене също забравих да кажа че имаше висящи маркучи от вакумите там на калника където са ако някаде има схема която може да вида ...
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
Plamin написа:така е колега но колата вече една година се кара без турбо и си е терсене също забравих да кажа че имаше висящи маркучи от вакумите там на калника където са ако някаде има схема която може да вида ...
За вьрвене има само един важен ,от колектора до МАП.брькни отдолу по смукателя и опипаи ,ще намериш щуцера,направо му опьни нов маркуч до МАП
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
този беше вън но го вкючих и го надувах преди туи и си е ок ама турбото го няма нали на около 3000 оборота трябва да опъне ама не мъртвец
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
Plamin написа:този беше вън но го вкючих и го надувах преди туи и си е ок ама турбото го няма нали на около 3000 оборота трябва да опъне ама не мъртвец
ДИАГНОСТИКА+ някои дето вече е виждал ТДС
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
Може ли турбото да е заминало и за това да е разкачено всичко? Ако е разкачен маркуча след турбината, който е преди кулера пак няма да върви колата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
Zubcho написа:Може ли турбото да е заминало и за това да е разкачено всичко? Ако е разкачен маркуча след турбината, който е преди кулера пак няма да върви колата.
Да вярно ,няма да вьрви но ще пуши много ,направо локомотив.А олегата бива да свали филтьра и тялото и да брькне с рька да види поне вьрти ли се ,да не е заяло това турбо,иначе причини има още доста.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
абе колега туи с диагностиката ясно а за това някои дето е виждал тдс виждал съм и аз ама не съм имал подобни проблеми просто тук не ми се дават излишни пари понеже е доста скъпичко да си бях в бг лесно
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
Plamin написа:абе колега туи с диагностиката ясно а за това някои дето е виждал тдс виждал съм и аз ама не съм имал подобни проблеми просто тук не ми се дават излишни пари понеже е доста скъпичко да си бях в бг лесно
Пламка,друго имах в предвид,То работата не е за гледане,щот цял ден да гледаме няма да се оправи.
Провери турбото ,да не е заяло.
ГНП Милиграми(тука тр.апаратурка)
Мап-маркуч и букса,сьблечи гумената изолация и виж 3-те кабела,чест дефект е да се кьсат вьтре
Темп сензор на колектора или разходомер ако е Е-39
Но наи си е добре тестерчето то си показва кое как е.
Поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
мерсаж колега за идеите това ще погледна утре а другото питане ми е ако има някои наясно де ако е била пипана шпилката на разтоварващия клапан и е било оставено отворено възможно ли е от нагара сега да не може да се затвори и накаде се затваря към студената част или към купето , мерси предварително
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
Plamin написа:абе колега туи с диагностиката ясно а за това някои дето е виждал тдс виждал съм и аз ама не съм имал подобни проблеми просто тук не ми се дават излишни пари понеже е доста скъпичко да си бях в бг лесно
Kолега ,като вече си пуснал нов маркуч за Мап-а,вземи един мултицет и му замери напрежението на всякакви обороти.
Буксата на МАП-а е с 3 пин-а:
-средния е маса;
-единия краен е входящо напрежение(трябва да е 5 волта)
-другия е изходящо напрежение(на тихи обороти е някъде около 1.7 волта , и с покачване на оборотите,съответно и надува-изходящото напрежение се покачва);
Плус всичко написано от колегите

п.п. Къде е тази скъпа диагностика


by ''kompleksa''
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
след ммалко ще замеря има ли напрежение на мапа но по въпроса с турбото никои нищо не каза
за скъпата диагностика е в Испания тука никои не мери и да ти каже там и там има грешка мерят и ти казват цифрата за която ще те оправят гадове


за скъпата диагностика е в Испания тука никои не мери и да ти каже там и там има грешка мерят и ти казват цифрата за която ще те оправят гадове


Re: проблем с турбо Е34 ТДС
В крайна сметка това турбо надува ли маркучите? Ако не почвай да отпускаш клапана.
- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: проблем с турбо Е34 ТДС
смених маркуча на мапа ама уви няма разлика а турбинта ще я свалям да я вида за нагар само да вида кога ще е
доколкото за мапа някои знае ли какви сапротивления трябва да дава или някакав начин да се мерне дали бачка

29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани