Проблем с ограничителя на оборотите
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с ограничителя на оборотите
Колеги проблема е следният,колата на моменти когато достигне 6400 об забива наи вероятно спира горивото,проблема е че го прави на моменти не винаги.Смених температурен датчик и регулатора за налягането на горивото,няма промяна.Мотора е м20б25 има чип,възможно ли е проблема да е в чипа.Благодаря ви предварително.
Последна промяна баварка на 15 Фев 2010, 13:31, променена общо 1 път
- BUHALA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E34-M30/B35
Re: Проблем с ограничителя на оборотите
Ако подаваш плавно газ и ти забива така - нямам идея, но ако я натискаш по сериозно и ти върти такива номера обърни внимание на бензиновата помпа и евентуално регулатора за налягане на горивото
Добрите момчета обичат реда, а лошите владеем и управляваме хаоса.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Проблем с ограничителя на оборотите
баварка написа:Колеги проблема е следният,колата на моменти когато достигне 6400 об забива наи вероятно спира горивото,проблема е че го прави на моменти не винаги.Смених температурен датчик и регулатора за налягането на горивото,няма промяна.Мотора е м20б25 има чип,възможно ли е проблема да е в чипа.Благодаря ви предварително.
според мен чипа прави проблем някакъв, но какъв не знам.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Проблем с ограничителя на оборотите
Днес замерихме колко бара прави помпата,на ограничител прави 2.8 бара а на обороти прави 2 бара.Гледах ме в Ауто датата колко бара трявва да дава помпата и стоиностите са от 2.9 до 3.06 бара но незнам това постоянно налягане ли е или не.Та въпроса ми е дали помпата е добре или е за смяна.
Последна промяна баварка на 18 Фев 2010, 11:29, променена общо 1 път
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Проблем с ограничителя на оборотите
Това е налягането горивната рейка, то е по-малко от това на помпата и е променливо в зависимост от разреждането в всмукателния колектор.
Сега се чудя друго. Как седи въпроса с регулатора на налягането на гориво при моторите с турбо, където в пълнителния колектор няма вакуум, а налягане
Сега се чудя друго. Как седи въпроса с регулатора на налягането на гориво при моторите с турбо, където в пълнителния колектор няма вакуум, а налягане
Re: Проблем с ограничителя на оборотите
Благодаря на хората които се отзоваха и жалко за другите които са на ясно и имат доста познания че си траят.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Проблем с ограничителя на оборотите
най вероятно е от чипа,пробвай с оригиналния,иначе да гадаем няма смисъл.почни от някъде пък после ще го доизмислим.
Re: Проблем с ограничителя на оборотите
kirililiev написа:най вероятно е от чипа,пробвай с оригиналния,иначе да гадаем няма смисъл.
Кире говорих 100 пъти с момчето което ми прави чипа,казва че информацията която е записана на чипа няма как да се промени аз вече над година карам с чипа и съм нямал никакви проблеми,момчето ми е приател няма проблем да ми запиши 10 чипа просто ми дава гаранция че не може да е от чипа,аз и за това поисках и второ мнение тук в форума но уви никои не ебава да сподели,но нищо пак
ще оправим Баба Жужа.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Проблем с ограничителя на оборотите
баварка написа:kirililiev написа:най вероятно е от чипа,пробвай с оригиналния,иначе да гадаем няма смисъл.
Кире говорих 100 пъти с момчето което ми прави чипа,казва че информацията която е записана на чипа няма как да се промени аз вече над година карам с чипа и съм нямал никакви проблеми,момчето ми е приател няма проблем да ми запиши 10 чипа просто ми дава гаранция че не може да е от чипа,аз и за това поисках и второ мнение тук в форума но уви никои не ебава да сподели,но нищо пак
ще оправим Баба Жужа.
ами незнам тогава,налягането ти е добро,всичко ти е сменено,трябва явно да гадаем

Re: Проблем с ограничителя на оборотите
kirililiev написа:баварка написа:kirililiev написа:най вероятно е от чипа,пробвай с оригиналния,иначе да гадаем няма смисъл.
Кире говорих 100 пъти с момчето което ми прави чипа,казва че информацията която е записана на чипа няма как да се промени аз вече над година карам с чипа и съм нямал никакви проблеми,момчето ми е приател няма проблем да ми запиши 10 чипа просто ми дава гаранция че не може да е от чипа,аз и за това поисках и второ мнение тук в форума но уви никои не ебава да сподели,но нищо пак
ще оправим Баба Жужа.
ами незнам тогава,налягането ти е добро,всичко ти е сменено,трябва явно да гадаем
Кире онзи ден я изкарах на магистралата и я настъпах яко,върви си много добре,на 4-та някъде при 5000 5500 оборота взе леко да придърпва за около 4-5 секунди и се изчисти ,на 5 пак на високите почна да придърпва но се оправи даже си удари ограничителя на пета без проблем тоест без да забие.На връщане на втора на ограничител заби и гръмна в ауспуха иначе като ускорение всичко си е наред,проблема е че на моменти си удря много странно ограничителя и гърми в ауспуха.Като удари ограничителя и забива а преди не беше така.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Проблем с ограничителя на оборотите
баварка написа:kirililiev написа:баварка написа:kirililiev написа:най вероятно е от чипа,пробвай с оригиналния,иначе да гадаем няма смисъл.
Кире говорих 100 пъти с момчето което ми прави чипа,казва че информацията която е записана на чипа няма как да се промени аз вече над година карам с чипа и съм нямал никакви проблеми,момчето ми е приател няма проблем да ми запиши 10 чипа просто ми дава гаранция че не може да е от чипа,аз и за това поисках и второ мнение тук в форума но уви никои не ебава да сподели,но нищо пак
ще оправим Баба Жужа.
ами незнам тогава,налягането ти е добро,всичко ти е сменено,трябва явно да гадаем
Кире онзи ден я изкарах на магистралата и я настъпах яко,върви си много добре,на 4-та някъде при 5000 5500 оборота взе леко да придърпва за около 4-5 секунди и се изчисти ,на 5 пак на високите почна да придърпва но се оправи даже си удари ограничителя на пета без проблем тоест без да забие.На връщане на втора на ограничител заби и гръмна в ауспуха иначе като ускорение всичко си е наред,проблема е че на моменти си удря много странно ограничителя и гърми в ауспуха.Като удари ограничителя и забива а преди не беше така.
да не е някакъв проблем в газоразпределянето?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Проблем с ограничителя на оборотите
баварка написа:Незнам Кире загадка
еми почвай по каналния ред,отвори капака на ремака,виж дали е на белези,дали е хлабав,виж делкото,всички кабели,свещи,и накрая замери една компресия.пробвай за всеки случай и с оригиналния чип или с друг комп,нищо не се знае все пак.провери за някой спукан маркуч и тнт.за един ден ще направиш пълна проверка на всичко,мотора е елементарен.
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Проблем с ограничителя на оборотите
Щом като има гърмежи то изпускателната с-ма е газоразпределянето.Явно не изгаря добре горивото и то отива към изпускателната с-ма и там разбира се при високи обороти се възпламенява.Чипа мисля ,че трябва да го изглючим.Но все пак може би диагностика да се направи???? 

Re: Проблем с ограничителя на оборотите
kirililiev написа:баварка написа:Незнам Кире загадка
еми почвай по каналния ред,отвори капака на ремака,виж дали е на белези,дали е хлабав,виж делкото,всички кабели,свещи,и накрая замери една компресия.пробвай за всеки случай и с оригиналния чип или с друг комп,нищо не се знае все пак.провери за някой спукан маркуч и тнт.за един ден ще направиш пълна проверка на всичко,мотора е елементарен.
Трябва помощ от приател ще говоря с Ванката и Митака и през уикенда може да я поразглобим.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани