Проблемен контактен ключ- конзолата
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Проблемен контактен ключ- конзолата
Моето жИлЕзо тая сутрин не запали
А навън е само -7 градуса. Въртя аз контактния ключ и изобщо на контакт не дава- стига до някъде само, като че ли. Сигур е акумулаторя
Имаше тема точно за това, какъв да е акумулаторът за мотор М50В25. Пак казвам- да е по-голям


Последна промяна ktv на 24 Дек 2009, 17:09, променена общо 1 път
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Тая сутрин не запали
Колега аз пък ако мога да разбера смисъла от темата ти...
Сам си даваш съвет какъв акумулатор да си закупиш ли, какво 


- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Тая сутрин не запали
Споделям болката.
Между другото аку-то е 75 Ач, а не 96, както си мислех.
Направих повторен опит за палене по- късно, с кабели към друг акумулатор- пак нищо
Премерих с товарна вилка "батерията", показа 8.2 Волта и го дадох за дозареждане, ама и с един друг аку на 8.5 В пак не даде на контакт от ключа. Въпросът е на какъв заряд сработва системата и може да се пали. Централното и алармата бачкат.
Ако някой може да помогне, ще съм благодарен!

Направих повторен опит за палене по- късно, с кабели към друг акумулатор- пак нищо

Ако някой може да помогне, ще съм благодарен!
Последна промяна ktv на 24 Дек 2009, 17:11, променена общо 1 път
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Тая сутрин не запали
С това 8 си за кофата точно .... 12,3-8,там някъде! Нов акумулатор! Или пробвай с на някой колега,ти беше 2,5 нали!? За теста и 62 ще свърши работа!96 е много за теб .... Или 62 или 74!
И колежката,е колега всъщност
... Ма той сам си го проси,с тез красавици дето ги изтипосва само

И централното и алармата винаги бачкат съм забелязал,ако ще и 2V да има,пак си писка!
И колежката,е колега всъщност




И централното и алармата винаги бачкат съм забелязал,ако ще и 2V да има,пак си писка!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: Тая сутрин не запали
Под 10.5V (или 10V) напрежение няма да включи на контакт, нито да завърти стартера. Предполагам, че е направено за да ти остане ток за аварийни, централно, аларма и т.н.
@ивчо: Алармата би трябвало да сработи и на откачен акумулатор (ако е оригиналната).
@ивчо: Алармата би трябвало да сработи и на откачен акумулатор (ако е оригиналната).
- vlatko_baba
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Skopje, Macedonia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i
Re: Тая сутрин не запали
истиот проблем го имав пред 2 месеца......ја запалив колата со влечење, и право кај мојот мајстор за електрика..........само што го провери акумулаторот рече дека цркнал. си купив нов 75Ач, и си запали веднаш.........после еден месец истите проблеми
............јас си помислив дека е нешто до колата, ама прво отидов во сервисот за акумулатори и таму установија дека новиот цркнал
.....ми дадоа нов и сега сум задоволен, акумулаторот е одличен...btw, во сервисот за акумулатори имаше стикер дека откупуваат стари акумулатори, а јас си имав два во подрумот, ги однесов и си земав пари 





- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Тая сутрин не запали
СОРИ на колегата "ди джей енси 1" за неточното обръщение- подлъга ме мадамата от аватара.
Ако прагът на напрежението е 10 V под товар, значи акумулаторът е проблемът. Ще се разбере на 100 % след като се зареди. Иначе гъстотата на клетките е 1.20 на всичките, което е добре. Благодаря на всички отзовали се и дано не се налага да пиша пак в тази тема, освен дали всичко е ОК!
Ако прагът на напрежението е 10 V под товар, значи акумулаторът е проблемът. Ще се разбере на 100 % след като се зареди. Иначе гъстотата на клетките е 1.20 на всичките, което е добре. Благодаря на всички отзовали се и дано не се налага да пиша пак в тази тема, освен дали всичко е ОК!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Тая сутрин не запали
Няма проблем колега. А аз се извинявам ако съм прозвучал малко груб... но просто не разбрах дали нещо запитваш или само споделяш че трябва да сменяш акумулатора...
Взимай си нов 74Аh и си готов. На някои места като оставиш своя стар и ти дават 10% отстъпка от цената на новия... аз така направих преди 2 години като взех колата.
Поздрави!
Взимай си нов 74Аh и си готов. На някои места като оставиш своя стар и ти дават 10% отстъпка от цената на новия... аз така направих преди 2 години като взех колата.
Поздрави!
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Тая сутрин не запали
Уви, оказа се че не е в акумулатора проблема
Почвам да си мисля, че е нещо в ключа: деактивирам имобилайзела /диода угасва/, завъртам ключа, ама като че ли не до края
Сигурно за това нямам токове по таблото. Ако някой е имал подобна случка, може да сподели. Мерси предварително!


Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Тая сутрин не запали
sonic написа:Колега, _65536_kb_sec_ много глупав отговор- да не го беше писал по-добре.
като ти свият колата заради подобна информация ще те питам дали и ти ще пишеш такова нещо във форума




- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Тая сутрин не запали
_65536_kb_sec_ написа:sonic написа:Колега, _65536_kb_sec_ много глупав отговор- да не го беше писал по-добре.
като ти свият колата заради подобна информация ще те питам дали и ти ще пишеш такова нещо във форума![]()
![]()





Re: Тая сутрин не запали
И аз имам имобилайзер и от време на време ми прави номера - не ще да пали колата, не ще да заключва с дистанционното...
Чудя се дали да махна имобилайзера?
Чудя се дали да махна имобилайзера?
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Тая сутрин не запали
ми след като ти прави номера..какво има да го мислиш... то е едно реленце и си има живот.. контактите ми се износват/нагарят... сеедно някой ако реши да ти прави мизерии този имобилайзер ще го спре... беше едно време преди 10 години тая работа.
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани