Шум в купето...
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Шум в купето...
Здравейте колеги,от една седмица се опитвам да отстраня едно много дразнещо скърцане което идва от двете десни врати.При преминаване през неравности с по малка скорост се чува скърцане,мисля че идва от уплатнението на вратата (това което е на купето) Мислех че е от корите на вратите и смених всички щипки (копчета) с нови,но никаква разлика
Та се чудех,ако напраскам уплатненията с такав спрей който се ползва през зимата за да не замразват... дали ще стане

Та се чудех,ако напраскам уплатненията с такав спрей който се ползва през зимата за да не замразват... дали ще стане

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
И спрея няма да помогне пробвах специялно по този повод си купих спрей за уплътнения на Bardahl http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=4311 дадох 15 лв, но резултат никакъв. Самия спрей си личи как все още е по уплътненията но продъжават да си скърцат и това е..... Пробвах и с течен парафин, но пак не помогна.
Ако някой има този проблем и се е справил
Ако някой има този проблем и се е справил

- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
drmirchev написа:И със олио да ги намажеш, пак ще спре да скърца, просто трябва, да намажеш това което трябва, демек всяка повърхност от вратата, която има контакт с купето, трябва да бъде намазана и си готов.
ПС: Не мажете с олио, че като напече слънце и ще замирише на пържено.
наскоро по магистралат ми миришеше от един дизел на кюфтета





иначе горяло масло или просто масло, също и WD-40 става тъй като се отмива много трудно от вода (за това внимавайте с боята) и други подобни.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Вашите врати на купето скърцат, а при мен скърцането идва от опирането на подлакътника на предната седалка в кожата,с която е облицована ръчната спирачка. Някой да има решение на моя проблем -ясно е,че трябва да се сложи нещо между подлакътника и продължението на барчето ама какво и как -нямам си на идея. Варианта е да го вдигам като карам за да не се опира в продължението на барчето и по-специално в кожата с която е облицована ръчната спирачка ....
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
sineok_pi4_ написа:Вашите врати на купето скърцат, а при мен скърцането идва от опирането на подлакътника на предната седалка в кожата,с която е облицована ръчната спирачка. Някой да има решение на моя проблем -ясно е,че трябва да се сложи нещо между подлакътника и продължението на барчето ама какво и как -нямам си на идея. Варианта е да го вдигам като карам за да не се опира в продължението на барчето и по-специално в кожата с която е облицована ръчната спирачка ....
крем за ръце

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега ,проблема не е в друго а именно в заключалките
Под заключалки имам напредвид черните тела в които са микроконтактите за осветлението в купето
Аз ги смених с нови наред и колата ми в момента все едно е слязла от конвейра онзи ден
никакви шумове.
Едно време имаше теми за това и Василен беше подлепвал със силикон пластмасовите лайстни покрай малкото стъкло от вътрешната страна ,че и други разни ,но не това бе проблема.С уплътненията не се захващайте изобщо а ме послушайте.Като заначало увийте с изолирбанд няколко витки по работната повърхност на оста на въпросното тяло
Георги Пенчев



Едно време имаше теми за това и Василен беше подлепвал със силикон пластмасовите лайстни покрай малкото стъкло от вътрешната страна ,че и други разни ,но не това бе проблема.С уплътненията не се захващайте изобщо а ме послушайте.Като заначало увийте с изолирбанд няколко витки по работната повърхност на оста на въпросното тяло
Георги Пенчев
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
sineok_pi4_ написа:Вашите врати на купето скърцат, а при мен скърцането идва от опирането на подлакътника на предната седалка в кожата,с която е облицована ръчната спирачка. Някой да има решение на моя проблем -ясно е,че трябва да се сложи нещо между подлакътника и продължението на барчето ама какво и как -нямам си на идея. Варианта е да го вдигам като карам за да не се опира в продължението на барчето и по-специално в кожата с която е облицована ръчната спирачка ....
На мен след първия път разглобяване на това продължение на барчето опираше подлакътника на пасажерската седалка и скърцаше гадно - оправя се много лесно: в задната част при духалките/запалката има 4 винта - два отстрани (държат планката за конзолата) и два надолу (държат планката за пода/издутината над кардана). Точно 2-та долни като се развъртат леко позволяват до известна степен движение на конзолата настрани - регулираш я и затягаш. Наскоро махах цялата средна част и като я сглобих не обърнах внимание, но в последствие установих, че седалката опира малко по-напред и по-ниско в таз конзола и при местенето й (на седалката) се протриваха - та гледайте не само подлакътниците - може да се регулира (макар и малко) и мястото точно под ръкохватката на ръчната (оттам откоригирах втория проблем).
ПС: какво приспособление съм си правил за развиването на тез винтчета в никакво място под 90-градуса ъгъл да не обяснявам

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Penchev написа:Колега ,проблема не е в друго а именно в заключалкитеПод заключалки имам напредвид черните тела в които са микроконтактите за осветлението в купето
Аз ги смених с нови наред и колата ми в момента все едно е слязла от конвейра онзи ден
никакви шумове.
Едно време имаше теми за това и Василен беше подлепвал със силикон пластмасовите лайстни покрай малкото стъкло от вътрешната страна ,че и други разни ,но не това бе проблема.С уплътненията не се захващайте изобщо а ме послушайте.Като заначало увийте с изолирбанд няколко витки по работната повърхност на оста на въпросното тяло
Георги Пенчев
И аз точно за това си мислех


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
пробвайте да гресирате тънко въпросната пластмаса, както и механизмът, който се заключва около пластмасата.

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани