ТДС-а от днес е на 12 часа :(

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

ТДС-а от днес е на 12 часа :(

Мнение от Wenzy » 01 Авг 2009, 23:51

Здравейте колеги. Да Ви се оплача от днес температурата ми е на 12 часа и това определено не ми харесва.
Преди да тествам виско, водна помпа, термостат и каквото се сетите реших да пробвам щорите и тогава се озадачих
Има ли някой , който да са му са се прецаквали вакуум регулаторите? - температурата ми стои на 12 часа, а щорите ми нещат да се отварят:(, когато извадя маркуча за вакуума температурата си пасва точно.
Това ме навежда на мисалта, че водната помпа и термостата са си добре, проблема остава да е във щорите или по - малко вероятно във виското.
Който има щори ако може да ми каже кога му отварят - защото мойто доскоро отваряха на 12 без 1 минута, иоли дали е възможно вакуум регулатора да се побърка и само да засмуква - без да пуска?

Благодаря за компетентните мнения

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 01 Авг 2009, 23:58

тия щори жалузи ли трябва да са,че на 34-а аз не съм виждал :roll:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 02 Авг 2009, 0:05

Зелен
жалузи-това е щори на руский язьйк :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 02 Авг 2009, 0:20

Венци здрасти, аз също имам желюзи :D но лятото никога не съм виждал да се затварят :!: Най вероятно проблема е в тях, утре ще видя отново но няма логика, идеята е когато е студено само тогава.

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 02 Авг 2009, 0:43

Peter Angelov написа:Венци здрасти, аз също имам желюзи :D но лятото никога не съм виждал да се затварят :!: Най вероятно проблема е в тях, утре ще видя отново но няма логика, идеята е когато е студено само тогава.

По- скоро до достигане на работна температура да са затворени и после отварят .. :roll:
Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Pais Vasco
Пол: Мъж
Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае

ТДС-а от днес е на 12 часа :(

Мнение от dido2900 » 02 Авг 2009, 1:02

Колега проблема ти е в един температурен датчик, който се намира под смукателните колектори.Точно до мап сензора имаш една джижавка незнам как се казва,ако и измъкнеш буксата и желузите ще се отворят.Заради този датчик аз си прегрях двигателя.Когато колата е в движение няма проблем,но когато спреш става опасно,вдига температурата за отрицателно време.За сега аз съм решил проблема по този начин.А датчика го разкарвам в колата от 8 месеца. :D
Успех с ремонта,да пишеш какво е станало. :)
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Авг 2009, 11:37

Благодаря на всички за бързите и уместни отговори.
То това със отварянето на жалузите е лесно, но като я пусна по инерция и много бързо изстива , а иначе държи температурата на 10 часа (толкова изстива най - много).
Значи решението е ясно - минавам на механичем режим зимата с жалузи - лятото ЬОК :mhihi:
Колега да ми кажеш колко парички струва въпросният датчик и кой точно е - под колекторите се сещам за един - тоя , който е забит в смукателите, а отделно където са вакуумчетата за АГР и за жалузите, там още не съм бутал.
Ако е възможно да ми обясниш къде точно се намира повредата ми и колко пари струва въпростният датчик - все пак СТОК си е друго :D
Пешо, щом не си виждал да се затварят - значи и твоя температурен датчик има проблем - щорите винаги са затворени до около 80 градуса (много добда екстра за зимата, също така и когато си по инерция) и после съответно си се отварят - слушай какво дума колегата и под ръка да одим до магазина за датчици :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Авг 2009, 12:35

Венци здравей,
термостата как ти е :roll:
При читав термостат,стрелката на температурата не мърда дори и на спускане(говоря за кола без желузи).
Ако те не работят както трябва по-добре ги остави да са отворени постоянно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Авг 2009, 15:02

Алоха, Ванка :)
Винаги си е била така - по инерция винаги се е изстудявала.
Определено ще я карам на отворени жалузи :) докато колегата сподели кой точно датчик е дал фира

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 02 Авг 2009, 16:35

Батко, аз нямам жалузи и като слизам по нанадолнище без газ не ми мърда температурата. Имаш проблемен термостат и до сега не си го разбрал заради жалузите. По-добре смени термостата с такъв на 88 градуса и пробвай пак по нанадолнище на неутрална какво ще стане. ;)

Поздрави

П.С. Митко от Варна (mitko_n1) ще ти съдейства с термостата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Авг 2009, 16:44

термостата ти е за смяна щом пада до 10 часа ;) 10000%
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Авг 2009, 18:41

ОК, термостата е едно на ръка - още утре ще се погрижа, но явно и с жалузите има проблем щом не се отварят на 90 градуса :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 02 Авг 2009, 21:12

Венци, термостата е ясен но за желюзите бъркаш не се затварят винаги! Няма логика да се затварят лятото при 30 градуса, това е направено зимата когато е студено печката да се сгрее по добре. Днес не можах да видя но тея дни ще погледна. Управлениуто на желюзите е на тази схема:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05

№16 и №12 това са въпросните елементи които управляват желюзите...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: Pais Vasco
Пол: Мъж
Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае

ТДС-а от днес е на 12 часа :(

Мнение от dido2900 » 02 Авг 2009, 22:55

Здравей колега,въпросния датчик се намира на самия блок под смукателните колектори,даже под подгряващите свещи горе долу по средата на блока.За инфо можеш да попиташ Dinozab,от него съм купил този датчик,и той ме светна за него :)
А за проблема ти с температурата,и аз съм на мнение,че имаш скапан термостат,защото съм имал същия проблем,и го реших с покупката на нов термостат от ДаруКар. :)
P.S.Датчика ми излезна 20лв. :)
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: ТДС-а от днес е на 12 часа :(

Мнение от Peter Angelov » 02 Авг 2009, 23:14

dido2900 написа:Здравей колега,въпросния датчик се намира на самия блок под смукателните колектори,даже под подгряващите свещи горе долу по средата на блока.За инфо можеш да попиташ Dinozab,от него съм купил този датчик,и той ме светна за него :)
А за проблема ти с температурата,и аз съм на мнение,че имаш скапан термостат,защото съм имал същия проблем,и го реших с покупката на нов термостат от ДаруКар. :)
P.S.Датчика ми излезна 20лв. :)



Колега за кой датчик става въпрос :roll: от тази схема:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

или тази

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

под №20

Тези датчици по мое мнение нямат нищо общо с желюзите....

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook