Черен пушек при рязко подаване на газ 525тдс.
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Черен пушек при рязко подаване на газ 525тдс.
Колата е Е39 525тдс на мой приятел и днес забелязал че при рязко подаване на газ отзад прикадява черен пушек от какво може да е.Пускам темата тук защото двигателите са едни и същи ако не се лъжа.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
E34 - Fanatic написа:Дюзи според мене.Може да има някоя запушена.
П.П.То пак като не пуши на пари значи е добре.
И аз за дюзите се сетих но за всеки случай реших да попитам сега ми спомена че днес за малко да прегрее колата за момент стрелката на температурата влязла в червеното при 4000об спрял охладила се колата и тръгнал но после карал с 90-100 и нямал проблеми с температурата на какво може да се дължи това и възможно ли е някоя дюза да се е прецакала от високата температура.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
E34 - Fanatic написа:От високата температура ме съмнява, но щом за малко да я прегрее, значи има нещо по охл. система.
Това за охладителната система утре ще го оправим днес му казах утре да приготвя парата и да бяга за термостат и водна помпа виското работи в това съм сигурен защото се уверих лично в най лошия случай радиатора да е задънен.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Интересно ми е черния пушек само в дюзите ли може да е причината или и нещо друго.Преди малко се чух с него каза че колата почнала да придърпва да губи мощност и да припушва по черно отзад.E34 - Fanatic написа:Това също го има като вариянт.Дано всичко се нареди както трябва и да няма последствия в/у ДВГ.
Последна промяна LiTtLeRoCk на 26 Май 2009, 21:16, променена общо 1 път
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
///MILEN написа:По принцип всеки дизел при рязко подаване на газ е нормално да изпуши черно!!!
Не нормално,задължително!!!Колегата да иде на стенд да му погледнат дюзите.Според мен това е неизгоряло гориво,тоест не работеща дюза-дюзи.

Аз съм въпросния чвек с въпросното БМВ. Искам да благдаря първо на христо, че още в същността на проблема е намерил време и докато пътувам (а аз току що пристигам от Сф) да пусне темата.
Та обяснявам накратко колкото може. Тръгвам сутринта за Сф усмихнат и наперен но тцтцтцтц до едно време. Малко след Пловдив се натиснахме с една джипара и докато ускорявах (около 4000 оборота скорост около 170) изведнъж усетих че колата, губи мощност. Интуитивно настъпах педала 2 пъти но ефект нямаше никакъв и в следващата секунда погледът ми беше на стрелката на температурата. Прималя ми. Стрелката беше в средата на червената зона. Блокировката се беше задействала. Всичко стана за около 10 сек. отбих в дясно и и спрях. Колата се охлади но преди това отворих капачката на разш. съд. Водата извираше а преди тва беше оляло навсякъде. Най-вероятно от допълнителното мъркуче което се намира отдясно на капачката (то е свободно не влиза никъде). Докато говорихме с Христо по тела и обсъждахме реших, че ако продъжа (а беше наистина спешно) но не позволявам на охл. течност да достига градус за да се налага термостата да отваря (решихме че той е проблема) като поддържам обороти по ниски от 2000 няма да има проблем. Така и стана! Продължихме и сигнахме до Сф. Там термостата беше сменен, беше налята охл. течност и реших че с това проблема е решен. Да ама НЕ!!! Тръгнахме в обратната посока, и малко преди да излезем от Сф ми направи впечатление че колата няма мощност така все едно турбинта не работи и че при настъпване на педала за да влезе колата в обороти отзад излизат кълбета дим. Къдеше здраво. Интересното еше че тва го правеше на 3000 оборота, а след около 100 започна и на 2000 а след още толкова и на 1000. Колата започна спорадично да забива лек нос и да освобождава. В началото по слабо осезаемо но след време започна наистина да се усеща. В края на маршрута дори се чуваше леко жужене в моментите когато забиваше нос. В крайна сметка от Чирпан до СтЗ се прибрах в авариината лента, със скорост 60 км/ч при 1000 оборота. Като капак на всичко кпето се напълни със смрадня на изгорели газове.
Това ми беше ходенето по мъкиде днес. Изнервих се наистина но и такива неща стават. Та ето тема за дискусия. Същата тема ще пусна и в Е39 та да поумуваме заедно.
Та обяснявам накратко колкото може. Тръгвам сутринта за Сф усмихнат и наперен но тцтцтцтц до едно време. Малко след Пловдив се натиснахме с една джипара и докато ускорявах (около 4000 оборота скорост около 170) изведнъж усетих че колата, губи мощност. Интуитивно настъпах педала 2 пъти но ефект нямаше никакъв и в следващата секунда погледът ми беше на стрелката на температурата. Прималя ми. Стрелката беше в средата на червената зона. Блокировката се беше задействала. Всичко стана за около 10 сек. отбих в дясно и и спрях. Колата се охлади но преди това отворих капачката на разш. съд. Водата извираше а преди тва беше оляло навсякъде. Най-вероятно от допълнителното мъркуче което се намира отдясно на капачката (то е свободно не влиза никъде). Докато говорихме с Христо по тела и обсъждахме реших, че ако продъжа (а беше наистина спешно) но не позволявам на охл. течност да достига градус за да се налага термостата да отваря (решихме че той е проблема) като поддържам обороти по ниски от 2000 няма да има проблем. Така и стана! Продължихме и сигнахме до Сф. Там термостата беше сменен, беше налята охл. течност и реших че с това проблема е решен. Да ама НЕ!!! Тръгнахме в обратната посока, и малко преди да излезем от Сф ми направи впечатление че колата няма мощност така все едно турбинта не работи и че при настъпване на педала за да влезе колата в обороти отзад излизат кълбета дим. Къдеше здраво. Интересното еше че тва го правеше на 3000 оборота, а след около 100 започна и на 2000 а след още толкова и на 1000. Колата започна спорадично да забива лек нос и да освобождава. В началото по слабо осезаемо но след време започна наистина да се усеща. В края на маршрута дори се чуваше леко жужене в моментите когато забиваше нос. В крайна сметка от Чирпан до СтЗ се прибрах в авариината лента, със скорост 60 км/ч при 1000 оборота. Като капак на всичко кпето се напълни със смрадня на изгорели газове.
Това ми беше ходенето по мъкиде днес. Изнервих се наистина но и такива неща стават. Та ето тема за дискусия. Същата тема ще пусна и в Е39 та да поумуваме заедно.
When i die, bury me up side down, so the world kiss my ass!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Колега, не искам да съм лош пророк, но нещата не ми изглеждат добре... разбирам че охладителната система се "надува" ... вкарва въздух, изхвърля водата и затова прегрява... в същото време няма мощност... звучи ми като "губене" на цилиндри... имаш проблем някъде, дано да е по-леко.
Успех
Успех

Как да го разбирам "губене на цилиндри"?
When i die, bury me up side down, so the world kiss my ass!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Добре нека се уточним колата е загряла веднъж и след това проблем със загряването не е имала все пак след загряването мина към 100км до София (а в нашата столица обиколихме 6-7 магазина и нямаха термостат)там сменихме термостата и наобратно.
1.Ако главата е пукната нямали да вкарва вода в цилиндрите и да губи течност или да вкарва газове в охладителната система и за загрява или да надува маркучите.
2.Загуба на мощност и черен пушек отзад прецакана/ни дюзи не разпръскват горивото добре и от там да се получава недобро изгаряне и кълбета черен пушек отзад.
3.Възможно ли е турбото да си е заминало и от там да няма мощност.
4.Маслото си е наред не беше пресечено когато го погледнах нито в охладителната течност имаше следи от масло.
1.Ако главата е пукната нямали да вкарва вода в цилиндрите и да губи течност или да вкарва газове в охладителната система и за загрява или да надува маркучите.
2.Загуба на мощност и черен пушек отзад прецакана/ни дюзи не разпръскват горивото добре и от там да се получава недобро изгаряне и кълбета черен пушек отзад.
3.Възможно ли е турбото да си е заминало и от там да няма мощност.
4.Маслото си е наред не беше пресечено когато го погледнах нито в охладителната течност имаше следи от масло.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани