Над 200км/ч. загрява

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Над 200км/ч. загрява

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 17:03

Карах два пъти на аутобан Е32-ката по около 5минути с 200-210км/час и ми направи впечатление, че температурата и се покачи на 100-110 градуса! Питам се ЗАЩО??? При всякаква друга по ниска скорост температурата е перфектна. Двигателят няма принципно проблеми. Смазва се с оригинално немско полусинтетично масло Кастрол. Охладителната система е чиста, както и радиатора!
Някой има ли предположение?


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 15 Май 2009, 17:10

това са коли по на 15 години колега .... правилната тема е " КОЛАТА МИ ВСЕ ОЩЕ ИЗДЪЖА ПО 5мин. С 200-210км/ч " а не че загрява.... нормално да загрява...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 15 Май 2009, 17:15

TUZara` написа:това са коли по на 15 години колега .... правилната тема е " КОЛАТА МИ ВСЕ ОЩЕ ИЗДЪЖА ПО 5мин. С 200-210км/ч " а не че загрява.... нормално да загрява...


какк ще е нормално, виж радиатор, водна помпа :idea:
ако радиатора е задръстен няма да смогва да охлажда. аз имах подобен проблем- радиатора ми беше позадръстен с котлен камък, смених го и нама грижи.
а относто колко издържа- предполагам е с м30 тази е32-ка
и вярваи ми много може да издържа и с повече от 210км/ч

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 15 Май 2009, 17:17

какъв е матора?
какво си сменял
антифриза трябва да е 50х50 с вода.
радиатора трябва да е чист.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 17:18

TUZara` написа:това са коли по на 15 години колега .... правилната тема е " КОЛАТА МИ ВСЕ ОЩЕ ИЗДЪЖА ПО 5мин. С 200-210км/ч " а не че загрява.... нормално да загрява...


Виж... не бях се сетил за това колега! Благодаря :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 17:23

_65536_kb_sec_ написа:какъв е матора?
какво си сменял
антифриза трябва да е 50х50 с вода.
радиатора трябва да е чист.

Мотора е М30. Антифриза е 30х70 вода. Охладителната система е безупречно чиста. Водната помпа е на 10000км. Защо при това супер охлаждане колата загрява...и предполагам, че ако я бях задържал с тази скорост още щеше да влезе в червеното. Аз лично нямам нормално обяснение!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 17:27

stambo_81dg написа:
TUZara` написа:това са коли по на 15 години колега .... правилната тема е " КОЛАТА МИ ВСЕ ОЩЕ ИЗДЪЖА ПО 5мин. С 200-210км/ч " а не че загрява.... нормално да загрява...


какк ще е нормално, виж радиатор, водна помпа :idea:
ако радиатора е задръстен няма да смогва да охлажда. аз имах подобен проблем- радиатора ми беше позадръстен с котлен камък, смених го и нама грижи.
а относто колко издържа- предполагам е с м30 тази е32-ка
и вярваи ми много може да издържа и с повече от 210км/ч


Карам само на бензин и всичко е чисто по охладителната система.
Между впрочем....... Имаше метанова уредба която разкарах. Ако някой търси бутилка голяма все още я имам :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 15 Май 2009, 17:27

сваляй радиатора и с струя вода му промий ламелите.
малко оцет вътре също няма да навреди.
хубаво е климатичния радиатор да се промие.

ПС колега пусни малко снимки в галерията на Е32 по горе.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 15 Май 2009, 17:28

№0123456789 написа:
_65536_kb_sec_ написа:какъв е матора?
какво си сменял
антифриза трябва да е 50х50 с вода.
радиатора трябва да е чист.

Мотора е М30. Антифриза е 30х70 вода. Охладителната система е безупречно чиста. Водната помпа е на 10000км. Защо при това супер охлаждане колата загрява...и предполагам, че ако я бях задържал с тази скорост още щеше да влезе в червеното. Аз лично нямам нормално обяснение!!!


тя и моята беше кристално чиста ама като разглобих радиатора
вътре беше нахакан с глупости, може и някав въздух да има в системата което е малко вероятно.
може и термостата нещо, но за мене наи вероятно може да имаш проблем с радиатора

като отвори втория кръг на охл. система опипаи питата му и виж дали няма студени участъци някаде :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 15 Май 2009, 17:29

В какви обороти държиш мотора за да поддържаш тези 200км ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 17:33

_65536_kb_sec_ написа:сваляй радиатора и с струя вода му промий ламелите.
малко оцет вътре също няма да навреди.
хубаво е климатичния радиатор да се промие.

ПС колега пусни малко снимки в галерията на Е32 по горе.

Мерси за съвета колега. Само не знам за климатика защо да чистя радиатора?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 15 Май 2009, 17:35

dj_ennsy_1 написа:В какви обороти държиш мотора за да поддържаш тези 200км ?


моята с 210 км/ч е на 5000 об.мин. :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Мнение от №0123456789 » 15 Май 2009, 17:36

Радиатора ми го сваляха за да го чистят. Между впрочем има лепени участъци и изолирани секций(незнам как се наричат точно)
Благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 15 Май 2009, 17:39

№0123456789 написа:Радиатора ми го сваляха за да го чистят. Между впрочем има лепени участъци и изолирани секций(незнам как се наричат точно)
Благодаря


земи го смени :idea: става и от дизелово е34 даже са малко по големи техните радиатори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 15 Май 2009, 17:40

ако имаш изолирани участъци, това означава, че цели редове не работят... което веднага намаля обема на радиатора... възможно е от там да ти идват ядовете...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook