М50 и маслено охл!
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
М50 и маслено охл!
Здравейте,търся някъква схема за масленото охлеждане на М50 или по точно как се захваща към стоиката на филтара? Търсих в RealOEM но там по моя вин го няма 

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
е има чичо гугъл,
там има много варианти
http://www.r3vlimited.com/gallery/files ... 0_2207.jpg
http://media.photobucket.com/image/oil% ... 5i/105.jpg
тва е най якото,капачка за филтъра със щуцери
http://i4.ebayimg.com/02/i/001/25/5e/e115_1.JPG

http://www.r3vlimited.com/gallery/files ... 0_2207.jpg
http://media.photobucket.com/image/oil% ... 5i/105.jpg
тва е най якото,капачка за филтъра със щуцери

http://i4.ebayimg.com/02/i/001/25/5e/e115_1.JPG
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Е да но тази стойка дето е показана тук не е като мойта
Мойта има 2 тапи от задната и страна,който са за тръбите на охллаждането.А там тапите имат едни "О" пръстенчета,който ги смених веднаш и слад 2000км те пак текнаха
а никъде не намирам схема като тази http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=30
Тези ми излизат по Вин,но първата не е като мойта,а втората е за Ванос

Мойта има 2 тапи от задната и страна,който са за тръбите на охллаждането.А там тапите имат едни "О" пръстенчета,който ги смених веднаш и слад 2000км те пак текнаха

Тези ми излизат по Вин,но първата не е като мойта,а втората е за Ванос

Нелош вариант е цялата конзола (стойка) за филтъра от Е36 М3 (S50). Онази конзола има вграден термостат и резбови отвори за присъединяване на маркучите към масления радиатор. Доста е дефицитна обаче, респективно скъпа.
Ти имаш специални планове за твоя двигател или просто не ти се вярва че картерът успява да го охлади достатъчно?
Ти имаш специални планове за твоя двигател или просто не ти се вярва че картерът успява да го охлади достатъчно?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
да ве,за какво ти е маслено охлаждане?турбо ли ще слагаш или ще караш на къси писти в лютеницата само....кат мен



- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Имам две тапи от задната страна на стойката,те имат "О" пръстенчета от който ми течеше масло.Аз ги смених веднаш и сега пак протекоха
Говорих с ТОМ и той каза че тези "О" пръстени който съм сложил не са същите щом е текнало толкова бързо ( а тези който свалих си бяха оригиналните) Искам да си ги купя от Дару същите "О" пръстенчета,но как да им обесня кой са и къде стоят като по вин не излиза същата стойка 


- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Е нали такива сложих и еи ги на 2000км и сега не сълзи а направо тече от тях
добре че я видях на време и не остана без масло 


Нещо не мога да хвана логиката... Кой ще е този М50 с маслен радиатор, който ще ти помогне да намериш парт номера на О-пръстените?!?
А в Дарукар съвсем спокойно ще им обясниш какво търсиш и дори ще те изслушат и евентуално помогнат, едва ли всеки отива със списък на парт номерата, които иска да купи, по-скоро такива са изключение от моите лични наблюдения.
А в Дарукар съвсем спокойно ще им обясниш какво търсиш и дори ще те изслушат и евентуално помогнат, едва ли всеки отива със списък на парт номерата, които иска да купи, по-скоро такива са изключение от моите лични наблюдения.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Нали ходих не в Дару а в Бова Кар в Бургас,там искат да им ги покажа на схемата но и там излиза това http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=30
как да им обесня,като тук ги наяма
как да им обесня,като тук ги наяма

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
S_h_e_f_a написа:ivan. написа:Пробвай с медни дифтулки
Немога да си правя проби,че е камара разглобяване
Колега не мога да схвана нещо

Тапите заместители на резба ли са или ги притиска обща планка

Неможе да са такъв проблем едни 0-пръстени

Ако са на резба с подходящата дифтулка никога няма да изпусне от там масло,освен ако не се охлабят болтовете.
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани