Въпрос за амортисьори на Е34
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
Въпрос за амортисьори на Е34
За смяна са предните амортесьори на Е34-ката.
Искам да ви попитам за съвет - какви и откъде да ги взема, бих искал да са с добро качество и не много скъпи.
Благодаря!
Искам да ви попитам за съвет - какви и откъде да ги взема, бих искал да са с добро качество и не много скъпи.
Благодаря!
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
аз сложих оптимал 100лв/бр газови и вече една година нямам проблеми,със спортно окачване съм и предницата е бетон в завоите
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
E34 не е поне според мен точно колата създадена за спортно окачване...по ВИН и на моя бивш седан му излизаше спорт съспеншън.
иначе относно съвета аз ползвам и винаги съм ползвал точно две марки амортесьори - билщайн или боге....на седана и сега на комбито по каталог му излизаха все боге но аз пък си сложих билщайн....
иначе относно съвета аз ползвам и винаги съм ползвал точно две марки амортесьори - билщайн или боге....на седана и сега на комбито по каталог му излизаха все боге но аз пък си сложих билщайн....
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- BMWPetar
- BMWPhotographer
-
- Мнения: 1672
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Sofia city
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d xdrive LCI
- Мечтае да кара: Все по-хубави 5 серии
Добре, но основно ме интересуват магазин и цена.
"Когато пътят стана мокър, Audi quattro-то беше по-бързо в завоите, но просто някакси усмивката на лицето на шофьора на BMW-то беше доста по-голяма..." Джереми Кларксън, сравнение между Audi RS6 и BMW M5, Top gear
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
BMW Navi Doctor - ъпдейт на навигационни карти и ремонт на всички видове навигационни системи BMW
****F10 530d+ xdrive M-sport 2014
Gone, but not forgotten:
*E60 525d+ LCI M-sport 2008
*E60 530d+ 2004
*E39 540iA Individual 1998
*E39 523i 1997
*E34 520i M20 1990
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
kraininski написа:E34 не е поне според мен точно колата създадена за спортно окачване...по ВИН и на моя бивш седан му излизаше спорт съспеншън.
иначе относно съвета аз ползвам и винаги съм ползвал точно две марки амортесьори - билщайн или боге....на седана и сега на комбито по каталог му излизаха все боге но аз пък си сложих билщайн....
ади ве,не е за спортно окачване?


вози сравнително меко,не се клати тръгва и спира яко

Здравейте
Аз си сложих SACHS от Ауто плюс. Две години вече съм с тях и съм много доволен. Все пак при нашите коли комфорта е много важен.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
- mirko0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320A
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
_65536_kb_sec_ написа:добре колеги кажете какви да сложим за комфорт и кои за по спортна насоченост.
амортисьора се избира според пружината,колкото е по твърда толкова по голямо противодействие трябва да има аморт.,затова истинските амортисьори са регулируеми





- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
БОГЕ-нема друг за мен.Вози супер._65536_kb_sec_ написа:добре колеги кажете какви да сложим за комфорт и кои за по спортна насоченост.

- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
kirililiev написа:_65536_kb_sec_ написа:добре колеги кажете какви да сложим за комфорт и кои за по спортна насоченост.
амортисьора се избира според пружината,колкото е по твърда толкова по голямо противодействие трябва да има аморт.,затова истинските амортисьори са регулируемиако сложиш твърд амортисьор на мека пружина се получава закъснение при разгъването и всяка следваща неравност се поема със свито окачване и започваш да си удряш главата в тавана
ако сложиш прекалено мек ам.на твърда пружина се получава люлеене и резонанс при влизане в неравности с висока скорос и адска нестабилност
повечето стандартни сини,зелени,червени бимбяни пружини предлагани от фирмите са предвидени да работят с нормалния амортисьор,просто снижават колата,дори и да са малко по твърди не излизат от границата на работа на ам.истинските спортни пружини са предвидени за точно определен ам.или за регулируем такъв.дори само да се използват по ниски пружини ефекта от към стабилност е осезаем заради промяната на центъра на тежеста и ъгала на рамената на носачите,возията се променя малко към по стегната-не чак твърда
дано съм бил полезен,ако греша за нещо някой да ме поправи
Доста ценен съвет колега:)
Евала!

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Незнам, но 6 мес. + почти 2 мес. на стоянка и съм с КАЯБА и нямам проблеми, доволен съм, вози супер меко и ми е комфортно, със фабричните пружини е ако е от значение.
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
Каяба не слагаите колеги.
Преди време си взех за eclipse-a и не караха и един месец,пак се изръсих по 120лева,за брои
Преди време си взех за eclipse-a и не караха и един месец,пак се изръсих по 120лева,за брои


22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани