Проблем с вискосъединителя - моля за експертно мнение
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблем с вискосъединителя - моля за експертно мнение
Здравейте. От 3 г имам Е34 - 1992 г., 525TDS. Лятото ми се наложи да сменя виското и ето проблем. Поставиха ми SACHS, който работеше почти постоянно зацепен - виеше веднага след запалване на колата, а над 2000 оборота беше страшно. Едва след 1 -2 часа работа започваше да работи нормално. Голям разход, намалена мощност и т.н. Така смениха го със същия - същата работа.
Отидох в ДаруКар. Поставиха ми оригинален - същата работа. Смениха почти всичко по охлаждането на колата. Много ме заболя но...за да има ефект - същата работа. Смениха го отново с оригинален - същата работа. В крайна сметка в Дару се отказаха от повече ремонти и аз увиснах.
Моля Ви за мнение - аз ли нещо не разбирам, колата ли не е читава или тази част не е наред.
Отидох в ДаруКар. Поставиха ми оригинален - същата работа. Смениха почти всичко по охлаждането на колата. Много ме заболя но...за да има ефект - същата работа. Смениха го отново с оригинален - същата работа. В крайна сметка в Дару се отказаха от повече ремонти и аз увиснах.
Моля Ви за мнение - аз ли нещо не разбирам, колата ли не е читава или тази част не е наред.
Последна промяна Pav на 29 Мар 2009, 21:17, променена общо 2 пъти
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
това ме съмнява да е от виско
ако правилно съм преброил 3 нови са ти сложили и нищо не се е подобрило, следователно няма логика да е от самия вискосъединител

ако правилно съм преброил 3 нови са ти сложили и нищо не се е подобрило, следователно няма логика да е от самия вискосъединител

- TheBlame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше e34 520
- Мечтае да кара: E34 535
при мен го има същия проблем още докато паля то вече работи не на макс но работи 

За да станеш хищник трябва опонента ти да е хищник !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Pav написа:Здравейте. От 3 г имам Е34 - 1992 г., 525TDS. Лятото ми се наложи да сменя виското и ето проблем. Поставиха ми SACHS, който работеше почти постоянно зацепен - виеше веднага след запалване на колата, а над 2000 оборота беше страшно. Едва след 1 -2 часа работа започваше да работи нормално. Голям разход, намалена мощност и т.н. Така смениха го със същия - същата работа.
Отидох в ДаруКар. Поставиха ми оригинален - същата работа. Смениха почти всичко по охлаждането на колата. Много ме заболя но...за да има ефект - същата работа. Смениха го отново с оригинален - същата работа. В крайна сметка в Дару се отказаха от повече ремонти и аз увиснах.
Моля Ви за мнение - аз ли нещо не разбирам, колата ли не е читава или тази част не е наред.
- Защо се наложи да смениш виското първия път, какъв беше проблема?
- Как разбра, че вие точно виското
- Кое почти всичко ти смениха по охлаждането
Питам те, защото и при мен имаше "аномалии" по охлаждането, които след близо година се оказаха със съвсем логично обяснение. Затова ми стана интересно. Отговори точно на всеки въпрос, някой може нещо да се светне, няма как 3 виско-съединителя подред да са ментета.
TheBlame написа:при мен го има същия проблем още докато паля то вече работи не на макс но работи
Обясни по-подробно - от какво съдиш, че работи, но не на макс и какво според теб значи "работи"?
- TheBlame
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше e34 520
- Мечтае да кара: E34 535
Смених виското понеже се беше разбило тотално с ново SACHS което го купих от мой познат.Сложихме го и още първия път като я запалих гледам се върти пробвах да го спра но то си въртеше упорито.
То хубаво си върти още от начало но нали трябва да може да се спре дори с ръка като не е загрял мотора ? или се бъркам
То хубаво си върти още от начало но нали трябва да може да се спре дори с ръка като не е загрял мотора ? или се бъркам

За да станеш хищник трябва опонента ти да е хищник !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
точно така, като не е достигнала колата определената температура, виското трябва да може да се спира с пластмасова шише от минерална мода примерно. Виското трябва да зацепва няколко градуса след градусите на термостата. при ново виско съм чувал, че в началото докато се разработи, при първите минути на работа на колата стои леко зацепено, но за това не съм сигурен.

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колеги, ако може да дам и аз мнение по въпроса, значи при мен при студен двигател виското си е зацепено, чувам го как вие, но за около 2-3 мин. спира(спирам го с ръка) и чак като загрее колата пак се чува да фучи, никога не съм го сменял така си дойде колата от Германия, карам я вече година и нещо. На един колега му го сменихме(М52Б25) и при него е същата работа, виското което му монтирахме беше на Закс. Забелязал съм и при други колеги, че е същата работа 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1

Въпреки че един пресен случаи-една Е39-ка и сложихме един дарукарски не спираше върти като на топъл мотор, сложихме BEHR - пак същото. Накрая с някакъв ментак нещата се оправиха...ама съвпадение ли беше или какво така и не разбрахме.
На моята като е запаля сакса зацепва 2 минути някъде, после спира и след това като си загрее колата-си зацепва.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- kowalski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: Koniovitza D.C.
странна работа, аз имах аномалии по охлаждането то дори си бяха само заченки и тъй като веднъж си гръмнах радиатора на предишната кола предвидливо извадих 230-250 лева с които си закупих виско, термостат, водна помпа и 2л антифриз......
със старото ми виско в момента е Стую и той няма проблеми..... а мойто е някакъв турски ментак, но си върши идеално работата..... и по същия начин седи зацепено като я запаля и после си се отпуска.... предполагам защото не ми е правило впечатление да вие бие или каквото и да е....
тия хитреци у дару премериха ли ти датчиците за температурата ? тоя матор на какви градуси седи? и на колко отваря тоя пуст термостат...
най добре верно си земи едно менте за 100-120 кинта и си ток+жица все пак ясно турско-китайския синдикат може да прави някой неща читави

със старото ми виско в момента е Стую и той няма проблеми..... а мойто е някакъв турски ментак, но си върши идеално работата..... и по същия начин седи зацепено като я запаля и после си се отпуска.... предполагам защото не ми е правило впечатление да вие бие или каквото и да е....
тия хитреци у дару премериха ли ти датчиците за температурата ? тоя матор на какви градуси седи? и на колко отваря тоя пуст термостат...
най добре верно си земи едно менте за 100-120 кинта и си ток+жица все пак ясно турско-китайския синдикат може да прави някой неща читави


- nafkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 23.09.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 купе М52B20
- Мечтае да кара: V8
Моето е някакво измислено но ъпгрейтнато - пробито напъленено със силикон след което дупките бяха затворени и постоянно е зацепено
колко и бой да отнесе не може да загрее най-мн да се блокира водната помпа която е 60 лв ( а кофти виско 120 ) . Като цяло карай и не се вманиачавай

колега сигурен ли си ,че знаеш какво е да караш с постоянно зацепено виско,та даваш такива съветиnafkata написа:Моето е някакво измислено но ъпгрейтнато - пробито напъленено със силикон след което дупките бяха затворени и постоянно е зацепеноколко и бой да отнесе не може да загрее най-мн да се блокира водната помпа която е 60 лв ( а кофти виско 120 ) . Като цяло карай и не се вманиачавай
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
**Novobraneca написа:Колеги, ако може да дам и аз мнение по въпроса, значи при мен при студен двигател виското си е зацепено, чувам го как вие, но за около 2-3 мин. спира(спирам го с ръка) и чак като загрее колата пак се чува да фучи, никога не съм го сменял така си дойде колата от Германия, карам я вече година и нещо. На един колега му го сменихме(М52Б25) и при него е същата работа, виското което му монтирахме беше на Закс. Забелязал съм и при други колеги, че е същата работа
И при мен си е същата работа и нямам грижи

36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани