Странен проблем с Е34 (теч на масло)
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ***BMW-FEN***
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: София
Странен проблем с Е34 (теч на масло)
Колеги, днес като отидох на работа, забелязах, че капе масло от долу. Веднага си помеслех да не е от пропката, но не оказа се, че когато колата е запалена, масло н тече. Обаче като я огася започва. На какво може да се дължи това 



- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
От каде точно капе колега ? виж да не е от гарнитурата на картера друго немога да се сетя щом отгоре мотора е чист 

- ***BMW-FEN***
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: София
Ясно, ама ако е спукана гарнитурата ще си тече постоянно. А при моя проблем като е запалена не тече. 



- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
Колега за дизела незнам но аз карам 520i и при мен се получава същото - на място тече,а в движение не.Ходих при моя майстор и се оказа че при мен тече от гарнитурата и опрастените на масления филтър но не от горната страна където се вади филтара а от долната страна на стойката на филтъра.Понеже съм с ново мосло и не било голяма белята гарнитурата с опрастените ще ги сменя когато сменям маслото щото при мен тече савсем малко.Дано съм помогнал 

BMW M-POWER
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Като е запалена, няма много масло в картера.

Погледни утре на светло отдолу и ще разбереш това за масления филтър е доста възможно ама там би трябвало и от горе да се вижда
- ***BMW-FEN***
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: София
kalin4o1986 написа:Колега за дизела незнам но аз карам 520i и при мен се получава същото - на място тече,а в движение не.Ходих при моя майстор и се оказа че при мен тече от гарнитурата и опрастените на масления филтър но не от горната страна където се вади филтара а от долната страна на стойката на филтъра.Понеже съм с ново мосло и не било голяма белята гарнитурата с опрастените ще ги сменя когато сменям маслото щото при мен тече савсем малко.Дано съм помогнал
Колега благодаря ти, явно нещо такова се е получило защото аз преди месец сменях маслото.


- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Ако тече на място е гарнитурата на картера или датчика или щеката,кадето има най-много масло когато е огасен мотора.
Ако е от стоиката на масления филтър,ще тече в движение и то с по-голяма скорост при по-голямо налягане на маслото.Там разглабането е много,но и на каретера не е лесно.
Ако е от стоиката на масления филтър,ще тече в движение и то с по-голяма скорост при по-голямо налягане на маслото.Там разглабането е много,но и на каретера не е лесно.
- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
При мен се вижда ясно че е от там,но в движение не тече въпреки че налягането е голямо а тече само като е угасена.Незнам защо
можеби щотот кото е угася и маслото започва да се стича надолу към картера.

BMW M-POWER
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
kalin4o1986 написа:можеби щотот кото е угася и маслото започва да се стича надолу към картера.

Взимаш оригинална гарнитура за 7.50лв от БМВ и два "О" прастена и яко разглабане


- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
***BMW-FEN*** написа:Ясно, ама ако е спукана гарнитурата ще си тече постоянно. А при моя проблем като е запалена не тече.
логи4но колега маслото тогава е горе като загасиш се сти4а кам картера




- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- ***BMW-FEN***
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: София
Ами днес отидох в сермиза и я качиха на стенд. Оказа се, че няма теч просто ми доляха масло и почакаха да видят дали тече. И самите майстори не можаха да си обяснят как вчера е текло а днес и капка да няма. Много странно
После като се брибрах отново стоях да видя дали тече, но нито капчица



- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Апък моята си олива от гарнитурата на картера ама... та е вече 40K km... то трябва да сваля мотора, че да я сменя тая гарнитура, заеби...
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани