Странен проблем с Е34 (теч на масло)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: София

Странен проблем с Е34 (теч на масло)

Мнение от ***BMW-FEN*** » 20 Мар 2009, 21:32

Колеги, днес като отидох на работа, забелязах, че капе масло от долу. Веднага си помеслех да не е от пропката, но не оказа се, че когато колата е запалена, масло н тече. Обаче като я огася започва. На какво може да се дължи това :help:
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 20 Мар 2009, 21:51

От каде точно капе колега ? виж да не е от гарнитурата на картера друго немога да се сетя щом отгоре мотора е чист :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: София

Мнение от ***BMW-FEN*** » 20 Мар 2009, 21:59

Ясно, ама ако е спукана гарнитурата ще си тече постоянно. А при моя проблем като е запалена не тече. :(
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Мнение от kalin4o1986 » 20 Мар 2009, 21:59

Колега за дизела незнам но аз карам 520i и при мен се получава същото - на място тече,а в движение не.Ходих при моя майстор и се оказа че при мен тече от гарнитурата и опрастените на масления филтър но не от горната страна където се вади филтара а от долната страна на стойката на филтъра.Понеже съм с ново мосло и не било голяма белята гарнитурата с опрастените ще ги сменя когато сменям маслото щото при мен тече савсем малко.Дано съм помогнал :winky:
BMW M-POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 94' 525тдс
Мечтае да кара: совалка

Мнение от AceMF » 20 Мар 2009, 22:01

Като е запалена, няма много масло в картера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 20 Мар 2009, 22:06

Като е запалена, няма много масло в картера.


:yes:


Погледни утре на светло отдолу и ще разбереш това за масления филтър е доста възможно ама там би трябвало и от горе да се вижда
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: София

Мнение от ***BMW-FEN*** » 20 Мар 2009, 22:07

kalin4o1986 написа:Колега за дизела незнам но аз карам 520i и при мен се получава същото - на място тече,а в движение не.Ходих при моя майстор и се оказа че при мен тече от гарнитурата и опрастените на масления филтър но не от горната страна където се вади филтара а от долната страна на стойката на филтъра.Понеже съм с ново мосло и не било голяма белята гарнитурата с опрастените ще ги сменя когато сменям маслото щото при мен тече савсем малко.Дано съм помогнал :winky:


Колега благодаря ти, явно нещо такова се е получило защото аз преди месец сменях маслото.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 20 Мар 2009, 22:19

Ако тече на място е гарнитурата на картера или датчика или щеката,кадето има най-много масло когато е огасен мотора.
Ако е от стоиката на масления филтър,ще тече в движение и то с по-голяма скорост при по-голямо налягане на маслото.Там разглабането е много,но и на каретера не е лесно.
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Мнение от kalin4o1986 » 20 Мар 2009, 22:32

При мен се вижда ясно че е от там,но в движение не тече въпреки че налягането е голямо а тече само като е угасена.Незнам защо :roll: можеби щотот кото е угася и маслото започва да се стича надолу към картера.
BMW M-POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 20 Мар 2009, 22:43

kalin4o1986 написа:можеби щотот кото е угася и маслото започва да се стича надолу към картера.


:yes:
Взимаш оригинална гарнитура за 7.50лв от БМВ и два "О" прастена и яко разглабане :P накрая 1л масло за доливане ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 21 Мар 2009, 10:41

***BMW-FEN*** написа:Ясно, ама ако е спукана гарнитурата ще си тече постоянно. А при моя проблем като е запалена не тече. :(


логи4но колега маслото тогава е горе като загасиш се сти4а кам картера :D
ИзображениеИзображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: София

Мнение от ***BMW-FEN*** » 21 Мар 2009, 11:03

Разбрах, благодаря колеги след малко отивам в сервиза :)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 21 Мар 2009, 23:04

Я пиши после какво си сменил и колко са ти взели за майсторлъка,че ми е интересно ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: София

Мнение от ***BMW-FEN*** » 22 Мар 2009, 0:06

Ами днес отидох в сермиза и я качиха на стенд. Оказа се, че няма теч просто ми доляха масло и почакаха да видят дали тече. И самите майстори не можаха да си обяснят как вчера е текло а днес и капка да няма. Много странно :kuku: После като се брибрах отново стоях да видя дали тече, но нито капчица
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 22 Мар 2009, 0:12

Апък моята си олива от гарнитурата на картера ама... та е вече 40K km... то трябва да сваля мотора, че да я сменя тая гарнитура, заеби...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook