Неприятен шум
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bbratcheda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: София
Неприятен шум
Вчера се прибирам и оставям колата да работи докато си отворя гаража и като се заслушах двигателя мели като комбайн. След ровене във форума и по мои наблюдения е някоя от веригите . Така че днес съм намислил да отварям капака на главата и да видя ако може за какво става въпрос . Ако някой от колегите има някакво виждане по въпроса нека драсне някой ред . 

- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Колега, факторите за това могат да бъдат няколко, по принцип има доста писано за тракащи м50, провери си количеството на маслото, сменял ли си го скоро и с какво - вискозитета има значение, само на топъл двигател ли се чува.
- bbratcheda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: София
сега я припалих и си чегърта с постоянен шум , така че и студена и топла все тая.Маслото ми е на 2000км.Към обяд като дойде някой да гледа децата я почвам.jullydjs написа:Колега, факторите за това могат да бъдат няколко, по принцип има доста писано за тракащи м50, провери си количеството на маслото, сменял ли си го скоро и с какво - вискозитета има значение, само на топъл двигател ли се чува.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колега , да не те уплаша ,но със свалянето на капака няма да можеш да диагностицираш кой знае какво
Значи верига се пюсменя със сваляне на цилиндровата глава. Най-лесно се разбира като се подава газ ритмично и когато оборотите падат дали тогава издрънква
Ако шума е постоянен навсякъде може да не е това причината.Заслушай се отпред при ваноса дали от него нещо не е
Той на ниски обороти потропва ...
Георги Пенчев


Ако шума е постоянен навсякъде може да не е това причината.Заслушай се отпред при ваноса дали от него нещо не е

Георги Пенчев
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- bbratcheda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: София
прав си като падат оборотите дрънчи но и после си остава с един постоянен шум все едно всичко вътре е на сухо, погледнах обтегача и ми се струва че бая се е поизносило буталцето.отгоре на ванoса, часта която е на капака и се зацепва към зъбното колело тя е подвижна не знам как се казва също видимо много е надрана. Огледа продължава.Penchev написа:Колега , да не те уплаша ,но със свалянето на капака няма да можеш да диагностицираш кой знае каквоЗначи верига се пюсменя със сваляне на цилиндровата глава. Най-лесно се разбира като се подава газ ритмично и когато оборотите падат дали тогава издрънква
![]()
Ако шума е постоянен навсякъде може да не е това причината.Заслушай се отпред при ваноса дали от него нещо не еТой на ниски обороти потропва ...
Георги Пенчев
- bbratcheda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: София
снимка
понеже не знам как се казва тази част за която говорех в предишния пост и не знам как да я кача в темата я сложих в галерията ми.
- bbratcheda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: София
шум
така не смея 

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
ето аз какво съм препатил
2 двигателя счупих единия М20 другия М50 и в двата случая клапан удари петото бутало от там клапана се чупи и ако продължиш да я палиш както пти мен във втория случай клапана пробива буталото и отива в картера а аз отивам и си взимам друг мотор....имам снимка на петото бутало ако искате ще ви покажа....
диагностиката за това е много лесна отвиваш свещите и ръгаш пръчката за маслото ако направиш успешна проверка на маслото от там значи бутало няма или е с дупка
преди да се пробие буталото тракаше яко мотора иначе си палеше и вървеше...дано да не е такъв случая
2 двигателя счупих единия М20 другия М50 и в двата случая клапан удари петото бутало от там клапана се чупи и ако продължиш да я палиш както пти мен във втория случай клапана пробива буталото и отива в картера а аз отивам и си взимам друг мотор....имам снимка на петото бутало ако искате ще ви покажа....
диагностиката за това е много лесна отвиваш свещите и ръгаш пръчката за маслото ако направиш успешна проверка на маслото от там значи бутало няма или е с дупка

преди да се пробие буталото тракаше яко мотора иначе си палеше и вървеше...дано да не е такъв случая
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- bbratcheda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: София
помпа
Вчера тъкмо се наканих да я почна ( по-финансови причини ) и пачвам аз , свалям капака на главата , свалям ваноса , виско и перка, капак на термостат с маркучи , махам ремъка на климатроника , и тъкмо свалям другия дето е за алтернатора и водната помпа и опаааа помпата чегърта все едно има камъни в нея ,ама не тече. Бегом до магазина за нова помпа , и започна в обратната последователност монтаж. След като събрах всичко и налях антифриз я запалих и няма такава тишина само от време на време се обажда веригата като ръмжене на ваноса , ама то и преди си се обаждаше може и от маслото да е. И те така.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани