ПРОБЛЕМ С ТДС-А (трудно палене)!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 9.12.2007
Местоположение: София/Люлин
Кара: E34 525TDS///E38 728IA
Мечтае да кара: E34 M5

ПРОБЛЕМ С ТДС-А (трудно палене)!!!

Мнение от mitko525tds » 11 Фев 2009, 13:46

Здравейте колеги имам странен проблем от около 3 дни нещо започна да пали трудно тдската,качвам се завъртам и след няколко завъртания претриса и запалва,топла го прави същото,а като я загаса и веднага след това завърта пали от раз от какво може да е?
а днес както си карах на втора предавка тръгнах да ускорявам за трета и неще седи на 1200 оборота и изведнъж тръгва странна работа :roll:
Изображение
Внимание...имам нафта в кръвта ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Мнение от momo-1st » 11 Фев 2009, 16:35

Ми сигурно не и достига на моменти горивото!Провери си филтъра!Помпата която доставя от резервоара гориво?Вече ако проблема е по сериозен-от ГНПомпа да речем колегите с пове4е стаж могат да кажат пове4е!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: ПРОБЛЕМ С ТДС-А!!!

Мнение от Peter Angelov » 11 Фев 2009, 17:57

mitko525tds написа:Здравейте колеги имам странен проблем от около 3 дни нещо започна да пали трудно тдската,качвам се завъртам и след няколко завъртания претриса и запалва,топла го прави същото,а като я загаса и веднага след това завърта пали от раз от какво може да е?
а днес както си карах на втора предавка тръгнах да ускорявам за трета и неще седи на 1200 оборота и изведнъж тръгва странна работа :roll:


Здрасти, на сервиз, проверка на свещи, подаване на гориво, ГНП проверка и реглаж, смяна консумативи, горивен фиртър, въздушен филтър, проверка и евентуално смяна на маркучета от МАП сензора и т.н.:!:

Почисти и колекторите, МАП сензора

успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 17 Фев 2009, 20:43

Помпа :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 17 Фев 2009, 21:15

наи вероятно влиза въздух от някаде в горивопровода :idea:

аз съм имал подобен проблем с едно бмв сложих възвратен клапан и се оправи
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 17 Фев 2009, 21:22

Извади помпата от резервоара и виж цедката й дали пуска - има ли дебит тая помпа. После тръгни по снадките да затягаш и така .....
Първо провери горивен и въздушен филтър

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 9.12.2007
Местоположение: София/Люлин
Кара: E34 525TDS///E38 728IA
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от mitko525tds » 18 Фев 2009, 0:34

благодаря за съветите колеги,но този проблем ве4е е решен :D оказа се че нафтата е била много малко и за това беше почнала да пали трудно като и сипнах и се оправи.Мамка му и скапан датчик за гориво е тва е наи преебания уредв цялата колица,но ще го преживея :D
Изображение
Внимание...имам нафта в кръвта ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 18 Фев 2009, 0:57

mitko525tds написа:благодаря за съветите колеги,но този проблем ве4е е решен :D оказа се че нафтата е била много малко и за това беше почнала да пали трудно като и сипнах и се оправи.Мамка му и скапан датчик за гориво е тва е наи преебания уредв цялата колица,но ще го преживея :D


:roll: Чакай кажи какво точно беше че нещо с тая малко нафта ми стана чудно...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

--

Мнение от White 1913 Power » 18 Фев 2009, 1:29

ами няма нищо чудно просто нафтата му е била на свършване и за това като подаде газ не се форсира гасне трудно пали

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 9.12.2007
Местоположение: София/Люлин
Кара: E34 525TDS///E38 728IA
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от mitko525tds » 18 Фев 2009, 13:52

точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудно ;)
Изображение
Внимание...имам нафта в кръвта ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 18 Фев 2009, 14:11

mitko525tds написа:точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудно ;)
Да така е но с течение на времето литрите на които ще ти дава ядове при палене се увеличават. ;) При мен беше на 15 литра сега вече е на 40 литра.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 18 Фев 2009, 14:14

mitko525tds написа:точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудно ;)
Колега кое клапанче имаш предвид,че не държи налягъне?
На мене ми се е случвало да я запаля сутрин и да изгасне след 5 мин. за нафта и си е палила добре.
Но и съм имал случаи когато акомулатора свършва и не пали(изгорели свещи)
Изгасваше всеки път когато пуснех газта от горивен филтър.
Друг пример-от сълзене на нафта от гнп и като постой колата 2-3 часа ,без да се кара,помпата се изпразваше и палеше трудно.
Ако не е върнала нафтата от гнп т.е. гнп е пълно ще запали дори да извадиш маркуча от горивния филтер до гнп.
Като за начало си виж дифтулките на клапана,който е на капака на плочката,горивния филтер,цедката в резервоара,23-ти бушон,теч на гориво,горивопровод-няма как 16 годишен маркуч за гориво да е ок.,захранването до ел.магнитния клапан на гнп-някоя хлабава връзка.Профилактични неща за който трябва повече време отколкото средства


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 18 Фев 2009, 14:17

\MITETO\ DSB написа:
mitko525tds написа:точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудно ;)
Да така е но с течение на времето литрите на които ще ти дава ядове при палене се увеличават. ;) При мен беше на 15 литра сега вече е на 40 литра.
Мите :shock:какво говориш-здрава ли ти е помпата в резервоара

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 18 Фев 2009, 14:52

ivan. написа:
\MITETO\ DSB написа:
mitko525tds написа:точно така Стоянчо,значи като намалее нафтата започва по трудно да пали защото поне според мен клапанчето не държи налягане защото горивото е твърде малко та това е проблема до сега не ми се бе случвало но вече знам,предполагам че и на другите тдс-и е така не гасне директно а започва да пали по трудно ;)
Да така е но с течение на времето литрите на които ще ти дава ядове при палене се увеличават. ;) При мен беше на 15 литра сега вече е на 40 литра.
Мите :shock:какво говориш-здрава ли ти е помпата в резервоара
Мисля че е изоряла.Даже започва да пали от третото завъртане.Лошо!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: --

Мнение от Peter Angelov » 18 Фев 2009, 15:53

White 1913 Power написа:ами няма нищо чудно просто нафтата му е била на свършване и за това като подаде газ не се форсира гасне трудно пали


Здрасти колеги, това което пишете направо ме хварля в тъча :!: Какво значение има колко нафта има :roll: демек кат съм до дупка пълен ще пали без даже ключа да завъртам :confused: а като имам 5 литра и съм на резерва няма да може и 20 да дигне :roll: То или има или няма бре...
и докато има нафта ще си върви, бил съм няколко пъти на границата и си е вървяла...

Просто колегата Иван го пише много точно :!: Колата има някъде проблем и затова се получава така и няма значение литрите гориво които има в нея...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook