Май съм духнал гарнитурка

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Май съм духнал гарнитурка

Мнение от rado_rf » 03 Дек 2008, 1:08

Признаци - колата продължава да загрява, днес парното беше слабичко, за сметка на това маркучите са твърди системата надува, отзад пуши яко бяло. В тъмницата не успях да видя дали е обозила маслото или антифриза, но утре ще проверя.
Въпроси:

1. Гарнитура - каква и на каква цена горе-долу.
2. Къде може да се снима главата, за да се види да няма шупли, пукнатини и т.н. и евентуално цена.
3. Така или иначе главата ще е свалена. Шлайфане - препоръка за майстор и цена.
4. Гумички за клапаните - каква марка и евентуално цена.
5. Майстор да свърши тази работа - цена.

Става въпрос за района на София.

Благодаря предварително.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 03 Дек 2008, 3:37

Зависи как е главата, ако е леко крива не е страшно, не вярвам да е спукана, но ремонт на глава като цяло е към 500лв + - , с шлаиф и смяна на гумички, водачи, и някои друг клапан, легла на клапани, гарнитури и там квот требва, това ако ти я правият в сервиз. На мен поне маистора ми каза такава цена, при пуложение че имах само голям разход на масло


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Май съм духнал гарнитурка

Мнение от ivan. » 03 Дек 2008, 12:05

rado_rf написа:Признаци - колата продължава да загрява, днес парното беше слабичко, за сметка на това маркучите са твърди системата надува, отзад пуши яко бяло. В тъмницата не успях да видя дали е обозила маслото или антифриза, но утре ще проверя.
Въпроси:

1. Гарнитура - каква и на каква цена горе-долу.
2. Къде може да се снима главата, за да се види да няма шупли, пукнатини и т.н. и евентуално цена.
3. Така или иначе главата ще е свалена. Шлайфане - препоръка за майстор и цена.
4. Гумички за клапаните - каква марка и евентуално цена.
5. Майстор да свърши тази работа - цена.

Става въпрос за района на София.

Благодаря предварително.
колега сега свърших с този проблем ,мога да ти кажа цените за тдс;
1.гарнитура -80лв.
2.снимка -25 до 30лв
3.шлайфане- 50лв (някои шлайшат на фреза ,което въобще не е препоръчително)
4.гумички на клапаните(12бр.)-14.40лв. на ВИКТОР РЕИНЦ
Напасването на клапаните -0лв
също не съм плащал и за смяната на гумичките
5.Ако имаш динамометричен ключ и уславоия може и сам да си свършип работата
Изображение
by ''kompleksa''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 03 Дек 2008, 12:43

Момчетата на Хладилника са доста добри!
Ама трябва да е свалена главата и тогава при тях ;)
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 03 Дек 2008, 13:04

Да там от отдавна си бачкат, точно на гърба на хлебозавода (май беше хлебозавод) :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 03 Дек 2008, 17:33

абе за болтовете никой не пише... а на дизел задължително се сменят :!:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 04 Дек 2008, 0:41

Забравих да кажа, че става въпрос за М50В20 :uups: :uups: :uups:
Не е обозила нито маслото нито антифриза, но системата си я надува. Писна ми да я обезвъздушавам, пък и напоследък не изкарва балончета.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 04 Дек 2008, 6:15

кофти,колега

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 04 Дек 2008, 14:33

има много параметри които треба да се проверат преди да се смене гарнитура ....
за силниот бял пуешек (като водена пареа) може и да е од тоа ако караш на ГАЗ....
... на коя температура е двигатела. дали работат термостати виско итн?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 04 Дек 2008, 16:58

Ами Радо ще ти кажа на мене колко ми излезе подобна процедура....

Частите са следните :

1. 12 клапана ( изпускателни ) - не са от Дарукар италиански са
2. 12 водача ( за клапаните )
3. Гумички за клапаните ( 24бр )
4. 8 хидравлични повдигача ( бяха тоталки )
5. Коплект гарнитури ( пълен ) на Виктор Рейнц ( Оригиналните са или такива или Елринг )
6. Комплект вериги с всички ролки оптегачи и други


Всичко това по спомен беше около 700лв....

За труд дадох около 400лв някъде ( това включва шлайфане на главата, препасване на клапаните , разглобяване и сглобяване )

И това е в общи линии.... Сега колата върви много добре ... Много съм доволен от ремонта...

Успех
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 05 Дек 2008, 0:42

македонец написа:има много параметри които треба да се проверат преди да се смене гарнитура ....
за силниот бял пуешек (като водена пареа) може и да е од тоа ако караш на ГАЗ....
... на коя температура е двигатела. дали работат термостати виско итн?


Не знам колко много са тези параметри за които говориш. Колата не е на газ и никога не е имала. Термостат, виско и водна помпа чисто нови, сменени преди около три седмици. Мисля да я закарам на газ анализатор на охладителната система. Нямам никаква идея каква е процедурата нито пък къде може да се направи.
Някой знае ли :help:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Дек 2008, 9:48

Колега, за жалост май е глава, гарнитурите не се духат така лесно ;)
Теста за изгорелите газове в охладителната система, е много лесен, слага се една колбичка с тапа в долния край на мястото на капачката на радиатора и се налива специална течност, палиш колата и се чака да позагрее, ако течността стане жълта, значи има изгорели газове...
Но в твоя случай смятам е безсмислено да го минаваш.
Свалят ти главата и гледат какво е.
Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Дек 2008, 12:12

Какво става с тея кораби бе д аму се невиди :confused: застудя се и се започна с антифризи, охладителни уредби и глави :( и аз за 1 месец купих 10 литра антифриз... ама моят течеше по пътищата, заради радиатор закупен от форума като "перфектен" по думите на продавача. а се оказа че тече като лейка... ако беше някой друг щеше да иди и да му го налупи на главата, но аз немога да се разправям... гледам винаги да съм коректен с хората и очаквам същото от тях, но явно.... не съм в правилната държава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 05 Дек 2008, 12:51

Аз за това си взех нов,.... за 230лв :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 05 Дек 2008, 13:22

dj_ennsy_1 написа:...заради радиатор закупен от форума като "перфектен" по думите на продавача. а се оказа че тече като лейка... ако беше някой друг щеше да иди и да му го налупи на главата, но аз немога да се разправям... гледам винаги да съм коректен с хората и очаквам същото от тях, но явно.... не съм в правилната държава.

Ако това, което казваш за радиатора, е вярно, то мисля ще бъде от полза на всички да разкажеш цялата история - от кого си го купил и т.н.
Човекът, който ти го е продал, може и да не е знаел че тече ако е от кола, купена от чужбина например за продажба на части. Както прецениш... но не е лошо да се изясни това и ако продавача е некоректен да си прави сметка занапред, ако пък е коректен ще се разреши случая по най-добрия начин ;).

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook