съскането в купето :)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

съскането в купето :)

Мнение от Turbo_Ted » 17 Окт 2008, 23:42

айде сега един малък спор водим със slavi_m - трябва ли да има съскане в купето - съскането идва от датчика за вътрешна температура на термотроника - аджеба трябва ли да съска или не - мойта е34ка е с м20 и съска - на Слави е с М50 и не съска :) трябва или не трябва да съска в купето :roll:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Мнение от methanol » 17 Окт 2008, 23:49

И моита съска ама май трябва :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 17 Окт 2008, 23:50

И друг път е имало теми за това съскане...
Онзи ден-в неделя (понеже само тогава имам свободно време) реших да проверя откъде се губи вакуума в смукателните ми колектори, че като стои колата един ден без да я пипам и се кача, натисна спирачката и педала е камък. Открих го много лесно-малкото маркучле, което е за датчиците в купето беше пригоряло и оттам е дърпало въздух. То е свързано до маркуча за усилвателя на спирачките и влиза в купето през пластмасово съединение намиращо се непосредствено до маркучите за радиатора на парното (3-те). Смених цялата шлауфка с такава от система, като преди това с едно парченце тел прочистих пластмасовата тръбичка която е връзката към купето (понеже се беше задръстила от мръсотия и мазнотия). И от тогава като запаля колата в купето се чува постоянно "сссссссссс". Колата я имам от 8-9 месеца и досега никога не го бях чувал това, само бях чел за него тук във форума...
Моята също е М50 ;) така че, ако шлауфката е здрава и не се е задръстила някъде от мръсотии, ще съска.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 18 Окт 2008, 2:03

Няма съскане като змия, никакви шумове вътре. Нищо не съм почиствал също. Само маркуча в ДВГ отсека съм сменил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 29.02.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от prestige6969 » 18 Окт 2008, 7:43

И при мен се чува съскането, като съм сменил всички маркучи отпред!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 18 Окт 2008, 8:36

NikiNikolov написа:Няма съскане като змия, никакви шумове вътре. Нищо не съм почиствал също. Само маркуча в ДВГ отсека съм сменил.

защото ти е запушен пластмасовия щуцер, който свързва двигателния отсек с купето... най-вероятно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 18 Окт 2008, 9:24

а малко снимки къде отива маркучето и отговор на въпроса при Е32 има ли го това маркуче? :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 18 Окт 2008, 10:22

Стоянчо бре, пак не внимаваш! :mhihi: Отива точно до 3-те маркуча които влизат в купето (за парното).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: софия
Кара: вече Е38 730д 01

Мнение от BAWARISCHE » 18 Окт 2008, 13:07

ами както стана на въпрос в една друга тема за тези маркучета аз имам такива изведени щуцери но са запишени-нито маркучета, нито онези датчици ли са клапани ли са :roll: .Иначе съм с климатроник не е като да не е :mhihi: .изобщо каква функция изпълняват и мога ли от друга кола да си го ИНСТАЛИРАМ на моита?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 18 Окт 2008, 14:25

Ей сега отивам да си слагам щора и ще погледна тоя щуцер, ако треа шъ му дуам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 18 Окт 2008, 15:19

NikiNikolov написа:Ей сега отивам да си слагам щора и ще погледна тоя щуцер, ако треа шъ му дуам.


Добре бе,аз съм в шок! Как си представяте на чисто нова кола БМВ ВЪТРЕ ПОЕТОЯННО да съска-изпускане на въздух...ПОСТОЯННО - няма спрял,няма тръгнал!
Аз ще полудея от тва нещо ! И защо на нито едно друго БМВ не съска?
Отделно че за 1ви път го чувам и НА Е34 :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 18 Окт 2008, 15:37

ами и аз не знам... и не изпуска въздух, а смуче ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 18 Окт 2008, 16:57

Всичко е наред, нямам запушени тръби, маркучета и щуцери, всичко е ток, и няма ссссссссъсссскане. :) .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 18 Окт 2008, 17:46

Аз съскане съм чувал единствено когато колата работи на място при пуснат климатроник - да охлажда. Появява се за няколко секунди и изчезва, след пауза от 30-40сек. пак се появява и пак изчезва. Компресора си работи непрекъснато (съдя за това по оборотите) и затова не мисля да е от циркулацията на фреона. При движение го няма или просто не го чувам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 18 Окт 2008, 18:13

съскането е от датчиците до тонколоните в краката, бех пуснал тема преди... реших проблемът по български :mihihi: като наврях по един 6мм болт в маркучите преди тия датчици, за никъв не играят :mhihi:
и без тях си регулираше температурата в купето...
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook