протече ГНП-то
Модератор: Технически модератори
67 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
напълно съм съгласен с тебmx13 написа:супер ми интересно как ги правите тез центровки като незнаете на къде ви се върти двигателя!!!!
Щом ви казвам че когато въртиш помпата към двигателя и давате предварение=> двигателя се върти към помпата,ако сте срещу печката двигателя се върти по часовниковата стрелка като 90% от двигателите даже 99%




Маи дост съм се объркал с това ''предварение'' и ''закъснение''kumo82 написа:Колега ти от къде ми знаеш иметоivan. написа:Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е предварениеkumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100%![]()
ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла
ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава
защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече
![]()
след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта
![]()
за веригата незнам на къде върти
знам че като я давам ГНП-то към калника спира да пали топла само върти на стартер и като запали по някое време много изпуши
за сега върви много прави си 200 и може още
Сега правим една Лада Самара за сътезанието на 19 и 20 тази събота и неделя в Благоевград и за да върви повече съоветно при центровката и даваме повече аванс
мисля че и при дизела трябва да е на същия принцип
![]()

- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
kumo82 написа:напълно съм съгласен с тебmx13 написа:супер ми интересно как ги правите тез центровки като незнаете на къде ви се върти двигателя!!!!
Щом ви казвам че когато въртиш помпата към двигателя и давате предварение=> двигателя се върти към помпата,ако сте срещу печката двигателя се върти по часовниковата стрелка като 90% от двигателите даже 99%към двигателя е за предварения
за да върви павече и да пали загряла
само незнам дали лятото няма да почне да загрява от това предваррение
ако си прекалил ще греее на 100%,но ако с в нормите няма проблеми!!!
- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
ivan. написа:Маи дост съм се объркал с това ''предварение'' и ''закъснение''kumo82 написа:Колега ти от къде ми знаеш иметоivan. написа:Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е предварениеkumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100%![]()
ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла
ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава
защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече
![]()
след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта
![]()
за веригата незнам на къде върти
знам че като я давам ГНП-то към калника спира да пали топла само върти на стартер и като запали по някое време много изпуши
за сега върви много прави си 200 и може още
Сега правим една Лада Самара за сътезанието на 19 и 20 тази събота и неделя в Благоевград и за да върви повече съоветно при центровката и даваме повече аванс
мисля че и при дизела трябва да е на същия принцип
![]()
Колегата mx13 е напълно прав-помпата към мотора е предварение,а към калника е закъснение.Тъи като горивото се впръсква малко преди ГМТ и като се завърти гнп-то по посоката на въртене на веригата се забавя момента на впръскване-Отива на закъснение И обратното-като се завърти гнп в обратна посоката от тази на въртене на мотора ,горивото по4ва да се впъсква по-рано(предварение),при което имаме по стартова и по-бързо загряваща кола.
Бравоооо,значи при вас ТДС като ви се поразстегне "ланеца"(верижката),ко става :
двигателя изпреварва ГНП-то,тоест ГНП-то закъснява!!!
- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
е сега вече се разбрахме относно ъгъла на впръскване и нямам никакви съмнения щом сме на едно мнениеivan. написа:Маи дост съм се объркал с това ''предварение'' и ''закъснение''kumo82 написа:Колега ти от къде ми знаеш иметоivan. написа:Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е предварениеkumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100%![]()
ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла
ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава
защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече
![]()
след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта
![]()
за веригата незнам на къде върти
знам че като я давам ГНП-то към калника спира да пали топла само върти на стартер и като запали по някое време много изпуши
за сега върви много прави си 200 и може още
Сега правим една Лада Самара за сътезанието на 19 и 20 тази събота и неделя в Благоевград и за да върви повече съоветно при центровката и даваме повече аванс
мисля че и при дизела трябва да е на същия принцип
![]()
Колегата mx13 е напълно прав-помпата към мотора е предварение,а към калника е закъснение.Тъи като горивото се впръсква малко преди ГМТ и като се завърти гнп-то по посоката на въртене на веригата се забавя момента на впръскване-Отива на закъснение И обратното-като се завърти гнп в обратна посоката от тази на въртене на мотора ,горивото по4ва да се впъсква по-рано(предварение),при което имаме по стартова и по-бързо загряваща кола.




- kumo82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: 730d
Точно това се получава колегаmx13 написа:ivan. написа:Маи дост съм се объркал с това ''предварение'' и ''закъснение''kumo82 написа:Колега ти от къде ми знаеш иметоivan. написа:Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е предварениеkumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100%![]()
ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла
ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава
защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече
![]()
след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта
![]()
за веригата незнам на къде върти
знам че като я давам ГНП-то към калника спира да пали топла само върти на стартер и като запали по някое време много изпуши
за сега върви много прави си 200 и може още
Сега правим една Лада Самара за сътезанието на 19 и 20 тази събота и неделя в Благоевград и за да върви повече съоветно при центровката и даваме повече аванс
мисля че и при дизела трябва да е на същия принцип
![]()
Колегата mx13 е напълно прав-помпата към мотора е предварение,а към калника е закъснение.Тъи като горивото се впръсква малко преди ГМТ и като се завърти гнп-то по посоката на въртене на веригата се забавя момента на впръскване-Отива на закъснение И обратното-като се завърти гнп в обратна посоката от тази на въртене на мотора ,горивото по4ва да се впъсква по-рано(предварение),при което имаме по стартова и по-бързо загряваща кола.
Бравоооо,значи при вас ТДС като ви се поразстегне "ланеца"(верижката),ко става :
двигателя изпреварва ГНП-то,тоест ГНП-то закъснява!!!









- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
67 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани