протече ГНП-то

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 16 Апр 2008, 19:50

mx13 написа:супер ми интересно как ги правите тез центровки като незнаете на къде ви се върти двигателя!!!!
Щом ви казвам че когато въртиш помпата към двигателя и давате предварение=> двигателя се върти към помпата,ако сте срещу печката двигателя се върти по часовниковата стрелка като 90% от двигателите даже 99%
напълно съм съгласен с теб :clap: към двигателя е за предварения :arrow: за да върви павече и да пали загряла :mhihi: само незнам дали лятото няма да почне да загрява от това предваррение :?:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 16 Апр 2008, 19:56

kumo82 написа:
ivan. написа:
kumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100% :clap: :arrow: ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла :arrow: ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава :D защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече :?: :help: след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта :?:
Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е предварение
Колега ти от къде ми знаеш името :yes: :?: за веригата незнам на къде върти :uups: знам че като я давам ГНП-то към калника спира да пали топла само върти на стартер и като запали по някое време много изпуши :?: за сега върви много прави си 200 и може още :D Сега правим една Лада Самара за сътезанието на 19 и 20 тази събота и неделя в Благоевград и за да върви повече съоветно при центровката и даваме повече аванс :idea: мисля че и при дизела трябва да е на същия принцип :?: :uups:
Маи дост съм се объркал с това ''предварение'' и ''закъснение'' :uups: Колегата mx13 е напълно прав-помпата към мотора е предварение,а към калника е закъснение.Тъи като горивото се впръсква малко преди ГМТ и като се завърти гнп-то по посоката на въртене на веригата се забавя момента на впръскване-Отива на закъснение И обратното-като се завърти гнп в обратна посоката от тази на въртене на мотора ,горивото по4ва да се впъсква по-рано(предварение),при което имаме по стартова и по-бързо загряваща кола.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 16 Апр 2008, 20:03

kumo82 написа:
mx13 написа:супер ми интересно как ги правите тез центровки като незнаете на къде ви се върти двигателя!!!!
Щом ви казвам че когато въртиш помпата към двигателя и давате предварение=> двигателя се върти към помпата,ако сте срещу печката двигателя се върти по часовниковата стрелка като 90% от двигателите даже 99%
напълно съм съгласен с теб :clap: към двигателя е за предварения :arrow: за да върви павече и да пали загряла :mhihi: само незнам дали лятото няма да почне да загрява от това предваррение :?:

ако си прекалил ще греее на 100%,но ако с в нормите няма проблеми!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 16 Апр 2008, 20:05

ivan. написа:
kumo82 написа:
ivan. написа:
kumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100% :clap: :arrow: ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла :arrow: ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава :D защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече :?: :help: след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта :?:
Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е предварение
Колега ти от къде ми знаеш името :yes: :?: за веригата незнам на къде върти :uups: знам че като я давам ГНП-то към калника спира да пали топла само върти на стартер и като запали по някое време много изпуши :?: за сега върви много прави си 200 и може още :D Сега правим една Лада Самара за сътезанието на 19 и 20 тази събота и неделя в Благоевград и за да върви повече съоветно при центровката и даваме повече аванс :idea: мисля че и при дизела трябва да е на същия принцип :?: :uups:
Маи дост съм се объркал с това ''предварение'' и ''закъснение'' :uups: Колегата mx13 е напълно прав-помпата към мотора е предварение,а към калника е закъснение.Тъи като горивото се впръсква малко преди ГМТ и като се завърти гнп-то по посоката на въртене на веригата се забавя момента на впръскване-Отива на закъснение И обратното-като се завърти гнп в обратна посоката от тази на въртене на мотора ,горивото по4ва да се впъсква по-рано(предварение),при което имаме по стартова и по-бързо загряваща кола.

Бравоооо,значи при вас ТДС като ви се поразстегне "ланеца"(верижката),ко става :
двигателя изпреварва ГНП-то,тоест ГНП-то закъснява!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 16 Апр 2008, 23:32

ivan. написа:
kumo82 написа:
ivan. написа:
kumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100% :clap: :arrow: ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла :arrow: ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава :D защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече :?: :help: след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта :?:
Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е предварение
Колега ти от къде ми знаеш името :yes: :?: за веригата незнам на къде върти :uups: знам че като я давам ГНП-то към калника спира да пали топла само върти на стартер и като запали по някое време много изпуши :?: за сега върви много прави си 200 и може още :D Сега правим една Лада Самара за сътезанието на 19 и 20 тази събота и неделя в Благоевград и за да върви повече съоветно при центровката и даваме повече аванс :idea: мисля че и при дизела трябва да е на същия принцип :?: :uups:
Маи дост съм се объркал с това ''предварение'' и ''закъснение'' :uups: Колегата mx13 е напълно прав-помпата към мотора е предварение,а към калника е закъснение.Тъи като горивото се впръсква малко преди ГМТ и като се завърти гнп-то по посоката на въртене на веригата се забавя момента на впръскване-Отива на закъснение И обратното-като се завърти гнп в обратна посоката от тази на въртене на мотора ,горивото по4ва да се впъсква по-рано(предварение),при което имаме по стартова и по-бързо загряваща кола.
е сега вече се разбрахме относно ъгъла на впръскване и нямам никакви съмнения щом сме на едно мнение :mhihi: :bchug: така си го бях разбрал като четох темата за центровката на ГНП-то после ми вкарахте малко смнения и не бях сигурен какво точно бях направил но сега всичко ми е ясно :bowdown: :clap:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: 730d

Мнение от kumo82 » 16 Апр 2008, 23:37

mx13 написа:
ivan. написа:
kumo82 написа:
ivan. написа:
kumo82 написа:ЕЕЕЕЕЕЕЕ сега разбрах вече всичко на 100% :clap: :arrow: ГНП-то към двигателя-прдверение т.е.горивото се впръсква по-рано и колата пали топла :arrow: ГНП-то към калника закъснение т.е.х горивото се впръсква по-късно и колата спира да пали топла и става по-тромава :D защо обаче казвате че с предварение колата ще ХАРЧИ повече :?: :help: след като върви повече и следователно по-малко ще натискаш газта :?:
Tони веригата на къде ти върти?при много предварение двигатела не може да се развърти във високите-мъ4и се ,ти даваш газ а колата само гори нафтата,хвърля я сурова във високите.А и като си разхлабил болтовете 4укни на стартер и виж на каде се накланя гнп-то натам е предварение
Колега ти от къде ми знаеш името :yes: :?: за веригата незнам на къде върти :uups: знам че като я давам ГНП-то към калника спира да пали топла само върти на стартер и като запали по някое време много изпуши :?: за сега върви много прави си 200 и може още :D Сега правим една Лада Самара за сътезанието на 19 и 20 тази събота и неделя в Благоевград и за да върви повече съоветно при центровката и даваме повече аванс :idea: мисля че и при дизела трябва да е на същия принцип :?: :uups:
Маи дост съм се объркал с това ''предварение'' и ''закъснение'' :uups: Колегата mx13 е напълно прав-помпата към мотора е предварение,а към калника е закъснение.Тъи като горивото се впръсква малко преди ГМТ и като се завърти гнп-то по посоката на въртене на веригата се забавя момента на впръскване-Отива на закъснение И обратното-като се завърти гнп в обратна посоката от тази на въртене на мотора ,горивото по4ва да се впъсква по-рано(предварение),при което имаме по стартова и по-бързо загряваща кола.

Бравоооо,значи при вас ТДС като ви се поразстегне "ланеца"(верижката),ко става :
двигателя изпреварва ГНП-то,тоест ГНП-то закъснява!!!
Точно това се получава колега :yes: Как разбра толко бързо :?: аз 1 седмица четох темата за ГНП-то докато се чатна за какво точно става въпрос :uups: то аз съм български реотан :arrow: докато загрее и изгори :mhihi: :mhihi: :mhihi: :uups: :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 1992 520i touring

Мнение от mx13 » 17 Апр 2008, 3:38

важното е че си разбрал!!!
и че САМ си си отстранил проблема!!! :D

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook