Какви са тези скорости - Getrag 223 ... ?
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Какви са тези скорости - Getrag 223 ... ?
Здравейте колеги, отново съм в отбора на Е34-ките! Има нещо обаче, което не ми дава мира, а именно, че са много къси скоростите на тази, която взех. Колата по ВИН излиза '91, М50Б20. На 5-та предавка със 100км/ч съм на около 3500 оборота, което си е доста. Видях, че скоростната кутия не пасва точно и е хваната с едни заварки, та реших да ви питам дали вие може да разгадаете от какво БМВ е тази кутия. Отдолу пише следното :
Getrag 223
2200022594
Моята теория е, че са сложени къси скорости на къс диференциал и затова са такива високи оборотите, но чак пък толкова? Дали тези скорости не са от БМВ с друг двигател? М20-ковите например стават ли?
Getrag 223
2200022594
Моята теория е, че са сложени къси скорости на къс диференциал и затова са такива високи оборотите, но чак пък толкова? Дали тези скорости не са от БМВ с друг двигател? М20-ковите например стават ли?
BMW only!
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=21074 , на гетрака 5-та му е директна , виж дифа къв е 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Това най-вероятно е някакъв дъртанян кутия
Тази кола е с неприятно къса трансмисия ... Виж диф-а какъв е и почни да търсиш някакъв доста по-дълъг, напищи какво му е числото
Георги Пенчев

Тази кола е с неприятно къса трансмисия ... Виж диф-а какъв е и почни да търсиш някакъв доста по-дълъг, напищи какво му е числото

Георги Пенчев
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
аз пък съм с гетраг 260 обаче дифа ми е 4.27 и на петта 3000 оборота са ми 97-8 км някъде (доста дразнещо)сега обаче си купих диф 3.25 и се надявам да се оправят нещата
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
А аз мислех че моята е с много къси скорости... те не че са дълги де... на 5-та с 3000 оборота движи с 110км.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Има стандарт ,по който аналогии се правят на 5-та предавка при 1000 мин-1 честота на въртене на коляновия вал
Това на 100 км/ч на 5-та не дава никаква реална представа ,защото разликите нарастват в прогресия с нарастване на честотата на въртене. Така например ,при положение ,че съм с Гетраг 280 и диф 3,64 и на 5-та предавка при 3000 мин-1 съм на около 120 км/ч ,то на 6000 мин-1 на 5-та предавка съм с тчоно 241 км/ч - там където стандратния Гетраг 260 е с около 200 км/ч ...
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Благодаря на всички за отговорите, много ми харесва да съм част от Е34 подфорума, тук се дават изключително полезни и съдържателни мнения, а не като в Е30 подфорума
Онзи ден страшно се изморихме с баща ми и ме мързеше да я качвам и назад за диференциала, но тези дни ще легна и ще проверя дали има табелка на дифа (дано, че иначе гадателство). Аз като потърсих из нета и форума (2 часа ровене преди да пусна темата) установих, че май Гетраг 260 оригинално се слага на Е34-ките 520 с М50. Ясно е, че има и ZF, който има по-дълги числа. Аз си мислех първи, че е била ZF и сега като е Getrag, а дифа е същия, затова идва разликата. Но пак ми се вижда много. Ще си поиграя и с едни формулки да смятам. Георги даде много показателен пример, защото си мислех, че ако на 3000 си със 100км/ч, на 6000 си с 200км/ч, но явно не се смята толкова лесно. Значи има шанс и да дигне 200 тая кола преди ограничител
Надявам се, че така ще дърпа много по-яко с късите скорости, но ще покарам и се притеснявам да не почне да ме дразни из софийския трафик. Ако ме подразни най-лесно по-къс диф (в краен случай от тд/тдс
), но може пък и да ме изкефи да дръпвам някои дребни чекии с предно.
Явно скоростите не са оригиналдъ, ама как са ги нагодили не знам. Също не знам и от какво са. Всеки случай може и да са оригинални, но прототипни гетраци за М50, но са комбинирани с грешния диф.

Онзи ден страшно се изморихме с баща ми и ме мързеше да я качвам и назад за диференциала, но тези дни ще легна и ще проверя дали има табелка на дифа (дано, че иначе гадателство). Аз като потърсих из нета и форума (2 часа ровене преди да пусна темата) установих, че май Гетраг 260 оригинално се слага на Е34-ките 520 с М50. Ясно е, че има и ZF, който има по-дълги числа. Аз си мислех първи, че е била ZF и сега като е Getrag, а дифа е същия, затова идва разликата. Но пак ми се вижда много. Ще си поиграя и с едни формулки да смятам. Георги даде много показателен пример, защото си мислех, че ако на 3000 си със 100км/ч, на 6000 си с 200км/ч, но явно не се смята толкова лесно. Значи има шанс и да дигне 200 тая кола преди ограничител


Явно скоростите не са оригиналдъ, ама как са ги нагодили не знам. Също не знам и от какво са. Всеки случай може и да са оригинални, но прототипни гетраци за М50, но са комбинирани с грешния диф.
BMW only!
Благодаря на всички за отговорите, много ми харесва да съм част от Е34 подфорума, тук се дават изключително полезни и съдържателни мнения, а не като в Е30 подфорума
Онзи ден страшно се изморихме с баща ми и ме мързеше да я качвам и назад за диференциала, но тези дни ще легна и ще проверя дали има табелка на дифа (дано, че иначе гадателство). Аз като потърсих из нета и форума (2 часа ровене преди да пусна темата) установих, че май Гетраг 260 оригинално се слага на Е34-ките 520 с М50. Ясно е, че има и ZF, който има по-дълги числа. Аз си мислех първи, че е била ZF и сега като е Getrag, а дифа е същия, затова идва разликата. Но пак ми се вижда много. Ще си поиграя и с едни формулки да смятам. Георги даде много показателен пример, защото си мислех, че ако на 3000 си със 100км/ч, на 6000 си с 200км/ч, но явно не се смята толкова лесно. Значи има шанс и да дигне 200 тая кола преди ограничител Надявам се, че така ще дърпа много по-яко с късите скорости, но ще покарам и се притеснявам да не почне да ме дразни из софийския трафик. Ако ме подразни най-лесно по-къс диф (в краен случай от тд/тдс ), но може пък и да ме изкефи да дръпвам някои дребни чекии с предно.
Явно скоростите не са оригиналдъ, ама как са ги нагодили не знам. Също не знам и от какво са. Всеки случай може и да са оригинални, но прототипни гетраци за М50, но са комбинирани с грешния диф.
Здравейте
ами незнам дълги ли са или къси, ама на 525 tds автоматик със 100км/ч на 5та съм с 1450/1480 обората
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани