Глъхне при студено палене

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Глъхне при студено палене

Мнение от Gemar » 31 Мар 2008, 16:34

Странно пали на студен мотор. Контакт, чувам бенз. помпа как завърта за 2 секунди, стартер, пали на толкова ниски обороти, че оборотомера не ги отчита и в рамките на 3-4 скунди изчиства (изфорсирва до към 1200) и заработва на празен ход... с това проблемите приключват. Ако помогна с натискане на газта изчиства по-бързо. Нямам проблеми с топлото палене и мощността, не прекъсва, не придърпва. Стъпковото моторче за празния ход го чистих преди 2 месеца, защото и преди правеше така, но много рядко, а сега вече редовно на студено си пали бавно. Може би не пали на 6 цилиндъра. Е когато външната температура е 15+ градуса няма такива ядове.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 31 Мар 2008, 17:20

Дюзите чистил ли си ги скоро? Другото, дето остана е оня потенциометър на дросела, дето е да ти прави мизерия, но нека Пенчев каже, той и тема за него беше пускал.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Апр 2008, 0:07

Значи ,брат ми някъде беше писал за ТПС-а на дроселовата клапа на М20-ската :idea: Мери му се съпротивлението от затворена до отворена клапа :roll: Я кажи свещите на какви километри са ти ?


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 01 Апр 2008, 8:49

според мен не са свещи, щом само първото палене прави проблем, после всичко е както трябва. километрите на свещитие са колкото е изминал откак я е купил + 3.000км може би :roll:
ако си още с газовата завърти крана на бутилката и пробвай на другата сутрин. нищо чудно да се окаже същия проблем както беше при мен - мембрана/клапан, изпуска по малко газ и дави на първо палене. проблема се оправи след пълно ревизиране на изпарителя.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 01 Апр 2008, 9:16

Ами ще проверя датчика на дросела както е описано по книжка, а иначе на газ не съм карал от преди Нова година. Възможно е да има някакви изпарения от това в бутилката, въпреки, че е празна. Ще я затегна. Къде се намира този кран?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 01 Апр 2008, 9:23

До манометъра на бутилката, там в пластмасовата кутия.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 03 Апр 2008, 9:05

Проблема е решен. Сега... хем затегнах крановете на газта, хем махнах плочката отпред, но забелязах, че и датчика за температурата на въздуха във всмукателния колектор беше откачен, дали докато съм вадил плочката, дали просто съм забравил да го закача когато го вадех скоро да го проверявам дали е в час. Но закачих го и сега всичко е наред. Почти съм сигурен, че е било от него, та ако имате подобен проблем проверете датчика.

Адаш, заключвай темата ;)
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook