Глъхне при студено палене
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Глъхне при студено палене
Странно пали на студен мотор. Контакт, чувам бенз. помпа как завърта за 2 секунди, стартер, пали на толкова ниски обороти, че оборотомера не ги отчита и в рамките на 3-4 скунди изчиства (изфорсирва до към 1200) и заработва на празен ход... с това проблемите приключват. Ако помогна с натискане на газта изчиства по-бързо. Нямам проблеми с топлото палене и мощността, не прекъсва, не придърпва. Стъпковото моторче за празния ход го чистих преди 2 месеца, защото и преди правеше така, но много рядко, а сега вече редовно на студено си пали бавно. Може би не пали на 6 цилиндъра. Е когато външната температура е 15+ градуса няма такива ядове.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Дюзите чистил ли си ги скоро? Другото, дето остана е оня потенциометър на дросела, дето е да ти прави мизерия, но нека Пенчев каже, той и тема за него беше пускал.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Значи ,брат ми някъде беше писал за ТПС-а на дроселовата клапа на М20-ската
Мери му се съпротивлението от затворена до отворена клапа
Я кажи свещите на какви километри са ти ?
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
според мен не са свещи, щом само първото палене прави проблем, после всичко е както трябва. километрите на свещитие са колкото е изминал откак я е купил + 3.000км може би
ако си още с газовата завърти крана на бутилката и пробвай на другата сутрин. нищо чудно да се окаже същия проблем както беше при мен - мембрана/клапан, изпуска по малко газ и дави на първо палене. проблема се оправи след пълно ревизиране на изпарителя.

ако си още с газовата завърти крана на бутилката и пробвай на другата сутрин. нищо чудно да се окаже същия проблем както беше при мен - мембрана/клапан, изпуска по малко газ и дави на първо палене. проблема се оправи след пълно ревизиране на изпарителя.

- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Ами ще проверя датчика на дросела както е описано по книжка, а иначе на газ не съм карал от преди Нова година. Възможно е да има някакви изпарения от това в бутилката, въпреки, че е празна. Ще я затегна. Къде се намира този кран?
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Проблема е решен. Сега... хем затегнах крановете на газта, хем махнах плочката отпред, но забелязах, че и датчика за температурата на въздуха във всмукателния колектор беше откачен, дали докато съм вадил плочката, дали просто съм забравил да го закача когато го вадех скоро да го проверявам дали е в час. Но закачих го и сега всичко е наред. Почти съм сигурен, че е било от него, та ако имате подобен проблем проверете датчика.
Адаш, заключвай темата
Адаш, заключвай темата

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани