Как се сваля кората на вратата ?
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Как се сваля кората на вратата ?
имам проблем с ключалката на шофиорската врата ... заяжда ... требва да хода да отварям от другата врата ... ако има колеги които знаят как се сваля кората на вратата за да стигна до ключалката нека ме отворят ... аз видях само 2 болчета до хватката на вратата ... ама има още .. къде са ???
ако пък има някъде схемичка в интернет ще ви целувам ....
приятелките 

ако пък има някъде схемичка в интернет ще ви целувам ....


- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Болтовете трябва да са само два другото са щипки които с внимателно но силно дърпане излизат към 10-ина трябва да са, навсякъде по краищата на вратата са!
След това има изолациннен материал(дунапрен) залепен с черна като дзив многократно лепяща се лента.
Ще потърся схемата и докрая на деня ще ти я сложа някъде по мрежата.
След това има изолациннен материал(дунапрен) залепен с черна като дзив многократно лепяща се лента.
Ще потърся схемата и докрая на деня ще ти я сложа някъде по мрежата.
May the BMW force be with you!
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
има и един шестограм под копчето за огледалата а средната щипка се натиска с отверка отдолу след като си откачил всички останали шипки
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
1. Значи първо внимателно изваждаш копчето за огледалата и откачаш куплунга.
2. Развиваш болта Torx (T15) , който е под копчето.
3. Развиваш бутона за заключване на вратата.
4. При дръжката за отваряне отвътре махаш черното кръгло капаче и развиваш болтчето пак Т15.
5. След това освобождаваш панела от всички щипки по периферията, една по една с малка отвертка. Ако го направиш внимателно няма да счупиш нито една.
6. С дълга ответка освобождаваш щипката в центъра на вратата.
7. Сега остава да освободиш само отгоре при стъклото. Става с дърпане нагоре.
8. Откачаш механизма (една стоманена тел) от дръжката за отваряне.
2. Развиваш болта Torx (T15) , който е под копчето.
3. Развиваш бутона за заключване на вратата.
4. При дръжката за отваряне отвътре махаш черното кръгло капаче и развиваш болтчето пак Т15.
5. След това освобождаваш панела от всички щипки по периферията, една по една с малка отвертка. Ако го направиш внимателно няма да счупиш нито една.
6. С дълга ответка освобождаваш щипката в центъра на вратата.
7. Сега остава да освободиш само отгоре при стъклото. Става с дърпане нагоре.
8. Откачаш механизма (една стоманена тел) от дръжката за отваряне.
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
fen E34 написа:Ще се справиш и без схема !!! Ако се счупи някоя щипка има ги по магазините и по специално в М Комплект 33 !!! Успех !!!
M Koмплект 33 в Cuba



R.I.P Landikar
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Мерси много Madmax !
за жалост още не мога да я сваля щото тия дни само вали навън и съм се залостил вкъщи, гледам сина си и тъпите наши футболисти и се напивам ....
ама като се покаже слънцето ще отварям сервиза ....
за жалост още не мога да я сваля щото тия дни само вали навън и съм се залостил вкъщи, гледам сина си и тъпите наши футболисти и се напивам ....


ама като се покаже слънцето ще отварям сервиза ....

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
значи следното .... след като изтрезнях се захванах да сваля кората ... абе да ви кажа каквъв е проблема... Шофиорската клучалка заяжда и не се върти като отключвам ... требва да хода от другата да отварям ... освен това имам още онзи проблем със бушончето на огледалата,светлините за задна и заграването на дюзите за чистачките - постоянно дава на късо и гори ...
Та исках да сменя клучалките на шодиорската със другата врата и да проверя ел. огледалата дали дават те на късо. Общо взето свалих кората и на двете врати както ми бяхте казали и с малко физ. сила без последствия
Проблем 1: клучалките се намират на такова шибано място, че след 1 час пъшкане се отказах да ги вада
ако някой ми каже трикове за вадене на ключалките да се изповяда ...
Проблем 2: огледалата ги откачих от ел. веригата и бушончето пак дава на късо ... просто незнам откъде може да дава ... сигурно е някъде по кабелите отпред ... иначе стоповете и дюзите отпред също ги откачих и нищо ...
ами това е ... много работа за нищо

Та исках да сменя клучалките на шодиорската със другата врата и да проверя ел. огледалата дали дават те на късо. Общо взето свалих кората и на двете врати както ми бяхте казали и с малко физ. сила без последствия

Проблем 1: клучалките се намират на такова шибано място, че след 1 час пъшкане се отказах да ги вада

Проблем 2: огледалата ги откачих от ел. веригата и бушончето пак дава на късо ... просто незнам откъде може да дава ... сигурно е някъде по кабелите отпред ... иначе стоповете и дюзите отпред също ги откачих и нищо ...

ами това е ... много работа за нищо



10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани