Не пали
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Не пали
Когато подам контакт - върти , но не сработва помпата и няма искри. Засега мнението е , че е виновен компютъра. Възможно ли е да е друга причината? А ако е компютъра какво трябва да направя?
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Виж да не би да е имобилайзера или някое от релетата за управление на веригите за запалване. Бордовия компютър също има възможност за прекъсване на запалването при определени ситоации - липса на масло, несмяна на масло над ***** км, сериозни проблеми по електрониката, невалиден код и др. Случвало ли се друг път?
Niky Georgiev
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
отговор на "не пали"
Сучвало се много рядко да не запали от първия или втория път , а на следващия , но не мога да преценя дали е същото. Предния ден преди окончателно да не запали също не искаше да запали , но при тикане от няколко човека - запали , а на следващия ден не запали и нямам възможност да пробвам с тикане тъй като е в подземен гараж, който не позволява.
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Прилича на проблем с контактори. Вземи един спрей за ел. съединения и напръскай навсякъде където има връзки. Може някъде да дава контакт понякога и затова да се е случвало и преди да незапали. Друг по-добър вариант е да пуснеш една диагностика на BOSH компютър и тогава ще се разбере за какво става въпрос - On Board Computer ли е проблема.
Пробвай някой да те потегли с въже... Може да запали поне до сервиза.
Пробвай някой да те потегли с въже... Може да запали поне до сервиза.
Niky Georgiev
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Niky Georgiev написа:On Board Computer ли е проблема.
Доколкото знам таквоз чудо май имам само аз

Другото не се ли казваше Board Computer

May the BMW force be with you!
оказа се наистина импулсния датчик на коляновия вал
Оказа се наистина импулсния датчик на коляновия вал. Жалко , че не го установиха веднага и доста време колата не беше в движение.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани