Не пали

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: Русе

Не пали

Мнение от емо » 10 Май 2004, 22:28

Когато подам контакт - върти , но не сработва помпата и няма искри. Засега мнението е , че е виновен компютъра. Възможно ли е да е друга причината? А ако е компютъра какво трябва да направя?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 10 Май 2004, 22:43

Виж да не би да е имобилайзера или някое от релетата за управление на веригите за запалване. Бордовия компютър също има възможност за прекъсване на запалването при определени ситоации - липса на масло, несмяна на масло над ***** км, сериозни проблеми по електрониката, невалиден код и др. Случвало ли се друг път?
Niky Georgiev

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 10 Май 2004, 23:02

имам комп за 535
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 11 Май 2004, 11:02

Провери дали е наред импулсния датчик на коляновя вал при мен той беше проблема.....доколото разбрах при © също.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 28.11.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от Zer0 » 11 Май 2004, 11:58

...при мен ако не изключа имобилайзера е същото, ако не е от него виж наистина импулсния датчик...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: Русе

отговор на "не пали"

Мнение от емо » 11 Май 2004, 13:31

Сучвало се много рядко да не запали от първия или втория път , а на следващия , но не мога да преценя дали е същото. Предния ден преди окончателно да не запали също не искаше да запали , но при тикане от няколко човека - запали , а на следващия ден не запали и нямам възможност да пробвам с тикане тъй като е в подземен гараж, който не позволява.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 11 Май 2004, 20:02

Прилича на проблем с контактори. Вземи един спрей за ел. съединения и напръскай навсякъде където има връзки. Може някъде да дава контакт понякога и затова да се е случвало и преди да незапали. Друг по-добър вариант е да пуснеш една диагностика на BOSH компютър и тогава ще се разбере за какво става въпрос - On Board Computer ли е проблема.
Пробвай някой да те потегли с въже... Може да запали поне до сервиза.
Niky Georgiev

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 13 Май 2004, 21:32

а анулирал ли си компютъра (оилсервис) напоследък??моето така правеше след като светна червените лампички:))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 14 Май 2004, 15:10

Не знам дали имаш инерционен датчик?
По принцип той прави точно това в случай на удар. Понякога се задейства неправилно (без причина) и последствията са мнооооого изхабени нерви :wink:

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 14 Май 2004, 15:29

Niky Georgiev написа:On Board Computer ли е проблема.

Доколкото знам таквоз чудо май имам само аз :lol:
Другото не се ли казваше Board Computer :roll:
May the BMW force be with you!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: Русе

оказа се наистина импулсния датчик на коляновия вал

Мнение от емо » 18 Май 2004, 14:59

Оказа се наистина импулсния датчик на коляновия вал. Жалко , че не го установиха веднага и доста време колата не беше в движение.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook