проблеми с ABS

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 27 Дек 2007, 18:53

Penchev написа:Dino , на старата главина лагера ли е скапан ?
Сложи я и ще видиш,че няма да имаш проблем :idea:

Кажи оригинална ли е новата ти главина :?:


Георги Пенчев

Абе нищо и няма на старата просто го бях изшил в един бордюр с 80 и сменях ботуша на амортисьора и си викам направо и нова главина ма на иначе старата е шест нещо и няма и трябва да се наканя да я сложа.А иначе новата не е оригинална :roll:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 27 Дек 2007, 20:08

Wenzy написа:Е явно нямат хубав софтуеър
Моята е 92 година и като ходих на КТС да ме вържат и ми излезе някаква грешка на АБС-а (за някакви зъби ставаше въпрос не се сещам)и я изтриха без проблем.
Смени майстора ;)

между неговия и твоя абс няма нищо общо.неговата е34-ка е преди 90-та

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 27 Дек 2007, 23:29

Penchev написа:Със Сашо Plague на неговото комби откачахме единия датчик - преден за АБС-а за да видим дали колата без антиблокираща система ще спре на сухо по-бързо и при изключен датчик лампата му светваше само при потегляне,но не и в покой :!:

Вариантите са най-общо 3 :

1.датчик,който е излязал от строя
2.датчик,който поради магнитните си свойства се е натрупал с боклуци
3.главината с гребена ,за която спомена Вальо

Аз мисля,че е скапан датчик :idea:


Георги Пенчев


Явно е така, но това е доста неприятен проблем - излиза че трябва да свалям главините и да ги чистя една след друга, докато проработи
:banghead:
Аз затова ги мерих с мултиметър, но явно така не може да се разбере.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 27 Дек 2007, 23:43

dinozab написа:
Penchev написа:Да :!: Аз съм го видял с очите си :idea:


Георги Пенчев

Начи незнам ще си сложа старата главина и тогава ако не се оправи ще ида М КАР на диагностика и там дано го прочетат пустия АБС :roll:


Колега, коя главина си сменял: предна или задна ? Трудно ли се сменя ?
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 28 Дек 2007, 11:56

NITRO DRIVER написа:
dinozab написа:
Penchev написа:Да :!: Аз съм го видял с очите си :idea:


Георги Пенчев

Начи незнам ще си сложа старата главина и тогава ако не се оправи ще ида М КАР на диагностика и там дано го прочетат пустия АБС :roll:


Колега, коя главина си сменял: предна или задна ? Трудно ли се сменя ?

Предна лява колега но не съм я сменял а набих навата на новия ботуш и го сложих зега предстой филма с избиването на глевината ако някой знае как става да казва че сигорно ще е филм голям :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Мнение от EnimEn » 30 Дек 2007, 11:27

ами без да пръснеш лагера едва ли ще можеш да я свалиш, помни ми думата :(
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 31 Дек 2007, 1:08

от две години абс-а ми се изключваше като потегля,на 30км/ч светваше лампата!ако не вдигна толкоз си бачка,била е на диагностика,имаше прекъснат кабел,оправиха го ама пак не бачка и скоро си сменях двете главини и гледам единия датчик счупен,айде друг и сега няма проблеми!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 04 Яну 2008, 22:13

Дино,хора чакайте бе братлета,защо веднага избиване на главина??????Айде да ви пусна начин зяа проверка на АБС примерно на друг автомобил-като изключим компа другото трябва да върши работа донякъде и на нашите коли -ей това успях да намеря разбира се това е напълно аматьорска работа но с подръчни средства толкова;
Проверка на датчиците - вади се кабелчето на датчика (това с пластмасовото щекерче), с един мултицет съпротивлението трябва да е между 0,8 до 1,4 ома, като е позволено съпротивлението да е НЕ по-голямо от 1,4 ома със 0,5. Генерираното напрежение при завъртане на колелото, трябва да бъде 0,5 волта. Електромагнитните клапани не трябва да превишават от 3 до 5 ома и спускателният електромагнитен клапан не трябва да превишава от 5 до 7 ома. Датчика за спирачната течност трябва да е от 0 до 0,5 ома. Управляващият електромагнитен клапан трабва да е от 5 до 7 ома.
Проверката се прави при изключен акумулатор.
Датчиците трябва да се проверят дали са добре легнали в своите гнезда, да нямат наранявания, да бъдат абсолютно гладки без следи от корозия. Куплунзите на датчиците да се почистят с подходящ спрей. За препоръчване е някой електричарски спрей, който да махне корозията, отлаганията, мръсотията и т.н. Дори и най-малкото замърсяване на куплунзите води до грешки и датчиците не могат да четат.
В най-общи линии, е това с което мога да помогна. Ако някой може да изтегли от някъде работен каталог на издателство "Москва 1998година", там има много подробни данни за система IBS , така се казва и книгата "АБС- Диагностика неисправностей", също така "BMW - 3-й и 5-й серии", другото братлета в ТИС-а.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook