проблеми с ABS
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Penchev написа:Dino , на старата главина лагера ли е скапан ?
Сложи я и ще видиш,че няма да имаш проблем![]()
Кажи оригинална ли е новата ти главина![]()
Георги Пенчев
Абе нищо и няма на старата просто го бях изшил в един бордюр с 80 и сменях ботуша на амортисьора и си викам направо и нова главина ма на иначе старата е шест нещо и няма и трябва да се наканя да я сложа.А иначе новата не е оригинална

- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
Penchev написа:Със Сашо Plague на неговото комби откачахме единия датчик - преден за АБС-а за да видим дали колата без антиблокираща система ще спре на сухо по-бързо и при изключен датчик лампата му светваше само при потегляне,но не и в покой![]()
Вариантите са най-общо 3 :
1.датчик,който е излязал от строя
2.датчик,който поради магнитните си свойства се е натрупал с боклуци
3.главината с гребена ,за която спомена Вальо
Аз мисля,че е скапан датчик![]()
Георги Пенчев
Явно е така, но това е доста неприятен проблем - излиза че трябва да свалям главините и да ги чистя една след друга, докато проработи

Аз затова ги мерих с мултиметър, но явно така не може да се разбере.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- NITRO DRIVER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.11.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 330i, 750i
dinozab написа:Penchev написа:ДаАз съм го видял с очите си
![]()
Георги Пенчев
Начи незнам ще си сложа старата главина и тогава ако не се оправи ще ида М КАР на диагностика и там дано го прочетат пустия АБС
Колега, коя главина си сменял: предна или задна ? Трудно ли се сменя ?
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
NITRO DRIVER написа:dinozab написа:Penchev написа:ДаАз съм го видял с очите си
![]()
Георги Пенчев
Начи незнам ще си сложа старата главина и тогава ако не се оправи ще ида М КАР на диагностика и там дано го прочетат пустия АБС
Колега, коя главина си сменял: предна или задна ? Трудно ли се сменя ?
Предна лява колега но не съм я сменял а набих навата на новия ботуш и го сложих зега предстой филма с избиването на глевината ако някой знае как става да казва че сигорно ще е филм голям



- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
от две години абс-а ми се изключваше като потегля,на 30км/ч светваше лампата!ако не вдигна толкоз си бачка,била е на диагностика,имаше прекъснат кабел,оправиха го ама пак не бачка и скоро си сменях двете главини и гледам единия датчик счупен,айде друг и сега няма проблеми!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Дино,хора чакайте бе братлета,защо веднага избиване на главина??????Айде да ви пусна начин зяа проверка на АБС примерно на друг автомобил-като изключим компа другото трябва да върши работа донякъде и на нашите коли -ей това успях да намеря разбира се това е напълно аматьорска работа но с подръчни средства толкова;
Проверка на датчиците - вади се кабелчето на датчика (това с пластмасовото щекерче), с един мултицет съпротивлението трябва да е между 0,8 до 1,4 ома, като е позволено съпротивлението да е НЕ по-голямо от 1,4 ома със 0,5. Генерираното напрежение при завъртане на колелото, трябва да бъде 0,5 волта. Електромагнитните клапани не трябва да превишават от 3 до 5 ома и спускателният електромагнитен клапан не трябва да превишава от 5 до 7 ома. Датчика за спирачната течност трябва да е от 0 до 0,5 ома. Управляващият електромагнитен клапан трабва да е от 5 до 7 ома.
Проверката се прави при изключен акумулатор.
Датчиците трябва да се проверят дали са добре легнали в своите гнезда, да нямат наранявания, да бъдат абсолютно гладки без следи от корозия. Куплунзите на датчиците да се почистят с подходящ спрей. За препоръчване е някой електричарски спрей, който да махне корозията, отлаганията, мръсотията и т.н. Дори и най-малкото замърсяване на куплунзите води до грешки и датчиците не могат да четат.
В най-общи линии, е това с което мога да помогна. Ако някой може да изтегли от някъде работен каталог на издателство "Москва 1998година", там има много подробни данни за система IBS , така се казва и книгата "АБС- Диагностика неисправностей", също така "BMW - 3-й и 5-й серии", другото братлета в ТИС-а.
Проверка на датчиците - вади се кабелчето на датчика (това с пластмасовото щекерче), с един мултицет съпротивлението трябва да е между 0,8 до 1,4 ома, като е позволено съпротивлението да е НЕ по-голямо от 1,4 ома със 0,5. Генерираното напрежение при завъртане на колелото, трябва да бъде 0,5 волта. Електромагнитните клапани не трябва да превишават от 3 до 5 ома и спускателният електромагнитен клапан не трябва да превишава от 5 до 7 ома. Датчика за спирачната течност трябва да е от 0 до 0,5 ома. Управляващият електромагнитен клапан трабва да е от 5 до 7 ома.
Проверката се прави при изключен акумулатор.
Датчиците трябва да се проверят дали са добре легнали в своите гнезда, да нямат наранявания, да бъдат абсолютно гладки без следи от корозия. Куплунзите на датчиците да се почистят с подходящ спрей. За препоръчване е някой електричарски спрей, който да махне корозията, отлаганията, мръсотията и т.н. Дори и най-малкото замърсяване на куплунзите води до грешки и датчиците не могат да четат.
В най-общи линии, е това с което мога да помогна. Ако някой може да изтегли от някъде работен каталог на издателство "Москва 1998година", там има много подробни данни за система IBS , така се казва и книгата "АБС- Диагностика неисправностей", също така "BMW - 3-й и 5-й серии", другото братлета в ТИС-а.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани