Къде ми изчезва водата??
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Къде ми изчезва водата??
значи проблема ми е следния: на всеки 5000 км градски условия колата като стои на място ми вдига температура ама ако взема да се движа пада...отварям капачката сипвам кам литър и половина вода чакам да излезе въздуха от другата капачка и после температурата не мърда от там където тряя да стои...един друг колега с 5тица същата работа...все сипва вода на всеки 2-3 дена...видим теч няма никъде...колата си върви страшно хубаво а бе общо взето много добре не се оплаквам от дъртака ама въпроса ми е следния:има ли някой друг с същия проблем и как се е борил с него...
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
обезваздушиси хубаво системата, така като я правиш ти нисто не правиш моита си играха 1, 4ас задае като хората и си сипи антифрис с тига стаиа вода издухваиа за нула време с антифрис4е е по добре успех



- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Абе и аз така на м10ката водата я губя зверски а ништо явно няма нито течове нито има гнусотии в маслото бях чел някъде тука че се гледа водата на студено дали прави балончета и тва не го прави и не знам кво да мисля
.Ама има умни хора ше кажат 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
обезвъздушавам системата с един приятел дето работи на БМВ сервиза в стара загора и той ми обясни че понеже е затворена система и работи под налягане не е като другите автомобили дето можеш да си заредиш водичка и да си караш тъй...и той се очудил и гледахме колата да не прави балончета и такива работи ама нищо...стрелката точно в 12 часа и това беше...
Водната система потдържа 1,4 атмосвери налягане и затова е много важно капачката на казанчето под чистачките да е читава защтото с времето се охлабва една прожинка вътре в нея и неможе да потдържа това налягане 1,4 в водната система и почва да губи течност.
Завивайте я хубаво. Пробваите с нова. Ако и това не става вече проблема става по голям и неприятен.[/b]
Завивайте я хубаво. Пробваите с нова. Ако и това не става вече проблема става по голям и неприятен.[/b]
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
При мен е същото положение но го хванах одкъде тече.
Тече от радиатора като направи налягане,точно на надката между питата и рзширителния съд и понеже е жега и го изпарява.
Сипете си червена боя за яйца в системата /безвредно е/ и вижте от каде ще и дойде мен.....
Тече от радиатора като направи налягане,точно на надката между питата и рзширителния съд и понеже е жега и го изпарява.
Сипете си червена боя за яйца в системата /безвредно е/ и вижте от каде ще и дойде мен.....

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Като отваряш капачката за водата там вижда ли се да има масло ?
Или в маслото да има вода? Дано няма, че може да е от главата и кофти. Може да е водната помпа виж там дали тече. Виж също дали не излиза през ауспуха водица... ако да може да е от блока ...
също може със силиконовата перка да има някакав проблем.
BTW аз не разбирам
)
Или в маслото да има вода? Дано няма, че може да е от главата и кофти. Може да е водната помпа виж там дали тече. Виж също дали не излиза през ауспуха водица... ако да може да е от блока ...
също може със силиконовата перка да има някакав проблем.
BTW аз не разбирам

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани