няколко въпроса за 520i
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
няколко въпроса за 520i
за да не пиша постоянно и не знам къде вече да търся ще ги задам в нова тема и ако има желаещи и знаещи да ми отговорят ще се радвам
1. каква трябва да е мощността и напрежението към на крушките на късите , дългите и халогенни светлини, и ще имали опасност ако сложа по мощни от нормалните крушки
2. придърпване на ниски обороти (под 2500) на бензин (имам и газ), и когато е студена трябва да я форсирам преди да тръгна(сутрин я чакам поне 5 мин. да загрее), разбрах че може да е от дюзите имали други предположения
3. губи обороти много ниски - високи (може би е свързано т.2)
4. как да проверя дали всички светлини на таблото работят
5. когато натисна съединителя се чува леко свистене - предполагаеми причини?
6. проблем с централното с ключ отключвам, но при заключване се самоотклюва при първите 2-3 завъртания, проблема се появи откакто изключих алармата(и тя е с ключ), първите няколко дни вратите се отключваха и заключваха сами(сега е само при заключване), отделно централното не действа при натискане на палче отвътре.
7. сума пари дадох за накладки обаче пак свирят, дали е само от феродото
8. на изпускателните тръби има два датчика, първия предполагам е ламбад сондата, а втория е на катализатора и е с отрязани проводници, евентуални причини за отстраняването му и последици
9. къде има тапицер, на по народни цени (софия и района)
благодаря за търпението
1. каква трябва да е мощността и напрежението към на крушките на късите , дългите и халогенни светлини, и ще имали опасност ако сложа по мощни от нормалните крушки
2. придърпване на ниски обороти (под 2500) на бензин (имам и газ), и когато е студена трябва да я форсирам преди да тръгна(сутрин я чакам поне 5 мин. да загрее), разбрах че може да е от дюзите имали други предположения
3. губи обороти много ниски - високи (може би е свързано т.2)
4. как да проверя дали всички светлини на таблото работят
5. когато натисна съединителя се чува леко свистене - предполагаеми причини?
6. проблем с централното с ключ отключвам, но при заключване се самоотклюва при първите 2-3 завъртания, проблема се появи откакто изключих алармата(и тя е с ключ), първите няколко дни вратите се отключваха и заключваха сами(сега е само при заключване), отделно централното не действа при натискане на палче отвътре.
7. сума пари дадох за накладки обаче пак свирят, дали е само от феродото
8. на изпускателните тръби има два датчика, първия предполагам е ламбад сондата, а втория е на катализатора и е с отрязани проводници, евентуални причини за отстраняването му и последици
9. къде има тапицер, на по народни цени (софия и района)
благодаря за търпението
Последна промяна metatron на 25 Дек 2007, 14:17, променена общо 1 път
конете около129 95кв е екстрите са ;25% самоблокиращ ли е нека някой ме поправи диференциал,подгрев на пръскалките на стъклото,фабрично е без надпис отзад пр.520и,ръ4ен шибидах,ел стъкла -предни,затмнение н централното огледало ,приблизително така го превеждам,подлакътник,халогени,това нещо има австрийско ама не мога да го преведа има и нещо като усилено електри4еско захранване , това е в общи линии
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани