проблем с 520 М50
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с 520 М50
когато карам изван градско двигателя гасне за момент и пак пали?на какво може да се далжи този проблем
аааааааааааа щях да забравя може ли да се сложи АГУ на М50?

аааааааааааа щях да забравя може ли да се сложи АГУ на М50?

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Недей опорочавай двигателя разбирам някой карбуратор а ти.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Chakal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 14.04.2004
- Местоположение: Варна
- Кара: W220
- Мечтае да кара: не мечтае, кара я.
- Детайли за колата: мазен курбан
То ако проблема е налягането хората и турбо нямаше да слагат. Гадното е че скапаната газ в БГ "гърми" а като гръмне налягането става наистина доста голямо и пласмасовия колектор се пука.
По-новите газови някакси го отсраняват тоя проблем и няма гърмежи обаче и струват 1600-2000 лв.
Другата делавера е Метан. Там няма такава опасност да ти гръмне но имаш 80 кила бутилки в багажника което ти променя генерално стойката на колата. Амортес(нияма Рмалък на мойто КБД да го е...)ори, пружини и т.н. Иначе разхода на 100 ти е 3-4 лева което е смешно.
По-новите газови някакси го отсраняват тоя проблем и няма гърмежи обаче и струват 1600-2000 лв.
Другата делавера е Метан. Там няма такава опасност да ти гръмне но имаш 80 кила бутилки в багажника което ти променя генерално стойката на колата. Амортес(нияма Рмалък на мойто КБД да го е...)ори, пружини и т.н. Иначе разхода на 100 ти е 3-4 лева което е смешно.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани