проблем с 520 М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: dimitrovgrad

проблем с 520 М50

Мнение от medala » 16 Апр 2004, 0:34

когато карам изван градско двигателя гасне за момент и пак пали?на какво може да се далжи този проблем
аааааааааааа щях да забравя може ли да се сложи АГУ на М50?

:shock:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 16 Апр 2004, 0:53

Недей опорочавай двигателя разбирам някой карбуратор а ти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Варна
Кара: W220
Мечтае да кара: не мечтае, кара я.
Детайли за колата: мазен курбан

Мнение от Chakal » 16 Апр 2004, 2:04

имам приятелче с АГУ на същия мотор - става не е имал проблеми 8)
нафта в кръвта ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 16 Апр 2004, 8:43

То става, обаче може да ти се сцепят колекторите.
Има и нов модел уретби, от които този проблем не може да се получи, но те пък са около 2к лв. ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от BAVARIA » 16 Апр 2004, 14:12

Съветвам те да не слагаш!Баща ми имаше такажа и не сложи защтото ТРЪБИТЕ са пластмасови и газта е под НАЛЯГАНЕ така че... :dunno: :nono:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: dimitrovgrad

Мнение от medala » 16 Апр 2004, 18:10

ясно по добре да не слагам АГУ :?
а за проблема със гасненето никои може ли да ми каже какъв е проблема ,на някои да му се е случвало нещо такова и как го е отстранил? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 16 Апр 2004, 19:31

То ако проблема е налягането хората и турбо нямаше да слагат. Гадното е че скапаната газ в БГ "гърми" а като гръмне налягането става наистина доста голямо и пласмасовия колектор се пука.
По-новите газови някакси го отсраняват тоя проблем и няма гърмежи обаче и струват 1600-2000 лв.
Другата делавера е Метан. Там няма такава опасност да ти гръмне но имаш 80 кила бутилки в багажника което ти променя генерално стойката на колата. Амортес(нияма Рмалък на мойто КБД да го е...)ори, пружини и т.н. Иначе разхода на 100 ти е 3-4 лева което е смешно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 16 Апр 2004, 22:11

[quote="Legba"] По-новите газови някакси го отсраняват тоя проблем и няма гърмежи обаче и струват 1600-2000 лв.

При новите уретби няма изпарител, а направо се сменят инжекторите, затова няма проблеми

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook