съвет за ГНП

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 16 Ное 2007, 11:07

Айде като сме почнали да пишем за въздух,може ли някой да ми обясни следното-отвъртам пробката за източване на горивният филтър,но вътре няма никой.Вместо да потече нафта,почна да смуче въздух:shock: и да се образуват мехурчета в горивопровода между филтъра и ГНП. Какво е изкарало нафтата от филтъра-горивопроводите минават в горната му част и не достигат до дъното-за да изтече на принципа на скачените съдове.Остава някакъв вакум да го е изсмукал .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 16 Ное 2007, 11:34

Цветико,според мен е вакуум.Виж дали на капачката на резервоара(в центъра на капачката) клапанчето не е запушено.Отделно има два отдушника който са на гърлото на резервоара и с тръби са изведени:
1.зад заден десен подкалник
2.като влезеш в канала и като погледнеш се пада точно по средата на резервоара
и двете са тръбички с чашка/камбанка накрая.само гледай да не ги измъкнеш че аз в момента със само с една тръбичка(той си диша от отвора,пък и шанса да се напълни с кал е почти нищожен)
3.колата ти да е станала толкова лакома че постоянно да върти нафтата с такова налягане че да минава транзит през филтъра.Тва шега :lol:
Почисти си отдушниците,моите бяха пялни с вода и кал, и трябва да се оправи работата ако не ще я мислим допълнително


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 16 Ное 2007, 21:02

марку4а от първа дюза,отиващ в пло4ката,влиза просто в един щуцер,които свързва излишното гориво от гнп и от дюзите(нафтата в пло4ката е излишно гориво),нямам представа за какъв клапан става въпрос,на капака на пло4ката няма.Дебелия марку4 от пло4ката към резервоара няма въздух в него,защото през него горивото минава постоянно, с налягъне равно на налягането на ел.помпата в резервоара или вакумното налягъне на гнп за засмукване на нафтата от резервоара(когато горивната с-ма е ок,няма ядове).На които му е интересно може да пробва следното-туба с многократно, прецедена нафта с нея да се захрани гнп след горивния филтер(преди това е изваден бушона на ел.помпата)и марку4а от пло4ката се отка4а и се монтира временно друг които отива в тубата с нафта,ако вси4ко е прозра4но ще се види 4е никаде няма въздух

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 16 Ное 2007, 21:39

И тва съм пробвал но в различно време и то след като се убедих че до ГНП няма никакъв въздух,интересното е че след нея бълбукам :roll: .В другата тема занафтата съм писал ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 16 Ное 2007, 22:43

Wenzy написа:Цветико,според мен е вакуум.Виж дали на капачката на резервоара(в центъра на капачката) клапанчето не е запушено.Отделно има два отдушника който са на гърлото на резервоара и с тръби са изведени:
1.зад заден десен подкалник
2.като влезеш в канала и като погледнеш се пада точно по средата на резервоара
и двете са тръбички с чашка/камбанка накрая.само гледай да не ги измъкнеш че аз в момента със само с една тръбичка(той си диша от отвора,пък и шанса да се напълни с кал е почти нищожен)
3.колата ти да е станала толкова лакома че постоянно да върти нафтата с такова налягане че да минава транзит през филтъра.Тва шега :lol:
Почисти си отдушниците,моите бяха пялни с вода и кал, и трябва да се оправи работата ако не ще я мислим допълнително


Колега ,благодаря но вече гледах вентилацията-това беше първото ,което ми хрумна.
Ето малко снимки ,които говорят сами за себе си-това е фиртър на 18К

След филтъра
Изображение

Изображение

Ето и преди филтъра:

Изображение

Изображение

Ето го филтъра:

Изображение

марку4а от първа дюза,отиващ в пло4ката,влиза просто в един щуцер,които свързва излишното гориво от гнп и от дюзите(нафтата в пло4ката е излишно гориво),нямам представа за какъв клапан става въпрос,на капака на пло4ката няма.


Не знам ,така го наричан-преливен клапан на възвратният горивопровод. :dunno:И аз съм го разглобявал ,но си мислех ,че навътре има още нещо.

И тва съм пробвал но в различно време и то след като се убедих че до ГНП няма никакъв въздух,интересното е че след нея бълбукам .В другата тема занафтата съм писал ....


Колега ти нали пишеше ,че ГНП ти тече от всякъде,да не би да не сати я опр :?: авили както трябва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 17 Ное 2007, 0:01

М не такова нещо не съм писал.Тва е бил някой друг.Аз писах че ако са гарнитури все отнякаде трябва поне да омазнява,обаче видях че имам такава работа на 6-та дюза,помпата ще я оставя малко да си почине :lol:

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook