перка на климатика
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
перка на климатика
Искам да попитам перката на климатика най отпред кога се включва и дали е нормално при неработеш двигател да не мога да я помръдна дори... На някой случвало ли му се е това??? Благодаря предварително!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: перка на климатика
dean88 написа:Искам да попитам перката на климатика най отпред кога се включва и дали е нормално при неработеш двигател да не мога да я помръдна дори... На някой случвало ли му се е това??? Благодаря предварително!!!
Говориш за електрическата перка на радиатора(кондензатора) на климатика ,нали -има две степени ,като 1-ва се включва с пускането на еър кандишана ,а втора се командва от датчик за налягане върху дехидрататора и термометър върху главата.Не е нормално да не може да се върти на ръка.
Открих какъв е проблема... Днес смъкнах вентилатора, разглобих го и видях защо е затегнал - имаше разлепени магнити... залепих ги и сега всичко е "ОК". Само не мога да разбера какво е онова закрепеното отстрани на стойката на вентилатора прилича ми на резистор но не сам сигурен. Ако някой знае за какво служи нека да пиши.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dean88 написа:Открих какъв е проблема... Днес смъкнах вентилатора, разглобих го и видях защо е затегнал - имаше разлепени магнити... залепих ги и сега всичко е "ОК". Само не мога да разбера какво е онова закрепеното отстрани на стойката на вентилатора прилича ми на резистор но не сам сигурен. Ако някой знае за какво служи нека да пиши.
Правилно разсъждаваш-резистор е за първа степен на вентилатора.

zvetiko написа:dean88 написа:... Само не мога да разбера какво е онова закрепеното отстрани на стойката на вентилатора прилича ми на резистор но не сам сигурен....
Правилно разсъждаваш-резистор е за първа степен на вентилатора.
Точно така - с едно пояснение
Ако изгори резистора, вентилатора не включва въобще първата (бавната) степен не включва въобще, а включва направо втората (бързата) скорост, при достигане на необходимата температура. Това товари допълнително компресора и е редно да се смени ако изгори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани