перка на климатика

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 9.11.2007

перка на климатика

Мнение от dean88 » 13 Ное 2007, 21:55

Искам да попитам перката на климатика най отпред кога се включва и дали е нормално при неработеш двигател да не мога да я помръдна дори... На някой случвало ли му се е това??? Благодаря предварително!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: перка на климатика

Мнение от zvetiko » 13 Ное 2007, 23:01

dean88 написа:Искам да попитам перката на климатика най отпред кога се включва и дали е нормално при неработеш двигател да не мога да я помръдна дори... На някой случвало ли му се е това??? Благодаря предварително!!!


Говориш за електрическата перка на радиатора(кондензатора) на климатика ,нали -има две степени ,като 1-ва се включва с пускането на еър кандишана ,а втора се командва от датчик за налягане върху дехидрататора и термометър върху главата.Не е нормално да не може да се върти на ръка.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 9.11.2007

Мнение от dean88 » 13 Ное 2007, 23:34

I az taka si mislq 4e ne e normalno da ne iska da se varti na raka....
tq e elektri4eska taka li... qvno se e bagnal elektromotora ne6to ili e zategnal (kleasal)

Колега ,пиши на кирилица !!!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 15 Ное 2007, 16:36

колега сигурен ли си 4е опитваш да завъртиш самата перка или предпазната решетка пред нея.Даи и постоянен ток и ще разбереш дали и е ел.мотора

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 9.11.2007

Мнение от dean88 » 15 Ное 2007, 23:52

Открих какъв е проблема... Днес смъкнах вентилатора, разглобих го и видях защо е затегнал - имаше разлепени магнити... залепих ги и сега всичко е "ОК". Само не мога да разбера какво е онова закрепеното отстрани на стойката на вентилатора прилича ми на резистор но не сам сигурен. Ако някой знае за какво служи нека да пиши.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 16 Ное 2007, 0:16

dean88 написа:Открих какъв е проблема... Днес смъкнах вентилатора, разглобих го и видях защо е затегнал - имаше разлепени магнити... залепих ги и сега всичко е "ОК". Само не мога да разбера какво е онова закрепеното отстрани на стойката на вентилатора прилича ми на резистор но не сам сигурен. Ако някой знае за какво служи нека да пиши.


Правилно разсъждаваш-резистор е за първа степен на вентилатора. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 16 Ное 2007, 10:14

zvetiko написа:
dean88 написа:... Само не мога да разбера какво е онова закрепеното отстрани на стойката на вентилатора прилича ми на резистор но не сам сигурен....


Правилно разсъждаваш-резистор е за първа степен на вентилатора. :yes:


Точно така - с едно пояснение

Ако изгори резистора, вентилатора не включва въобще първата (бавната) степен не включва въобще, а включва направо втората (бързата) скорост, при достигане на необходимата температура. Това товари допълнително компресора и е редно да се смени ако изгори

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook