Странно загряване на М50
Модератор: Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Е принципно като е студено и двигателя като не е работил, примерно сутринта и би трябвало перката да се върти съвсем леко и даже съм чувал че можело да я задържа с ръка при работещ двигател така ли ? Днеска сутринта я гледах и термостата не преплъзваше и ми се стори опасно да я пипам тая перка, че ще взема да си оставя някои пръст там
.

.
Не ве
като запаля загрява си до 12 и 1 дето се вика,после си я чуквам по таблото и си седи на 12.Обаче това стана след като един път я позагрях.Явно се прецака прибора,На колата нищо и няма
като запаля загрява си до 12 и 1 дето се вика,после си я чуквам по таблото и си седи на 12.Обаче това стана след като един път я позагрях.Явно се прецака прибора,На колата нищо и няма
.
Не ве
като запаля загрява си до 12 и 1 дето се вика,после си я чуквам по таблото и си седи на 12.Обаче това стана след като един път я позагрях.Явно се прецака прибора,На колата нищо и няма
като запаля загрява си до 12 и 1 дето се вика,после си я чуквам по таблото и си седи на 12.Обаче това стана след като един път я позагрях.Явно се прецака прибора,На колата нищо и няма
Мойта откакто съм я купил все си седи на 12 и 1. Нема студ, нема жега, нема задръстване, в ниски и високи обороти все си е тая. И аз сменявах помпи, виско, термостат, на майка му гъза и температурата си седи се там. Вече не й се шашкам и те така.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Колеги ето как реално изглеждат нещата в градуси при различни положения на стрелката на прибора
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=68132

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=68132
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Колега не си създавай излишни ядове виж поста на Радо и си прави изводи -струва ли си или не да сваляш таблото
Ми май е нормално. В твоя случай навярно стрелката не показва коректно. То при толкова малка разлика в отместването май е нормално да има отклонения. Все пак не караме нови коли.
При мен пък баси карам 10мин да стигна 50 С. Другата седмица вече го фърлям тоя термостат и дано по-бързо да загрея. Снощи пък забелязах, че като си седя в задръстванията въобще немога да стигна средата
. Ако почна да натискам я стигам , ама иначе не.
При мен пък баси карам 10мин да стигна 50 С. Другата седмица вече го фърлям тоя термостат и дано по-бързо да загрея. Снощи пък забелязах, че като си седя в задръстванията въобще немога да стигна средата

Pavlinius написа:Ми май е нормално. В твоя случай навярно стрелката не показва коректно. То при толкова малка разлика в отместването май е нормално да има отклонения. Все пак не караме нови коли. ...
Колеги по принцип нещата от които зависят показанията на прибора са 3:
- термостат, който поддържа температурата
- температурен датчик, който измерва температурата и
- прибора на таблото, който показва (визуализира) отчетената от датчика температура.
Най-голямо влияние има термостата, който поддържа нормалната температура и ако е стар, не добре калибриран (менте) или заяжда, дори и да отваря и затваря, той не може да реагира оптимално на промените на температурата на охладителната течност и да компенсира достатъчно бързо и точно промените в температурата
Другата възможност е от стареене или лош кпнтакт датчика за температурата да не отчита точно или да не дава стабилен сигнал. Същото може да се получи от замърсени/окислени букси, наранени кабели и т.н.
Прибора на таблото, който отчита температурата принципно е най-надеждния от изброените до тук, но и там могат да се получат грешки от лош контакт, окислени пътечки на платката на таблото и т.н.
Мисля, че всяка една от причините по отделно (или заедно) биха довели до минимални разлики в показанията на прибора, въпреки че двигателя не загрява
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани