БМВ 524ТД 1988-Проблем с паленето под наклон!
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Skyline649
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 28.10.2007
- Местоположение: Herent, Belgium
БМВ 524ТД 1988-Проблем с паленето под наклон!
Здравейте,
Имам БМВ 524ТД 1988 година.Проблемът ми е, че когато оставя колата под наклон(Примерно баирче) и после пали трудно, а когато я оставя на равно си пали идеално, и това не зависи когато е студена или загряла.Просто си го прави.Чух че имало някаква клапа която задържа определено количество гориво....Помагайте
Благодаря Предварително!!
Имам БМВ 524ТД 1988 година.Проблемът ми е, че когато оставя колата под наклон(Примерно баирче) и после пали трудно, а когато я оставя на равно си пали идеално, и това не зависи когато е студена или загряла.Просто си го прави.Чух че имало някаква клапа която задържа определено количество гориво....Помагайте
Благодаря Предварително!!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
купи си един клапан -слага се между горивния филтър и гнп-то
и аз преди съм имал подобни проблеми и така ги ре6их

и аз преди съм имал подобни проблеми и така ги ре6их

Re: БМВ 524ТД 1988-Проблем с паленето под наклон!
винаги ли ти прави така.пробваи с пове4е гориво в резервоараSkyline649 написа:Здравейте,
Имам БМВ 524ТД 1988 година.Проблемът ми е, че когато оставя колата под наклон(Примерно баирче) и после пали трудно, а когато я оставя на равно си пали идеално, и това не зависи когато е студена или загряла.Просто си го прави.Чух че имало някаква клапа която задържа определено количество гориво....Помагайте
Благодаря Предварително!!
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Прочети темата и си направи изводи
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=67016
Тук е казано почти всичко,а клапанчето си го сложи направо след подкачащата помпа в резервоара,разбира се ако ти е здрава цедката на помпата,защото става неприятно като се запуши клапана

Тук е казано почти всичко,а клапанчето си го сложи направо след подкачащата помпа в резервоара,разбира се ако ти е здрава цедката на помпата,защото става неприятно като се запуши клапана
Незнам за какви клапан4ета става въпрос-напълно са ненужни.Ако не е разхерметизирана горивната с-ма и вси4ко е 4исто и добре оплатнено(горивен филтър,цедка,напукани марку4и,те4ове на нафта,лошо оплатнен горивен филър или хлабава или с4упена пробка,отдолу на него.) и 3месеца да не е пален мотора,ще запали от раз.По темата-колега даи постоянен ток на бушона за ел.помпата и извади марку4а след филтера,ако не поте4е гориво си за ел.помпа,ако тръгне правиш профилактика на гориво провода и си готов.Успех
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
ivan. написа:Незнам за какви клапан4ета става въпрос-напълно са ненужни.
минали са през ръцете ми няколко дизела и с почти всички съм имал проблеми с "връщане на нафта"
наи лесния и ефективен начин да го оправиш това е да си купиш такова клапанче което пропуска гориво само в едната посока 10-на лв е и да срежеш маркуча преди гнп-то и да го поставиш с две скобички

5 мин работа е и си спестяваш много главоболия
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани