БМВ 524ТД 1988-Проблем с паленето под наклон!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 28.10.2007
Местоположение: Herent, Belgium

БМВ 524ТД 1988-Проблем с паленето под наклон!

Мнение от Skyline649 » 29 Окт 2007, 0:54

Здравейте,

Имам БМВ 524ТД 1988 година.Проблемът ми е, че когато оставя колата под наклон(Примерно баирче) и после пали трудно, а когато я оставя на равно си пали идеално, и това не зависи когато е студена или загряла.Просто си го прави.Чух че имало някаква клапа която задържа определено количество гориво....Помагайте

Благодаря Предварително!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 29 Окт 2007, 9:07

купи си един клапан -слага се между горивния филтър и гнп-то
и аз преди съм имал подобни проблеми и така ги ре6их
;)
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: БМВ 524ТД 1988-Проблем с паленето под наклон!

Мнение от ivan. » 29 Окт 2007, 13:59

Skyline649 написа:Здравейте,

Имам БМВ 524ТД 1988 година.Проблемът ми е, че когато оставя колата под наклон(Примерно баирче) и после пали трудно, а когато я оставя на равно си пали идеално, и това не зависи когато е студена или загряла.Просто си го прави.Чух че имало някаква клапа която задържа определено количество гориво....Помагайте

Благодаря Предварително!!
винаги ли ти прави така.пробваи с пове4е гориво в резервоара

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Окт 2007, 15:07

Прочети темата и си направи изводи :) http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=67016
Тук е казано почти всичко,а клапанчето си го сложи направо след подкачащата помпа в резервоара,разбира се ако ти е здрава цедката на помпата,защото става неприятно като се запуши клапана


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 29 Окт 2007, 15:28

Незнам за какви клапан4ета става въпрос-напълно са ненужни.Ако не е разхерметизирана горивната с-ма и вси4ко е 4исто и добре оплатнено(горивен филтър,цедка,напукани марку4и,те4ове на нафта,лошо оплатнен горивен филър или хлабава или с4упена пробка,отдолу на него.) и 3месеца да не е пален мотора,ще запали от раз.По темата-колега даи постоянен ток на бушона за ел.помпата и извади марку4а след филтера,ако не поте4е гориво си за ел.помпа,ако тръгне правиш профилактика на гориво провода и си готов.Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 29 Окт 2007, 16:11

ivan. написа:Незнам за какви клапан4ета става въпрос-напълно са ненужни.


минали са през ръцете ми няколко дизела и с почти всички съм имал проблеми с "връщане на нафта"
наи лесния и ефективен начин да го оправиш това е да си купиш такова клапанче което пропуска гориво само в едната посока 10-на лв е и да срежеш маркуча преди гнп-то и да го поставиш с две скобички ;)
5 мин работа е и си спестяваш много главоболия
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook