Проблем със запалване на TDS.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: Проблем със запалване на TDS.

Мнение от SaSo » 26 Окт 2007, 12:05

Bmw 325 E36 написа:
Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.

Пхаа :lol: :lol: :lol: :mhihi: :mhihi: :lol: :mhihi:



Аве пич ти ше кажеш ли нещо смислено в тоя форум... Много просто парче си честно... Напомни ми другия път като идвам в Казанлък нали от там беше да ти нашокам репата... Верно си много глупав... Само зулуми и глупости са ти в пъпчивата тиква... Спри се малко или просто смени форуми...

И админите аре някой да му сложи един бан на тоя келеш, адски много дразни всички...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Окт 2007, 12:16

Дино имам малко краставици и туршия ама ракъ малко сварих само около 100 така че по кротко със съветите :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Проблем със запалване на TDS.

Мнение от ivan. » 26 Окт 2007, 12:59

zvetiko написа:
dinozab написа:
Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.

Честита предобивка колега със здраве да си я караш и да те радва много.Сега по проблема ти :!:
Възможни причини:
:arrow: Разтегната верига
:arrow: Хиравлично бутало на помпата
:arrow: Слаб акумолатор (ако пада напрежението му под 9 волта при въртене)
:arrow: Стартер четки
:arrow: Разхерметизиране на горивната система
Мисля че има и още една възможна причина която трябва да я проверя и ще пиша.
Но както казаха колигите ако ти върти 3-4 пъти и тогава пали не я закачай.Има коли които им пада акумолатора от въртене като са топли но все пак ти си решаваш ;)


Колега ,ако акумулатора и четките са зле,нямали да създават по-голям проблем когато колата у студена.
Напротив,аз по4нах отскъпите работи,пло4ка,нагнетателен елемент на гнп и нищо не се полу4и,бях се засилил на веригата,но някаде бях про4ел за ампеража на батериата,смених я и до там.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Окт 2007, 19:09

E,научих още нещо.:bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1283
Регистриран на: 6.06.2007
Местоположение: София

palene

Мнение от bobi_maxo » 26 Окт 2007, 19:11

Момчета, както се разбира и аз имах същият проблем.
Но отидох при един пич, и не ми прави никакви помпи и т.н..
Само ми направи така че свещите да ми подгряват винаги когато трябва да я паля. Само за 80 лв. :mhihi:
И сега изобщо нямам никакъв проблем!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Окт 2007, 19:18

И това е вариант-откачаш буксата на термометъра и свещите винаги греят(идеята е на бате Жеко).


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 26 Окт 2007, 22:03

zvetiko написа:И това е вариант-откачаш буксата на термометъра и свещите винаги греят(идеята е на бате Жеко).
при мене не се полу4и(няма го нещо бат Жеко,мн.неща нау4их от него)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1139
Регистриран на: 8.12.2005
Местоположение: ВРАЦА
Пол: Мъж
Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ

Мнение от БОРКО-ЧИПА » 26 Окт 2007, 22:59

zvetiko написа:И това е вариант-откачаш буксата на термометъра и свещите винаги греят(идеята е на бате Жеко).

коя точно букса е това :help:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 28 Окт 2007, 15:41

БОРКО-ЧИПА написа:
zvetiko написа:И това е вариант-откачаш буксата на термометъра и свещите винаги греят(идеята е на бате Жеко).

коя точно букса е това :help:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 номер7или 8 на схемата едната е за индикацията на таблото а другата дава инфо на ком-ра

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 28 Окт 2007, 16:02

при мен проблема бе във слабия акумлатор :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 28 Окт 2007, 19:15

ivan. написа:
БОРКО-ЧИПА написа:
zvetiko написа:И това е вариант-откачаш буксата на термометъра и свещите винаги греят(идеята е на бате Жеко).

коя точно букса е това :help:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 номер7или 8 на схемата едната е за индикацията на таблото а другата дава инфо на ком-ра


№8 за DDE №7 за таблото

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook