Проблем със запалване на TDS.
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Проблем със запалване на TDS.
Bmw 325 E36 написа:Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.
Пхаа![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Аве пич ти ше кажеш ли нещо смислено в тоя форум... Много просто парче си честно... Напомни ми другия път като идвам в Казанлък нали от там беше да ти нашокам репата... Верно си много глупав... Само зулуми и глупости са ти в пъпчивата тиква... Спри се малко или просто смени форуми...
И админите аре някой да му сложи един бан на тоя келеш, адски много дразни всички...
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Дино имам малко краставици и туршия ама ракъ малко сварих само около 100 така че по кротко със съветите 

Re: Проблем със запалване на TDS.
Напротив,аз по4нах отскъпите работи,пло4ка,нагнетателен елемент на гнп и нищо не се полу4и,бях се засилил на веригата,но някаде бях про4ел за ампеража на батериата,смених я и до там.zvetiko написа:dinozab написа:Gele1 написа:Проблема е следният:
Когато е студена,пали перфектно.При топъл двигател паленето е много трудно.
От вчера я имам колата и незнам какво става.Досега карах само бензинови.
Честита предобивка колега със здраве да си я караш и да те радва много.Сега по проблема ти![]()
Възможни причини:
Разтегната верига
Хиравлично бутало на помпата
Слаб акумолатор (ако пада напрежението му под 9 волта при въртене)
Стартер четки
Разхерметизиране на горивната система
Мисля че има и още една възможна причина която трябва да я проверя и ще пиша.
Но както казаха колигите ако ти върти 3-4 пъти и тогава пали не я закачай.Има коли които им пада акумолатора от въртене като са топли но все пак ти си решаваш
Колега ,ако акумулатора и четките са зле,нямали да създават по-голям проблем когато колата у студена.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
palene
Момчета, както се разбира и аз имах същият проблем.
Но отидох при един пич, и не ми прави никакви помпи и т.н..
Само ми направи така че свещите да ми подгряват винаги когато трябва да я паля. Само за 80 лв.
И сега изобщо нямам никакъв проблем!
Но отидох при един пич, и не ми прави никакви помпи и т.н..
Само ми направи така че свещите да ми подгряват винаги когато трябва да я паля. Само за 80 лв.

И сега изобщо нямам никакъв проблем!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
zvetiko написа:И това е вариант-откачаш буксата на термометъра и свещите винаги греят(идеята е на бате Жеко).
коя точно букса е това

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 номер7или 8 на схемата едната е за индикацията на таблото а другата дава инфо на ком-раБОРКО-ЧИПА написа:zvetiko написа:И това е вариант-откачаш буксата на термометъра и свещите винаги греят(идеята е на бате Жеко).
коя точно букса е това
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 номер7или 8 на схемата едната е за индикацията на таблото а другата дава инфо на ком-раБОРКО-ЧИПА написа:zvetiko написа:И това е вариант-откачаш буксата на термометъра и свещите винаги греят(идеята е на бате Жеко).
коя точно букса е това
№8 за DDE №7 за таблото
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани