Кормилна кутия - проблем...
Модератор: Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
колеги решението на проблема не е в кормилната кутия аз на старата е34-ка имах тоя проблем и хич не се отнасяше до кормилна кутия . ТА проблема идва от централната щанга отдолу ,тя е с два шарнира и ако е малък или среден луфта се набиват леко шарнирите ако не нова е 110лв , моя луфт също беше голям и ме беше страх като карам пове4е от 120-130 след като я смених из4езна НАПЪЛНО а не както казват някой колеги 4е след ремонта на кутията луфта го има пак идете и проверете централната щанга
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
също и втулката на хебела дава фира и неприятна вибрация
номер 15 на схемата по-горе
цена около 25-30 лв лемфьордер
номер 15 на схемата по-горе


Гледам, изровили сте ми старата тема от прахта...
Та, аз си смених кутията тогава преди две години... Луфтът леко се оправи, но не изчезна... Както отбелязва един от колегите по-горе, над 130 км почва да става некомфортно да се кара.
Това за щангата ще го проверя и аз. Също може да има проблем в тампоните на предните горни носачи. Май една от важните теми е точно за това...
Успех на всички с ремонтите и споделяйте опита си, да видим къде е разковничето на проблема...

Та, аз си смених кутията тогава преди две години... Луфтът леко се оправи, но не изчезна... Както отбелязва един от колегите по-горе, над 130 км почва да става некомфортно да се кара.
Това за щангата ще го проверя и аз. Също може да има проблем в тампоните на предните горни носачи. Май една от важните теми е точно за това...
Успех на всички с ремонтите и споделяйте опита си, да видим къде е разковничето на проблема...

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Та относно луфта който остана след рециклацията ще се ходи да се види централната щанга. Явно при нея е разковничето. Като имам резултати ще пиша пак тук. Иначе сега се появява 1 лека вибрация след 140-150 км/ч и става все по-силна след тази скорост. Не ми прилича на криви джанти щото на 120 колата е стабилна. Абе с тези коли само главоболия ама нали всеки трябва да си има хоби
, че жените ще се разглезят много ако само по тях хвърляме пари и внимание. 


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
хмм;ами и кормилната щанга смених преди 1седмица и поизчезна но още има за ходжа:) и хебела е отличен,така че вече незнам какво още да сменя остана само кормилната кутия.всичко съм си сменил и тая кола неспира да тресе на 90-110:( карам с 18" с нови гуми и нито от гумите нито от джантите,ако някой има няква идея да я сподели
Последна промяна PGM на 12 Окт 2007, 16:15, променена общо 1 път
който разбира BMW избира
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
И аз искам да и правя нещо на кормилната кутия и някой горе каза - не било добре да се разглобява... ами някой може ли да ми даде гаранция, че като взема 2-ра ръка няма да има и тя луфт. Като се купува може ли да се усети луфта или чак като я монтираш се разбира за к'во става въпрос ??
Имам и друг въпрос свързан с тази кормилна кутия... понеже все чета колко хубаво било това нещо та ми е интересно какво прави тази курмилна кутия и какво и е по-доброто от рейката ?
Имам и друг въпрос свързан с тази кормилна кутия... понеже все чета колко хубаво било това нещо та ми е интересно какво прави тази курмилна кутия и какво и е по-доброто от рейката ?
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани