проблемче
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
проблемче
От както захладня нещо баварката прави мизерии пали трудно с продължително въртене на стартер и малко газ, изчетох доста теми и маи съм за нови кабели на свещите(понеже свещите ги смених), обаче проблема ми е че 3та седмица търся качествена клема за акумолатора и кадето влезна дигат рамене и викат имаме само китайски, та аз една качествена клема не мога да намеря, та какво остава за хубави кабели, ама клемата я виждам че е като предната която взех и е боклук а кабелите как да ги разбера
в Камор ми опънаха 400лв. + лулите
някои ако има идея каде мога да си намеря въпросните части с качество моля да помогне.
BMW М20В25
p.s. май стана доста дълго ама исках да се оплача писна ми от скапани части
в Камор ми опънаха 400лв. + лулите
някои ако има идея каде мога да си намеря въпросните части с качество моля да помогне.
BMW М20В25
p.s. май стана доста дълго ама исках да се оплача писна ми от скапани части
Обичам Родината, Мразя Държавата
- 200cm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 30.07.2007
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: E 34
[quote="tsb_bg"]За паленето на студено карай подред от по-елементарното към по-сложното:
- ток (искра на свещите)
Точно това ми е проблема в момента не мога да отпиша първия проблем клемата на акумулатора която смених е уникално скапана започна да окислява, явно от кофти връзка
- ток (искра на свещите)
Точно това ми е проблема в момента не мога да отпиша първия проблем клемата на акумулатора която смених е уникално скапана започна да окислява, явно от кофти връзка
Обичам Родината, Мразя Държавата
vasko1_k написа:... - ток (искра на свещите)
Точно това ми е проблема в момента не мога да отпиша първия проблем клемата на акумулатора която смених е уникално скапана започна да окислява, явно от кофти връзка
Клемата е добре да я смениш, но причината не е в нея защото ти говориш за "продължително въртене на стартер" което показва, че тя дава достатъчно добър контакт за да завърти стартера (при тази консумация при въртенето на стартер ако клемата не дава контакт ще върти бавно или въобще няма да завърти).
Ако си сугурен че проблема е в искрата виж датчика за ГМТ на коляновия вал и дебитомера и масата на двигателя (бубините)



5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани