Странна работа на М20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Странна работа на М20

Мнение от yuliancho » 20 Сеп 2007, 16:28

Имам един проблем с мойта 5-ца от онзи ден, и ако някой има идея към какво да се насоча, ще му бъда благодарен.
Проблема е следния: при палене, след като запалва нормално изведнъж венага оборотите "ги дърпа" надолу и застават много ниско ок. 600 някъде и работи неритмично и вибрира. При подаване на газ реагира много колебливо и трудно вдига оборотите а към 1600 - 1900 киха. При отпускане на съединителя неможе да потегли и пак "дърпа" оборотите надолу. ЦЯЛАТА РАБОТА много прилича на работа на по-малко цилиндри (примерно поне 5)...така си помислих и аз и се заех веднага да издирвам из гаража ми ключ за свещи за да ги огледам и да проверя за нишка. Но понеже не открих ключ отложих за следващия ден. Когато обаче я запалих на другия ден си работеше перфектно както преди. ВЪПРОСА МИ Е: възможно ли е да е свещ, която отвреме на време сработва (което не виждам как да стане ако има нишка) или проблема ми е по-дълбок - примерно нещо по електрото??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 20 Сеп 2007, 16:57

Провери си гуменото съединение което е след дебитомера, ако е скъсано стават тез аномалии

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 20 Сеп 2007, 19:32

да не ти се разместват кабелите където се закачат ?
провери ги и ако се налага сменяй с тия с дългите лули
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Мнение от yuliancho » 20 Сеп 2007, 20:46

Мерси на колегите! Утре сутринта ще проверя гуменото съединение, а за кабелите са си добре и стоят добре не са натегнати като влизат. Мен ме притесняваше нещо да не е по електрониката, защото скоро сменявах моторче за ниски и си взех "втора ръка" и незнаех доколко е читаво...бях започнал да мисля да не би то да прави мизерии
Мерси още веднъж!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 20 Сеп 2007, 21:46

А почисти ли моторчето преди да го сложиш :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Сеп 2007, 11:21

дам точно и аз това да попитам
почисти го с бензин като го напълниш, запушваш двете дупки с пръсти и тръскаш. след това може и с обезмаслител да го почистиш по същата процедура (това е съвет от един стар майстор с брада :mhihi: )
не знам дали ще е съвсем по темата но ако искащ пробвай да рестартираш компа и настройките му - откачаш клемите на акумулатора и ги окъсяваш или просто го оставяш откачен за 1/2 час и после закачаш и караш там около 5км за да се самонастрои отново
нека само колегите да кажат кой е по добрия вариант - да се окъсяват откачените клеми или просто да се отсави откачен за 1/2 час
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 21 Сеп 2007, 12:52

_65536_kb_sec_ написа:..... пробвай да рестартираш компа и настройките му - откачаш клемите на акумулатора и ги окъсяваш или просто го оставяш откачен за 1/2 час и после закачаш и караш там около 5км за да се самонастрои отново
нека само колегите да кажат кой е по добрия вариант - да се окъсяват откачените клеми или просто да се отсави откачен за 1/2 час


Колеги верно че не е по темата ама каква е логиката за свързваненето на (+) и (-) кабелите като няма грам тоци по колата докато е без акумулатор.

Имаше я тая далаверка описана тук

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=63597

и там питах същото и никой не отговори

Има ли някой в час по въпроса да ни :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Сеп 2007, 15:13

компа има кондензатори които да "помнят" настройките докато си сменяш акумулатора - от БМВ АГ предполагат че 1/2 час ще ти е достатъчен :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
иначе принципно мисля че като се окъзяват клемите няма нужда да се чака 1/2 час точно защото кондензаторите са разреждат през клемите.
поне аз така съм го правил на Е32-ката и нямаше проблеми
ако не се окъсяват клемите и се чака 1/2 час мисля че не е толкова сигурно дали ще е "забравил" настройките
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook