.... М5

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 11.04.2004
Местоположение: София

Мнение от Sve » 05 Сеп 2007, 13:18

При моето БМВ прецъква точно когато стрелката удари 7500rpm. Може да е пипано, но не вярвам ако някой пипа да ги мръдне само толкова...
Друго което се сещам е калибрирането на размера на гумите, някой да не пипал и реалната скорост да е по-висока?

п.п. Интересното е че темп. на маслото при мен НИКОГА не минава 100 градуса (и то само в голямо задръстване с пуснат климатик), стои си в диапазона 90-100...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 05 Сеп 2007, 21:14

Мисля си,че ако съединителя е тръгнал,би могло да приплъзва леко
при такава голяма скорост и затова да има разлика м/у двете коли.
Иначе при еднакви скорости и дифове,не виждам от къде би могло
да дойде разликата,освен от механична грешка на уредите.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 05 Сеп 2007, 23:19

Със сигурност има разлики в кутиите между 3,6 литровата и 5 степенната кутия на 3,8 литровата ... Разликата е не малка,съединителя му работи нормално на Светльо.
Аз ще се опитам да намеря сведения за предавателни числа на предавателните кутии и главните предавания - ако някой друг ги има или може веднага да ги намери в нет-а ,нека го стори ,че като гледам на всички ни е любопитно :roll:


Георги Пенчев
Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 08 Сеп 2007, 7:12

Penchev написа:

п.с. Аз пък съм много радостен ,че днес когато вкарах колата ми в сервиза за смяна на долна помпа на съединителя,се оказа,че както помпата ми е за Е34 ///М5 ,така и кутията ми е Гетраг 280 за същата кола :shock: :shock: Чудя се защо са ми дълги скоростите , та и аз сега съм половин М-ка :mhihi: :mhihi: :mhihi: Симпатягата дето ми я продаде навремето сега малко ще му стане малко кофти :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Георги Пенчев

Аз съм я слагал,а кой ти я продаде не знам :mhihi:
Стига бе човек,в тия М-ки няма нищо на жило,освен отварянето на предния капак.БМВ не използват жило за километража от 1981 година,как си представяш на 89 М5 ограничителя да е на жило :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 11.04.2004
Местоположение: София

Мнение от Sve » 08 Сеп 2007, 12:59

bawareca написа:Аз съм я слагал,а кой ти я продаде не знам :mhihi:
Стига бе човек,в тия М-ки няма нищо на жило,освен отварянето на предния капак.БМВ не използват жило за километража от 1981 година,как си представяш на 89 М5 ограничителя да е на жило :winky:


Еее бате има, имаа :D :D :D
Дроселите? Темпомата?
А на старите М-ки (където попада и моята :mhihi: ) горе при дроселите освен тези две неща има и още едно, което прави някои други работи май... 8)
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook