525 TD vs 525 TDS
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Svetlio
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 11.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
- Мечтае да кара: не мечтае
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
После го продаде но мога едно да ви кажа-BMW от километри и юркане не се прецаква.Прецаква се от лоша поддръжка 

- Svetlio
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 11.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
- Мечтае да кара: не мечтае
Интер-кулера охлажда въздуха след компресора и преди да влезе
в цилиндрите. Така се постига по добро пълнене на цилиндрите.
в цилиндрите. Така се постига по добро пълнене на цилиндрите.
- Svetlio
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 11.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
- Мечтае да кара: не мечтае
Случвало ли ви се е?
Понякога като паля ми се нулира километража, не основния а този
за засичане на километрите , това проблем ли е или има някакав
номер?
И още нещо, когато си внесох колата , в КАТ при прегледа
единия от полицаите направи някакав номер с лостчето за
зануляване на километрежа и контактния ключ и основните
километри на колата започнаха да се сменят
докато си възвърнаха началното положение?
Понякога като паля ми се нулира километража, не основния а този
за засичане на километрите , това проблем ли е или има някакав
номер?
И още нещо, когато си внесох колата , в КАТ при прегледа
единия от полицаите направи някакав номер с лостчето за
зануляване на километрежа и контактния ключ и основните
километри на колата започнаха да се сменят
докато си възвърнаха началното положение?
Относн проблема с главите.Проблем няма,има проблем в нашите глави или джобове.Ако искате едно BMW да ви служи вярно,забележите ли че стрелката на температурата мърда дори милиметър от средата,търсете веднага проблема.Вярвайте че го знам от опит.Карал съм Е30-318,324 Е28 520 Е34 520 24V.
тук не съм съгласен с теб. БМВ определено имат проблеми с главите (не само дизела а и бензина), това го казва и познат който има магазин за части за БМВ. По негови думи продава по 2-3 глави на месец. Аз преди време имах едно Е30 324тд което след 1 и 1/2 каране беше напукало главата яко. Никога не съм го прегрявал и съм го карал само с хубаво масло (маслото съм го сменял на 7000 - 8000 км)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- Svetlio
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 11.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
- Мечтае да кара: не мечтае
:
--------------------------------------------------------------------------------
Случвало ли ви се е?
Понякога като паля ми се нулира километража, не основния а този
за засичане на километрите , това проблем ли е или има някакав
номер?
И още нещо, когато си внесох колата , в КАТ при прегледа
единия от полицаите направи някакав номер с лостчето за
зануляване на километрежа и контактния ключ и основните
километри на колата започнаха да се сменят
докато си възвърнаха началното
--------------------------------------------------------------------------------
Случвало ли ви се е?
Понякога като паля ми се нулира километража, не основния а този
за засичане на километрите , това проблем ли е или има някакав
номер?
И още нещо, когато си внесох колата , в КАТ при прегледа
единия от полицаите направи някакав номер с лостчето за
зануляване на километрежа и контактния ключ и основните
километри на колата започнаха да се сменят
докато си възвърнаха началното
- Svetlio
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 11.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
- Мечтае да кара: не мечтае
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани