525 TD vs 525 TDS

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 523i
Мечтае да кара: не мечтае

Мнение от Svetlio » 18 Фев 2004, 23:42

Може би го е продал, ако наистина го е изстискал, наближавало е
най-страшното...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 16.02.2004
Пол: Мъж
Кара: G30 540i

Мнение от SLY » 24 Фев 2004, 21:30

а каква точно е функцията на интерколера за какво служи :cry:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 24 Фев 2004, 23:20

После го продаде но мога едно да ви кажа-BMW от километри и юркане не се прецаква.Прецаква се от лоша поддръжка :wink:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 523i
Мечтае да кара: не мечтае

Мнение от Svetlio » 01 Мар 2004, 23:25

Интер-кулера охлажда въздуха след компресора и преди да влезе
в цилиндрите. Така се постига по добро пълнене на цилиндрите.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.09.2003
Местоположение: STARA ZAGORA

Мнение от 324td » 04 Мар 2004, 1:03

Относн проблема с главите.Проблем няма,има проблем в нашите глави или джобове.Ако искате едно BMW да ви служи вярно,забележите ли че стрелката на температурата мърда дори милиметър от средата,търсете веднага проблема.Вярвайте че го знам от опит.Карал съм Е30-318,324 Е28 520 Е34 520 24V.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 523i
Мечтае да кара: не мечтае

Мнение от Svetlio » 04 Мар 2004, 22:44

Случвало ли ви се е?
Понякога като паля ми се нулира километража, не основния а този
за засичане на километрите , това проблем ли е или има някакав
номер?
И още нещо, когато си внесох колата , в КАТ при прегледа
единия от полицаите направи някакав номер с лостчето за
зануляване на километрежа и контактния ключ и основните
километри на колата започнаха да се сменят
докато си възвърнаха началното положение?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 05 Мар 2004, 10:04

Относн проблема с главите.Проблем няма,има проблем в нашите глави или джобове.Ако искате едно BMW да ви служи вярно,забележите ли че стрелката на температурата мърда дори милиметър от средата,търсете веднага проблема.Вярвайте че го знам от опит.Карал съм Е30-318,324 Е28 520 Е34 520 24V.


тук не съм съгласен с теб. БМВ определено имат проблеми с главите (не само дизела а и бензина), това го казва и познат който има магазин за части за БМВ. По негови думи продава по 2-3 глави на месец. Аз преди време имах едно Е30 324тд което след 1 и 1/2 каране беше напукало главата яко. Никога не съм го прегрявал и съм го карал само с хубаво масло (маслото съм го сменял на 7000 - 8000 км)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 523i
Мечтае да кара: не мечтае

Мнение от Svetlio » 05 Мар 2004, 22:33

:

--------------------------------------------------------------------------------

Случвало ли ви се е?
Понякога като паля ми се нулира километража, не основния а този
за засичане на километрите , това проблем ли е или има някакав
номер?
И още нещо, когато си внесох колата , в КАТ при прегледа
единия от полицаите направи някакав номер с лостчето за
зануляване на километрежа и контактния ключ и основните
километри на колата започнаха да се сменят
докато си възвърнаха началното

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 523i
Мечтае да кара: не мечтае

Мнение от Svetlio » 10 Мар 2004, 22:01

никои ли не знае нищо по въпроса!!!

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook