Залепнали стъкла. Помощ!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Залепнали стъкла. Помощ!

Мнение от Zubcho » 20 Авг 2007, 20:48

Колеги вече само 2/4 стъкла ми се отварят. И 2-те стъкла от дясната страна са залепнали. Машинките цъкат ама нема никой. Като купих колата задните бяха така и след натискане надолу тръгнаха. Сега колкото и да натискам няма резултат. Поливах ги с топла вода (отвън) пак нямаше резултат. Трябваше да ги намажа с течен парафин ама ме домързя и сега се хапя по гъза. Колеги кажете какво да направя, без да разглабям вратите. Поооомоооощ.

Поздрави

Иво Андреев.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 20 Авг 2007, 20:53

на мен ми се върти в главата не само течен парафин а и WD-40 защото се захваща за повърхостта и не се мие никак лесно :)
иначе е хубаво и гумените уплътнения също да се третират с нещо - например глицерин или силикон с който мажат гумите по авто-мивките :)
можеш да махнеш кората на вратата и да напръскаш с WD-40 целите механизми - ще бъде полезно и ще предпази от корозиране и клеясване :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 20 Авг 2007, 22:01

Глицерин със спринцовка след като сваля стъклата ще сложа. Кажете как да ги отворя моля ви съ.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 20 Авг 2007, 23:11

Абе колкото и да пръскаш, няма как да стигнеш до механизма ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 21 Авг 2007, 0:22

Колега защо не провериш водачите по които стъклото се пуска във вратите дали не са се изместили или изкривили и дали уплътнението е здраво и лежи плътно в тях.
Чак пък да са залепнали стъклата....


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 21 Авг 2007, 2:13

Ако знаеш горе долу моторчето къде е във вратата, удари с юмрук там и същевременно натисни бутона за сваляне на прозореца,пробвай така да удариш няколко пъти по кората може да тръгнат :!: На мен това ми го показаха в дарукар
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 21 Авг 2007, 9:17

Kristopher написа: На мен това ми го показаха в дарукар


:mhihi: :mhihi: добре поправят там :D
Пич сваляй кората, не е толкова сложно (е като го направиш 2-3 пъти) така с пръскане от вън няма да стане


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 21 Авг 2007, 10:10

Абе при мен върши работа вече година и половина, когато не иска да се отвори като го тупнеш и се оправя :D
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 21 Авг 2007, 21:47

Чалъма е в млатенето около машинката :) (за сега) Стъклата ми работят. Мерси за съветитеи и не слагайте никакъв течен парафин, че аз сложих и се омазаха целите стъкла и ще си скъсам нервичките докато ги изчистя.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 11.08.2007
Местоположение: Сливен/Пловдив

Мнение от mikewolf » 27 Авг 2007, 10:59

Може да работят сега, но пак ще се получи. Така, че сваляй кората и вж двигателя и механизма.
Двигателчето се държи на две болтчета, от ударите се охлабват и след време ще кльопне във вратата :mhihi:
а виж краиния превключвател къде изключва, затова и лепят джамовете. :)
При мен беше от него :(


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 27 Авг 2007, 16:45

При мен мотора не се държи на болтчета, а на нитове
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 11.08.2007
Местоположение: Сливен/Пловдив

Мнение от mikewolf » 28 Авг 2007, 9:10

Kristopher написа:При мен мотора не се държи на болтчета, а на нитове


На всички врати ли е с нитове??

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook