дистанционно за аларма
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
По повод на алармите - оригиналните BMW които се влагат са два типа и се различават по това, че дистанционното на едните е вградено в ключа, а на другите е отделно.
За първите единствения начин е поръчка на нов ключ в Дру-то с големия талон на колата, номер на шаси и документ за самоличност (само собственика в талона може да го поръча и получи). Освен това се програмира и фабрично чипа вграден в ключа за запалването за което е важно патроните да не са пренареждани (ако има повече от един оригинален ключ който става почти сигурно е че не са пренареждани).
За вторите - първо лошата новина: те наистина са призводство на GEMINI но са модел който се прави единствено за BMW и може да се купи само като резервна част за BMW от дилър/сервиз. Няма смисъл да се търси при алармаджии защото просто не се предлага свободно на пазара и няма нищо общо със стандартните модели на фирмата ако че на външен вид си приличат. Функциите окабеляването и програмирането нямат нищо общо.
Добрата новина е че кодиращия блок е монтиран на слот на външния капак на алармата и не е необходимо да се купува нова или да се разглобява старата, за да и се бае ако е загубено или повредено дистанционното (то е отделно а не вградено в ключа както при първите). Може да се купи комплект (кодиращ блок + 2 дистанциони) и просто да се щракне на алармата без да се разглобява нищо. Може да се поръчат и N на брой дистанционни ако се знае номера (не продуктовия а този на кодировката) на модула за който иде реч. Цената на варианта кодиращ блок + 2 дистанциони купени от сервиз на BMW в Италия беше около (но под) 40 EUR (ако колата е купена от тук т.е. това дистанционно не се знае кое по ред е и колко са всичките горещо препоръчвам този ватиант (по обясними причини). Цената само на дистанционно не мога да кажа, но и вероятността да се открие номера на кодировката при кола втора употреба е минимален.
За първите единствения начин е поръчка на нов ключ в Дру-то с големия талон на колата, номер на шаси и документ за самоличност (само собственика в талона може да го поръча и получи). Освен това се програмира и фабрично чипа вграден в ключа за запалването за което е важно патроните да не са пренареждани (ако има повече от един оригинален ключ който става почти сигурно е че не са пренареждани).
За вторите - първо лошата новина: те наистина са призводство на GEMINI но са модел който се прави единствено за BMW и може да се купи само като резервна част за BMW от дилър/сервиз. Няма смисъл да се търси при алармаджии защото просто не се предлага свободно на пазара и няма нищо общо със стандартните модели на фирмата ако че на външен вид си приличат. Функциите окабеляването и програмирането нямат нищо общо.
Добрата новина е че кодиращия блок е монтиран на слот на външния капак на алармата и не е необходимо да се купува нова или да се разглобява старата, за да и се бае ако е загубено или повредено дистанционното (то е отделно а не вградено в ключа както при първите). Може да се купи комплект (кодиращ блок + 2 дистанциони) и просто да се щракне на алармата без да се разглобява нищо. Може да се поръчат и N на брой дистанционни ако се знае номера (не продуктовия а този на кодировката) на модула за който иде реч. Цената на варианта кодиращ блок + 2 дистанциони купени от сервиз на BMW в Италия беше около (но под) 40 EUR (ако колата е купена от тук т.е. това дистанционно не се знае кое по ред е и колко са всичките горещо препоръчвам този ватиант (по обясними причини). Цената само на дистанционно не мога да кажа, но и вероятността да се открие номера на кодировката при кола втора употреба е минимален.
- MINOTAVER
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Кара: 535i
- Мечтае да кара: B12 - SOON!!!
всичко това е много хубаво, но аз се заблудих и попитах в Дару-кар за дистанционно.
поискаха ми към 700 лв.
поискаха ми към 700 лв.

Just DRIVE
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
MINOTAVER написа:всичко това е много хубаво, но аз се заблудих и попитах в Дару-кар за дистанционно.
поискаха ми към 700 лв.






oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
В Дару кар първо ми казаха че това не се предлага като резервна част и направо ми предложиха варианта комплект аларма даже ми развиха една стройна теория че ако алармата е повредена не можели да я ремонтират защото не била произведена от BMW а само се влагала и нямали схеми (дори и на свързването).
Интересно как свързват релета датчици и цели модули на BOSCH BERU LUCAS и сума ти и други фирми които произвеждат части и електроника специално за BMW (а и за други марки) и то за точно определен модел, година и т.н. със съответните продуктови номера на BMW.
А щом има такъв парт номер значи това си е резервна част на BMW който и да му е производителя и BMW си носи отговорност за качество, складови наличности, доставка, поддръжка и сервиз.
Но както и да е - пазя някъде кутията от модула за кодиране и дистанционните и ако се интересуваш ще постна парт-номера. Само трябва да си СИГУРЕН каква точно ти е алармата и дали отгоре на кутията има слот с това модулче да не се сдобиеш с нещо дето няма нищо общо с истината.
Дано не си на зор....
Интересно как свързват релета датчици и цели модули на BOSCH BERU LUCAS и сума ти и други фирми които произвеждат части и електроника специално за BMW (а и за други марки) и то за точно определен модел, година и т.н. със съответните продуктови номера на BMW.

Но както и да е - пазя някъде кутията от модула за кодиране и дистанционните и ако се интересуваш ще постна парт-номера. Само трябва да си СИГУРЕН каква точно ти е алармата и дали отгоре на кутията има слот с това модулче да не се сдобиеш с нещо дето няма нищо общо с истината.
Дано не си на зор....
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани