Еърбег

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Еърбег

Мнение от ludiagsm » 19 Фев 2004, 8:43

В4ера един приятел с Е34 дойде при мен ,казали му 4е като минат 10-тина години еърбега можел сам да се отвори , 4овека иска или да си намери махагонов волан без еърбег или евентуално да "гръмнеме"
стария му волан знам 4е "гръмването " става когато подадем 12волта на оранжевата букси4ка :) ,но до сега не съм гърмял :) и ре6их да пусна теми4ка ,бтв и мойто Е36 също е с еърбег и мисля да го "гръмна и него"

представете си ако се отвори в движение без повод .......


та затова давайте идейки :)

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 19 Фев 2004, 9:16

Имаше една статия в БгАутобилд за това, темата беше "Скъпата торба". Та там пишеше, че някоймарки автомобили имали изисквания за периода на "експлоатация" на еърбеците, но като цяло това по-скоро се прави със цел да им варвят въздушните възглавници под форма на резервни части!
"Редица производители смятат, че не е необходима смяна на възглавниците и другите устройства.Това са BMW, Хонда, Киа, Мазда, Мицубиши, Опел, Порше, Сааб, Сеат, Смарт, Тойота и VW!
Остава обаче условието клиентът да се отнася сериозно към прдупредителните сигнали, например от контролната лампа и когата тя светне, да потърси помощ в сервиз"
"...Още преди 11 години направихме тест за надежността на старите въздушни възглавници. Заедно с представители на Мерцедес потърсихме стара С класа(W126) и открихме един 500СЕЛ от декември 1980г - един от първите 10 автомобила в света с "интегрирана във волана пасивна система за сигурност" След 387360 изминати километри дойде часът за последните 100метра на изпитателния полигон на Мерцедес. Въздушната възглавница се задейства напълно според изискванията"
Пише още, че газогенератора е по-уязвим от електрониката! За останалите автомобили дават за експлоатация 15г.Ама аз смятам, че няма нужда от смяна, просто производителите се застраховат предварително за аварии, които не вярвам да станат(особено при БМВ) :!: :!: :!:
Той Мерц от 1980г е издържал, БМВ-ейските възглавници ли няма да издъържат :wink: :!:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Re: Еърбег

Мнение от BESSNIA » 19 Фев 2004, 11:03

ludiagsm написа:В4ера един приятел с Е34 дойде при мен ,казали му 4е като минат 10-тина години еърбега можел сам да се отвори , 4овека иска или да си намери махагонов волан без еърбег или евентуално да "гръмнеме"
стария му волан знам 4е "гръмването " става когато подадем 12волта на оранжевата букси4ка :) ,но до сега не съм гърмял :) и ре6их да пусна теми4ка ,бтв и мойто Е36 също е с еърбег и мисля да го "гръмна и него"

представете си ако се отвори в движение без повод .......


та затова давайте идейки :)


Като гръмне стария ще стой грозно дори после да го китоса, така че нека си потърси друг волан. Аз имам от е34 оригинален. А що се отнася до гърменето не може ли просто да го среже с нож.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Еърбег

Мнение от ludiagsm » 19 Фев 2004, 12:51

BESSNIA написа:
ludiagsm написа:В4ера един приятел с Е34 дойде при мен ,казали му 4е като минат 10-тина години еърбега можел сам да се отвори , 4овека иска или да си намери махагонов волан без еърбег или евентуално да "гръмнеме"
стария му волан знам 4е "гръмването " става когато подадем 12волта на оранжевата букси4ка :) ,но до сега не съм гърмял :) и ре6их да пусна теми4ка ,бтв и мойто Е36 също е с еърбег и мисля да го "гръмна и него"

представете си ако се отвори в движение без повод .......


та затова давайте идейки :)


Като гръмне стария ще стой грозно дори после да го китоса, така че нека си потърси друг волан. Аз имам от е34 оригинален. А що се отнася до гърменето не може ли просто да го среже с нож.


ами нали е патрон къде да го търсим при мойто е36 има метална пластина отдолу

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 20 Фев 2004, 9:49

Патрона не знам каде е но взимаш един нож и разрязваш волана за да извадиш замия бег. След това китосваш биеш го със шприц или някакво боди грапаво и пръскаш с цвета на таблото.
По добрия варянт е нов волан. А патрона нека си иседи като нема какво да надуе и да гръмне от самосебе си няма да е проблем. Чесно казао не съм пробвал да гърмя или кормя бег ,но съм китосвал гръмналия бег(след удар) на рено туинго и нямаше проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 20 Фев 2004, 10:15

BESSNIA написа:Патрона не знам каде е но взимаш един нож и разрязваш волана за да извадиш замия бег. След това китосваш биеш го със шприц или някакво боди грапаво и пръскаш с цвета на таблото.
По добрия варянт е нов волан. А патрона нека си иседи като нема какво да надуе и да гръмне от самосебе си няма да е проблем. Чесно казао не съм пробвал да гърмя или кормя бег ,но съм китосвал гръмналия бег(след удар) на рено туинго и нямаше проблеми.



ами тогава може да резнем от задната му страна за да не си ли4и отпред :)

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 21 Фев 2004, 10:18

ludiagsm написа:ами тогава може да резнем от задната му страна за да не си ли4и отпред :)

Ами може ,всичко зависи от модела на волана ,но незнам ще може ли да стигнем до тупбата(бега). :D :D :D

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 23 Фев 2004, 11:49

Луд моя е гръмнал бе............дай направо да ги трампим :lol:
Или ако неискаш поне ме сети да ти покажа как изглежда отвътре :idea:
Изображение Изображение Изображение Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook