Еърбег
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Еърбег
В4ера един приятел с Е34 дойде при мен ,казали му 4е като минат 10-тина години еърбега можел сам да се отвори , 4овека иска или да си намери махагонов волан без еърбег или евентуално да "гръмнеме"
стария му волан знам 4е "гръмването " става когато подадем 12волта на оранжевата букси4ка
,но до сега не съм гърмял
и ре6их да пусна теми4ка ,бтв и мойто Е36 също е с еърбег и мисля да го "гръмна и него"
представете си ако се отвори в движение без повод .......
та затова давайте идейки
стария му волан знам 4е "гръмването " става когато подадем 12волта на оранжевата букси4ка


представете си ако се отвори в движение без повод .......
та затова давайте идейки

- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Имаше една статия в БгАутобилд за това, темата беше "Скъпата торба". Та там пишеше, че някоймарки автомобили имали изисквания за периода на "експлоатация" на еърбеците, но като цяло това по-скоро се прави със цел да им варвят въздушните възглавници под форма на резервни части!
"Редица производители смятат, че не е необходима смяна на възглавниците и другите устройства.Това са BMW, Хонда, Киа, Мазда, Мицубиши, Опел, Порше, Сааб, Сеат, Смарт, Тойота и VW!
Остава обаче условието клиентът да се отнася сериозно към прдупредителните сигнали, например от контролната лампа и когата тя светне, да потърси помощ в сервиз"
"...Още преди 11 години направихме тест за надежността на старите въздушни възглавници. Заедно с представители на Мерцедес потърсихме стара С класа(W126) и открихме един 500СЕЛ от декември 1980г - един от първите 10 автомобила в света с "интегрирана във волана пасивна система за сигурност" След 387360 изминати километри дойде часът за последните 100метра на изпитателния полигон на Мерцедес. Въздушната възглавница се задейства напълно според изискванията"
Пише още, че газогенератора е по-уязвим от електрониката! За останалите автомобили дават за експлоатация 15г.Ама аз смятам, че няма нужда от смяна, просто производителите се застраховат предварително за аварии, които не вярвам да станат(особено при БМВ)
Той Мерц от 1980г е издържал, БМВ-ейските възглавници ли няма да издъържат

"Редица производители смятат, че не е необходима смяна на възглавниците и другите устройства.Това са BMW, Хонда, Киа, Мазда, Мицубиши, Опел, Порше, Сааб, Сеат, Смарт, Тойота и VW!
Остава обаче условието клиентът да се отнася сериозно към прдупредителните сигнали, например от контролната лампа и когата тя светне, да потърси помощ в сервиз"
"...Още преди 11 години направихме тест за надежността на старите въздушни възглавници. Заедно с представители на Мерцедес потърсихме стара С класа(W126) и открихме един 500СЕЛ от декември 1980г - един от първите 10 автомобила в света с "интегрирана във волана пасивна система за сигурност" След 387360 изминати километри дойде часът за последните 100метра на изпитателния полигон на Мерцедес. Въздушната възглавница се задейства напълно според изискванията"
Пише още, че газогенератора е по-уязвим от електрониката! За останалите автомобили дават за експлоатация 15г.Ама аз смятам, че няма нужда от смяна, просто производителите се застраховат предварително за аварии, които не вярвам да станат(особено при БМВ)



Той Мерц от 1980г е издържал, БМВ-ейските възглавници ли няма да издъържат


ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Re: Еърбег
ludiagsm написа:В4ера един приятел с Е34 дойде при мен ,казали му 4е като минат 10-тина години еърбега можел сам да се отвори , 4овека иска или да си намери махагонов волан без еърбег или евентуално да "гръмнеме"
стария му волан знам 4е "гръмването " става когато подадем 12волта на оранжевата букси4ка,но до сега не съм гърмял
и ре6их да пусна теми4ка ,бтв и мойто Е36 също е с еърбег и мисля да го "гръмна и него"
представете си ако се отвори в движение без повод .......
та затова давайте идейки
Като гръмне стария ще стой грозно дори после да го китоса, така че нека си потърси друг волан. Аз имам от е34 оригинален. А що се отнася до гърменето не може ли просто да го среже с нож.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Еърбег
BESSNIA написа:ludiagsm написа:В4ера един приятел с Е34 дойде при мен ,казали му 4е като минат 10-тина години еърбега можел сам да се отвори , 4овека иска или да си намери махагонов волан без еърбег или евентуално да "гръмнеме"
стария му волан знам 4е "гръмването " става когато подадем 12волта на оранжевата букси4ка,но до сега не съм гърмял
и ре6их да пусна теми4ка ,бтв и мойто Е36 също е с еърбег и мисля да го "гръмна и него"
представете си ако се отвори в движение без повод .......
та затова давайте идейки
Като гръмне стария ще стой грозно дори после да го китоса, така че нека си потърси друг волан. Аз имам от е34 оригинален. А що се отнася до гърменето не може ли просто да го среже с нож.
ами нали е патрон къде да го търсим при мойто е36 има метална пластина отдолу
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Патрона не знам каде е но взимаш един нож и разрязваш волана за да извадиш замия бег. След това китосваш биеш го със шприц или някакво боди грапаво и пръскаш с цвета на таблото.
По добрия варянт е нов волан. А патрона нека си иседи като нема какво да надуе и да гръмне от самосебе си няма да е проблем. Чесно казао не съм пробвал да гърмя или кормя бег ,но съм китосвал гръмналия бег(след удар) на рено туинго и нямаше проблеми.
По добрия варянт е нов волан. А патрона нека си иседи като нема какво да надуе и да гръмне от самосебе си няма да е проблем. Чесно казао не съм пробвал да гърмя или кормя бег ,но съм китосвал гръмналия бег(след удар) на рено туинго и нямаше проблеми.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
BESSNIA написа:Патрона не знам каде е но взимаш един нож и разрязваш волана за да извадиш замия бег. След това китосваш биеш го със шприц или някакво боди грапаво и пръскаш с цвета на таблото.
По добрия варянт е нов волан. А патрона нека си иседи като нема какво да надуе и да гръмне от самосебе си няма да е проблем. Чесно казао не съм пробвал да гърмя или кормя бег ,но съм китосвал гръмналия бег(след удар) на рено туинго и нямаше проблеми.
ами тогава може да резнем от задната му страна за да не си ли4и отпред

- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
ludiagsm написа:ами тогава може да резнем от задната му страна за да не си ли4и отпред
Ами може ,всичко зависи от модела на волана ,но незнам ще може ли да стигнем до тупбата(бега).



8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани