Втора степен на перката на климатика.
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Втора степен на перката на климатика.
От няколко дни не чувам звука на излитащ хеликоптер и хората не ме гледат ужасени
, на място не духа добре студено,днес стрелката на водата се опита да тръгне ,в едно задръстване,към червено.
Някой знае ли как да подкарам втората степен на електрическата перка на кондензатора-сигурно има датчик ,който я включва(къде се намира),най-вероятно има бушон и реле(къде се намират),сигурно има и неща ,за които изобщо не подозирам.Колеги,моля помагайте.

Някой знае ли как да подкарам втората степен на електрическата перка на кондензатора-сигурно има датчик ,който я включва(къде се намира),най-вероятно има бушон и реле(къде се намират),сигурно има и неща ,за които изобщо не подозирам.Колеги,моля помагайте.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Втора степен на перката на климатика.
zvetiko написа:От няколко дни не чувам звука на излитащ хеликоптер и хората не ме гледат ужасени, на място не духа добре студено,днес стрелката на водата се опита да тръгне ,в едно задръстване,към червено.
Някой знае ли как да подкарам втората степен на електрическата перка на кондензатора-сигурно има датчик ,който я включва(къде се намира),най-вероятно има бушон и реле(къде се намират),сигурно има и неща ,за които изобщо не подозирам.Колеги,моля помагайте.
ми датчика е на радиатора
когато включиш климатика тръгва на първа степен
и ако загрее доста и виското неможе да се справя точно този датчик включва втората степен да помогне допълнително за охл. на двг.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
За какво служи вентилатора е ясно -затова го и закъсвам;) А къде точно се намира температурният датчик-отляво върху кората на радиатора има някакъв блок,който се маха с натискането на една пъпка,това ли е?И къде е релето което включва втората степен 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Явно втора степен се включва не само като загрее двг.Тези дни в големите жеги като пусна климата на 3 или 4 степен тая перка след малко почва да фучи отпред при положение че колата още не е изправила стрелката.Предполагам че има датчик на кондензера на климатика и от там взима инфо.Щото като намаля климата на 2 или 1 и спира да върти т.е. минава на първа степен.Явно трябва да видиш схемата щото аз нямам датчик на водния радиатор а някои модели имат явно по различен начин действа перката отпред 

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Пич, поразрови се 5-6 страници назад със Станчев имахме писано доста в една тема и снимки са качени и релета и всичко.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Stanchev написа:доколкото си спомням на тдс-а датчика за 2-ра степен не е на радиатора, а в тиквата
Баш там е ама явно е вързана и с климатика щото се включва бая по-рано като е нашпорен



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Погледнах темата-един казва ,че е на радиатора в дясно ,друг на тиквата,схемата я няма,сега виждам ,че се потвърждава за главата,а къде е релето и бушона...-май ще падне ровене по кабели.
Ще погледна и съпротивлението разбира се.
Благодаря ви пичове.Ако се сетите нещо конкретно,ще съм ви благодарен.
Колега dinozab ,на кондензера или на главата.
А може да е изгоряла и намотката за бързите обороти-тръгвам от директно захранване на перката ,но ако работи тогава хем хубаво ,хем лошо.



Колега dinozab ,на кондензера или на главата.

А може да е изгоряла и намотката за бързите обороти-тръгвам от директно захранване на перката ,но ако работи тогава хем хубаво ,хем лошо.
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
На моята датчика е на главата ето го №9.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG71&mospid=47396&btnr=11_1329&hg=11&fg=15
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG71&mospid=47396&btnr=11_1329&hg=11&fg=15
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колега благодаря за инфото.
Колеги оказа се малкият дявол-лош контакт в куплунга на захранването на втора степен.След почистване,притягане и напръскване със съответният препарат всичко е наред.Ето и снимка:
Кафявият кабел е маса,черният през съпротивлението е първа степен,синият директен е втора степен.Ако случайно не работи нещо по датчиците и електрониката,при спешна необходимост, може да се подаде директно (+) на синият кабел през ключе вътре в колата.
Колеги оказа се малкият дявол-лош контакт в куплунга на захранването на втора степен.След почистване,притягане и напръскване със съответният препарат всичко е наред.Ето и снимка:

Кафявият кабел е маса,черният през съпротивлението е първа степен,синият директен е втора степен.Ако случайно не работи нещо по датчиците и електрониката,при спешна необходимост, може да се подаде директно (+) на синият кабел през ключе вътре в колата.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани