Втора степен на перката на климатика.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Втора степен на перката на климатика.

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2007, 21:10

От няколко дни не чувам звука на излитащ хеликоптер и хората не ме гледат ужасени :mhihi: , на място не духа добре студено,днес стрелката на водата се опита да тръгне ,в едно задръстване,към червено.
Някой знае ли как да подкарам втората степен на електрическата перка на кондензатора-сигурно има датчик ,който я включва(къде се намира),най-вероятно има бушон и реле(къде се намират),сигурно има и неща ,за които изобщо не подозирам.Колеги,моля помагайте. :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Втора степен на перката на климатика.

Мнение от stambo_81dg » 25 Юни 2007, 22:02

zvetiko написа:От няколко дни не чувам звука на излитащ хеликоптер и хората не ме гледат ужасени :mhihi: , на място не духа добре студено,днес стрелката на водата се опита да тръгне ,в едно задръстване,към червено.
Някой знае ли как да подкарам втората степен на електрическата перка на кондензатора-сигурно има датчик ,който я включва(къде се намира),най-вероятно има бушон и реле(къде се намират),сигурно има и неща ,за които изобщо не подозирам.Колеги,моля помагайте. :help:


ми датчика е на радиатора
когато включиш климатика тръгва на първа степен
и ако загрее доста и виското неможе да се справя точно този датчик включва втората степен да помогне допълнително за охл. на двг.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2007, 22:12

За какво служи вентилатора е ясно -затова го и закъсвам;) А къде точно се намира температурният датчик-отляво върху кората на радиатора има някакъв блок,който се маха с натискането на една пъпка,това ли е?И къде е релето което включва втората степен :?:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Юни 2007, 9:48

Явно втора степен се включва не само като загрее двг.Тези дни в големите жеги като пусна климата на 3 или 4 степен тая перка след малко почва да фучи отпред при положение че колата още не е изправила стрелката.Предполагам че има датчик на кондензера на климатика и от там взима инфо.Щото като намаля климата на 2 или 1 и спира да върти т.е. минава на първа степен.Явно трябва да видиш схемата щото аз нямам датчик на водния радиатор а някои модели имат явно по различен начин действа перката отпред :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 26 Юни 2007, 9:52

Пич, поразрови се 5-6 страници назад със Станчев имахме писано доста в една тема и снимки са качени и релета и всичко.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Юни 2007, 9:59

доколкото си спомням на тдс-а датчика за 2-ра степен не е на радиатора, а в тиквата :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Юни 2007, 10:00

Stanchev написа:доколкото си спомням на тдс-а датчика за 2-ра степен не е на радиатора, а в тиквата :roll:

Баш там е ама явно е вързана и с климатика щото се включва бая по-рано като е нашпорен :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Юни 2007, 10:09

Погледнах темата-един казва ,че е на радиатора в дясно ,друг на тиквата,схемата я няма,сега виждам ,че се потвърждава за главата,а къде е релето и бушона...-май ще падне ровене по кабели. :lol:Ще погледна и съпротивлението разбира се. ;) Благодаря ви пичове.Ако се сетите нещо конкретно,ще съм ви благодарен. :P

Колега dinozab ,на кондензера или на главата. :lol:

А може да е изгоряла и намотката за бързите обороти-тръгвам от директно захранване на перката ,но ако работи тогава хем хубаво ,хем лошо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 26 Юни 2007, 16:42

На моята датчика е на главата ето го №9.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG71&mospid=47396&btnr=11_1329&hg=11&fg=15

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Юни 2007, 20:44

Колега благодаря за инфото.

Колеги оказа се малкият дявол-лош контакт в куплунга на захранването на втора степен.След почистване,притягане и напръскване със съответният препарат всичко е наред.Ето и снимка:

Изображение

Кафявият кабел е маса,черният през съпротивлението е първа степен,синият директен е втора степен.Ако случайно не работи нещо по датчиците и електрониката,при спешна необходимост, може да се подаде директно (+) на синият кабел през ключе вътре в колата.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook