Наистина ли М51 е такъв боклук.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: stara zagora /stuttgart/hof

здр

Мнение от kiedmobil » 19 Юни 2007, 9:03

задалжително тдс трябва да е от германия иначи италианските имат повече за правене и за това колегите пищят от това

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Юни 2007, 9:07

и тука е до късмет ,един познат си взе от Италия за около 10к лв ТДС ,постегна окачването за 300-400 лв че имаше забележки и си кара ,двигателя е отличен - пали топла от раз ,работи тихо ,гори малко ,не се тресе на празен ход и оборотите не плават ,машината е супер ... и мен ми я предлагаха но аз не я вземах щото първо не искам дизел ,не искам и 5ца за сега , а и за тая цена предположих че ще е с много забележки но не е .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 19 Юни 2007, 21:32

:D иване нещо си в заблуда 300к-400к
за колите след 97-ма година ли говориш :mhihi:
в българия автопарка е по дрът
през нашето семейство са минали доста дизелови коли
123-ка дизел който беше на ... айде по хубаво да си замълча защото ще почнат някой да се смеят и да не вярват
имахме е28-ца 524тд на 670 000 км я продадахме и двигателя работеше перфекно и я продадахме още я таркалят някаде из пловдив
РВ 0755
междо другото я търся
в момента имаме голф 2-ка 84-то лето бил е пощаджиика по книга до 92-ра година е минал 350 000 км
от тогава до 2002 никой не знае кво е ставало с него
2002-ра го купихме естествено след смяна на маслото се видя че е за основен ремонт покарахме го 100 000 км и го отворихме
колата е нямала ремонт :D
бати драгливите дизели
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 20 Юни 2007, 2:25

Интересна тема. Аз се колебаех за E36 между дизел (M51) и бензин (M43/M42/M44) ама май ще го бъде бензинката ;)
То излиза, че парите от нафтата ще идат после за глава, освен ако не е късмет :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 20 Юни 2007, 12:10

аз съм този павлин,дето трябва да обяснява как крумчо(kiedmobil) изпревари една ес-класа!
в 5-та бяхме 4-ма,адски дъжд и наистина се дръпнаха леко с мерцедеса,ама до 215км и явно шофьора го достраша и пусна газта...
тва са глупости за 240км,наистина колата вървеше много добре,но крумчо бяга от реалноста винаги!
сега кара едно умряло комби(пак печка),на което душицата му е взета отдавна(взе го за 4500) и са му виновни майсторите,че не могат да възкръснат мъртвеца за без пари!
няма значение от къде е внесена колата,предния месец се въртях в една автокъщта и видях достатъчно,внос само от германия,ама толкова кенефи,всяка втора се отваря двиг и се закрепя!
търговците нямат далавера де земат здрави коли,за това по-добре с лек удар и да се вижда,отколкото с ремонт на двиг правен за без пари...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Re: !

Мнение от Kocil » 20 Юни 2007, 19:16

pavlin_e30 написа:търговците нямат далавера де земат здрави коли,за това по-добре с лек удар и да се вижда,отколкото с ремонт на двиг правен за без пари...
:yes: Абсолютно вярно е,почти всичко у нас е удряно и оправяно тука...така ги взимат за без пари там,щото ремонта им е доста по-скъп там,отколкото тук...с нашта евтина работна ръка има си хас... ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Re: !

Мнение от BMWdrivers » 20 Юни 2007, 23:24

pavlin_e30 написа:аз съм този павлин,дето трябва да обяснява как крумчо(kiedmobil) изпревари една ес-класа!
в 5-та бяхме 4-ма,адски дъжд и наистина се дръпнаха леко с мерцедеса,ама до 215км и явно шофьора го достраша и пусна газта...
тва са глупости за 240км,наистина колата вървеше много добре,но крумчо бяга от реалноста винаги!
сега кара едно умряло комби(пак печка),на което душицата му е взета отдавна(взе го за 4500) и са му виновни майсторите,че не могат да възкръснат мъртвеца за без пари!
няма значение от къде е внесена колата,предния месец се въртях в една автокъщта и видях достатъчно,внос само от германия,ама толкова кенефи,всяка втора се отваря двиг и се закрепя!
търговците нямат далавера де земат здрави коли,за това по-добре с лек удар и да се вижда,отколкото с ремонт на двиг правен за без пари...

Чак пък на всяка втора да и е отварян двигателя :mhihi: айде нема нужда :mhihi: , кои ще се занимава да прави двигатели, за това че правят ламарините няма спор за ламарините може да се каже , че всяка втора е изчуквана :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 21 Юни 2007, 19:22

на тази автокъща си има човек за ремонти,защото повечето са скрап!а по другите даже не си правят труда да ги правят!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook