Втора водна помпа за дизел
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Втора водна помпа за дизел
От всичко изписано стана ясно ,че водната помпа е от голямо значение за BMW дизел-турбината била пластмасова и при отказ двигателят прегрявал светкавично и от там ясно какво следва.Някъде бях срещнал идеята за втора,електрическа водна помпа.Колеги някой от вас да е правил нещо подобно и ако не да вземем да изумуваме как да го направим . 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ако говориш за моторчето под клапите за парното, то си бачка постоянно, и мисля че и моделите без клима си го имат това моторче 


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното
А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
zvetiko написа:dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното
А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата.
не е достатъчна при авария, за това се препоръчва на всеки 60,000км смяна с нова водна помпа, термостат, виско, капачка за радиатора и охладителна течност (антифриз) (и тука от мен едно почистване на радиаторите, проверка на датчика за перката и съпротивлението).

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното
А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата.
Ами да ти кажа в моя случай беше достатъчна явно да охлади двигателя но аз я хванах навреме всмисъл още като тръгна да се качва температурата и я пуснах колата въпреки това тя пак отиде в червеното.Но като вентилатора е на мах на топло охлади колата доста бързо.Но както каза stanchev е много добре да се прави тази профилактика не само на дизелите а и на бензините

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
те са неразрушими ве
те са неразрушими ве
Айде Дино ти за бензините не се притеснявайdinozab написа:zvetiko написа:dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното
А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата.
Ами да ти кажа в моя случай беше достатъчна явно да охлади двигателя но аз я хванах навреме всмисъл още като тръгна да се качва температурата и я пуснах колата въпреки това тя пак отиде в червеното.Но като вентилатора е на мах на топло охлади колата доста бързо.Но както каза stanchev е много добре да се прави тази профилактика не само на дизелите а и на бензините

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:zvetiko написа:dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното
А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата.
Ами да ти кажа в моя случай беше достатъчна явно да охлади двигателя но аз я хванах навреме всмисъл още като тръгна да се качва температурата и я пуснах колата въпреки това тя пак отиде в червеното.Но като вентилатора е на мах на топло охлади колата доста бързо.Но както каза stanchev е много добре да се прави тази профилактика не само на дизелите а и на бензините
Stanchev ми даде още причини за втора водна помпа.


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
bmwfena написа:те са неразрушими веАйде Дино ти за бензините не се притеснявайdinozab написа:zvetiko написа:dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното
А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата.
Ами да ти кажа в моя случай беше достатъчна явно да охлади двигателя но аз я хванах навреме всмисъл още като тръгна да се качва температурата и я пуснах колата въпреки това тя пак отиде в червеното.Но като вентилатора е на мах на топло охлади колата доста бързо.Но както каза stanchev е много добре да се прави тази профилактика не само на дизелите а и на бензинитете са неразрушими ве
Най-вече М20



11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани