Втора водна помпа за дизел

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Втора водна помпа за дизел

Мнение от zvetiko » 17 Юни 2007, 17:42

От всичко изписано стана ясно ,че водната помпа е от голямо значение за BMW дизел-турбината била пластмасова и при отказ двигателят прегрявал светкавично и от там ясно какво следва.Някъде бях срещнал идеята за втора,електрическа водна помпа.Колеги някой от вас да е правил нещо подобно и ако не да вземем да изумуваме как да го направим . ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 17 Юни 2007, 19:02

колега просто си купи една водна помпа с метални лопатки и не мисли такижа глупости за електрическа втора водна помпа :mhihi:
Доста кончета в един обор.
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Юни 2007, 10:24

То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 18 Юни 2007, 10:25

ако говориш за моторчето под клапите за парното, то си бачка постоянно, и мисля че и моделите без клима си го имат това моторче ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Юни 2007, 10:26

Да де за него ама тия без клима го немат старото ми нямаше

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 18 Юни 2007, 19:40

dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното ;)


А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 18 Юни 2007, 21:34

zvetiko написа:
dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното ;)


А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата. ;)

не е достатъчна при авария, за това се препоръчва на всеки 60,000км смяна с нова водна помпа, термостат, виско, капачка за радиатора и охладителна течност (антифриз) (и тука от мен едно почистване на радиаторите, проверка на датчика за перката и съпротивлението).
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Юни 2007, 9:09

zvetiko написа:
dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното ;)


А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата. ;)

Ами да ти кажа в моя случай беше достатъчна явно да охлади двигателя но аз я хванах навреме всмисъл още като тръгна да се качва температурата и я пуснах колата въпреки това тя пак отиде в червеното.Но като вентилатора е на мах на топло охлади колата доста бързо.Но както каза stanchev е много добре да се прави тази профилактика не само на дизелите а и на бензините ;)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 19 Юни 2007, 9:20

те са неразрушими ве
dinozab написа:
zvetiko написа:
dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното ;)


А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата. ;)

Ами да ти кажа в моя случай беше достатъчна явно да охлади двигателя но аз я хванах навреме всмисъл още като тръгна да се качва температурата и я пуснах колата въпреки това тя пак отиде в червеното.Но като вентилатора е на мах на топло охлади колата доста бързо.Но както каза stanchev е много добре да се прави тази профилактика не само на дизелите а и на бензините ;)
Айде Дино ти за бензините не се притеснявай :mhihi: те са неразрушими ве

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 19 Юни 2007, 11:36

dinozab написа:
zvetiko написа:
dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното ;)


А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата. ;)

Ами да ти кажа в моя случай беше достатъчна явно да охлади двигателя но аз я хванах навреме всмисъл още като тръгна да се качва температурата и я пуснах колата въпреки това тя пак отиде в червеното.Но като вентилатора е на мах на топло охлади колата доста бързо.Но както каза stanchev е много добре да се прави тази профилактика не само на дизелите а и на бензините ;)


Stanchev ми даде още причини за втора водна помпа. :mhihi: Иначе с профилактиката ,която предлага наистина няма да имаш проблеми. ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 19 Юни 2007, 16:13

bmwfena написа:те са неразрушими ве
dinozab написа:
zvetiko написа:
dinozab написа:То ако е с клима си я има тая ел.помпа и тя работи като пуснеш парното ;)


А тая помпа дали ще е достатъчна при авария?Доколкото знам колега и ти си беше изпускал колата. ;)

Ами да ти кажа в моя случай беше достатъчна явно да охлади двигателя но аз я хванах навреме всмисъл още като тръгна да се качва температурата и я пуснах колата въпреки това тя пак отиде в червеното.Но като вентилатора е на мах на топло охлади колата доста бързо.Но както каза stanchev е много добре да се прави тази профилактика не само на дизелите а и на бензините ;)
Айде Дино ти за бензините не се притеснявай :mhihi: те са неразрушими ве

Най-вече М20 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook