грррр малко проблеми
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
грррр малко проблеми
Здравейте!
Нов съм в света на БМВ затова реших да питам тук преди да сменям това което съм намислил...
Значи имам два проблема при загряла кола:
1- когато загрее хидравликата започва да стяга и не е така маневрена, това от хидравличната течност ли е? Хидравликата не вие!
2- когато загрее започва първа и втора да влизат по-трудно, това от маслото на скоростите ли е?
Кутията ми е мацната със зелена боя, от къде да търся тъпото спецялно масло за нея и има ли смисъл да лсгам спецялното?[/b]
Нов съм в света на БМВ затова реших да питам тук преди да сменям това което съм намислил...
Значи имам два проблема при загряла кола:
1- когато загрее хидравликата започва да стяга и не е така маневрена, това от хидравличната течност ли е? Хидравликата не вие!
2- когато загрее започва първа и втора да влизат по-трудно, това от маслото на скоростите ли е?
Кутията ми е мацната със зелена боя, от къде да търся тъпото спецялно масло за нея и има ли смисъл да лсгам спецялното?[/b]
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Re: грррр малко проблеми
///peter написа:Кутията ми е мацната със зелена боя, от къде да търся тъпото спецялно масло за нея и има ли смисъл да лсгам спецялното?[/b]
Ако там не сложиш от "специалното" ще плачеш горко

Може да е маслото на скоростите, но може и някой лост при загряване да се "разхлопва" и от това да се затрудняват скоростите ...
May the BMW force be with you!
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
за хидравликата:
ако колата ти е без нивомат отиваш в дару и си взимаш CHF 7.1 около 30лв/литъра.
ако ти е с нивомат отиваш в някой голем магазин и си взимаш LHM = CHF 11 около 12-15лв/литър.
дали си с 7.1 или 11 го пише също и на капачката на сервото
ако колата ти е без нивомат отиваш в дару и си взимаш CHF 7.1 около 30лв/литъра.
ако ти е с нивомат отиваш в някой голем магазин и си взимаш LHM = CHF 11 около 12-15лв/литър.
дали си с 7.1 или 11 го пише също и на капачката на сервото

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
///peter написа:А за скоростите?
В магазините имат каталози и вземаш каталожното. Събира 1.5 литра. Вземи си две бутилчици и да не я свършиш като мен да забравиш да завиеш пробката





А относно марката на маслото ти си прецени. Аз карам с Титан и за сега не се оплаквам.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
провери те4носта на спира4ките ако е под нивото може и затова да не вклю4ва скоростите и саединитела да не ба4ка добре



7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани