Проблеми с парното !!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.12.2003
Местоположение: София

Проблеми с парното !!!

Мнение от Pav » 25 Дек 2003, 21:23

Пичове кажете добър майстор за парно.

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 25 Дек 2003, 23:23

Аз станах специалист по неволя напоследък, така че кажи какво прави за да се опитам да те насоча от къде е проблема.
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.12.2003
Местоположение: София

Мнение от Pav » 26 Дек 2003, 18:05

От известно време, т.е. от както стана студено, парното не духа силно и чак толкова топло както преди. Явно трябва да се прочисти, но аз не се наемам с това. Трябва да се сваля таблото, бара и т.н., така че не ми се занимава. Ако знаеш добър майстор, който да може да го направи ще съм ти благодарен !!!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 26 Дек 2003, 23:03

Две предположения на посоки - термостат (ако не прави нормалните градуси) и филтъра на парното...
Последна промяна Turturelo на 27 Дек 2003, 8:42, променена общо 1 път

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 26 Дек 2003, 23:21

Освен това което каза Туртурело, провери си и двата клапана на парното(двузонов климатик) през, които минава охладителна течност, много често те са проблема при е34, но лошото е че повредата се оправя само със смяна :(
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Дек 2003, 14:35

аз ги имам тез клапани нови и оригинални :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 27 Дек 2003, 14:52

И при мен го прави този проблем, но още не съм стигнал до него защото при мен се започна със смяна на моторчето и перките, сега сменям едни съпротивления, защото духа само на 4-та степен и след това ще се занимавам и с филтъра от където предполагам, че идва и този проблем. :cry:
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 27 Дек 2003, 18:15

Fast-and-Furious написа:....сега сменям едни съпротивления, защото духа само на 4-та степен... :cry:


Тия съпротивления имат една защита, която ги изключва ако вземат та прегреят. Обикновенно тя се скапва и ги държи изключени - затова вентилатора работи само на 4 степен. Вземаш един по дебел меден тел (1.5 - 2 мм) и го запояваш паралелно на защитата (демек я шунтираш) и вентилатора си тръгва на всички степени без никакъв проблем. Аз карам така вече 5 месеца и си работи перфектно. Малко става побългарено, ама няма смисъл да се ръсиш за нов реостат, щото след време пак ще се прецака. Това е фабричен дефект при BMW. След 94 г. ги правят със ШИМ регулиране и този проблем вече го няма. 8) Аз сега имам друг проблем с въпросния вентилатор - откак стана студено на 1,2 и 3 степен се разнасят от него едни страховити звуци. Май лагерите или втулките са останали без смазка (аз така си мисля де). Обаче е интересно, че на 4-та степен не скърца. Сега обаче е студено и не ми се разглобява да го правя. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Дек 2003, 0:58

Dimitar написа:
Fast-and-Furious написа:....сега сменям едни съпротивления, защото духа само на 4-та степен... :cry:


Тия съпротивления имат една защита, която ги изключва ако вземат та прегреят. Обикновенно тя се скапва и ги държи изключени - затова вентилатора работи само на 4 степен. Вземаш един по дебел меден тел (1.5 - 2 мм) и го запояваш паралелно на защитата (демек я шунтираш) и вентилатора си тръгва на всички степени без никакъв проблем. Аз карам така вече 5 месеца и си работи перфектно. Малко става побългарено, ама няма смисъл да се ръсиш за нов реостат, щото след време пак ще се прецака. Това е фабричен дефект при BMW. След 94 г. ги правят със ШИМ регулиране и този проблем вече го няма. 8) Аз сега имам друг проблем с въпросния вентилатор - откак стана студено на 1,2 и 3 степен се разнасят от него едни страховити звуци. Май лагерите или втулките са останали без смазка (аз така си мисля де).
Обаче е интересно, че на 4-та степен не скърца. Сега обаче е студено и не ми се разглобява да го правя. :D


като дойде времето свирни да разглобяваме заедно :), на мен ми свири понякоа само на 1-ва и 2-ра

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 28 Дек 2003, 12:03

Лудия, това ми прозвуча като "групов секс" 8) . Аз едва ли ще дойда в София да си разглобявам вентилатора, ама ти ако искаш може да отскочиш до Пловдив. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Дек 2003, 12:49

Dimitar написа:Лудия, това ми прозвуча като "групов секс" 8) . Аз едва ли ще дойда в София да си разглобявам вентилатора, ама ти ако искаш може да отскочиш до Пловдив. :D


упсс пак не погледнах инфото :oops:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 29 Дек 2003, 10:41

Pav, предполагам говориш за Е34 посочено в инфото-ти, затова местя тази "техническа" тема, локално е Е34 форума! Ако става въпрос за друга кола кажете да я преместим...

Хекскюууззз мии за :OT:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

и аз имах такъв проблем

Мнение от zmej » 08 Яну 2004, 11:54

При мен обаче беше съчетан и с прегряване. след като обиколих доста пишман майстори и ми смениха 3 термостата за 2 дни, накрая се предадох и отидох в Дару Кар.
В крайна сметка се оказа, че е превъртяла водната помпа и от там били всички проблеми. Тя поначало била слабо място на тия 5-ци. Покрай водната помпа обаче бяха цепими мотора и му бяха сменили всичко вътре от до, та накрая ме застреляха с 2 130лв.,

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook