525TDS гнп ел.плочка
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- doktora_stz
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.01.2007
525TDS гнп ел.плочка
имам проблем сас тази плочка недаржи постояни обороти и като подам гас сас закаснение дига оборотите.Споделете някое мнение какво да правя,предлагатми цяла помпа за 700лв.ами ако е саштата.неможах да намеря такава тема вав форума ако я има сажелявам.
- doktora_stz
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.01.2007
значи кое имаш на предвид да сваля плочката или ватре в помпата заштото моита плочка я свалях и на нея има един палец които влиза в помпата и немога да разбера кво се износва.
На плочката, не в помпата. Този палец се движи в зависимост колко газ подаваш и съответно колко гориво да подава. Най-често си в в 500-800 оборота. Там този палец износва мястото върху което се движи. Стара плочка не е в мен и немога е снимам. Смених е с нова, а стара дадох на друг човек, който успя да си е оправи. За съжаление как точно незнам, а и незнам кога ще го вида за да го питам.
- doktora_stz
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.01.2007
аха ясно мерси,ас имам един приятел които има 2.4тд и ми каза че става и от друга помпа само дае ел. и ас земах една незнам точно на каква колае маи на wv и изглежда саштата самоче несам я пробвал макар че невярвам да стане штея пробвам поне да отпадне като вариянт.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
моята пак от 3000 оборота нагоре не6те да вари забива муцуната
и мноо бавно набира след 3000 дали дали и моята не е не6тоо от то плазга4 да е замарсен 6тото тя рядко се кара над 3000об/мин?
и мноо бавно набира след 3000 дали дали и моята не е не6тоо от то плазга4 да е замарсен 6тото тя рядко се кара над 3000об/мин?
- doktora_stz
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.01.2007
ами според моя приятел сас524тд неговата е правила така и сменил плочката и се оправила и сега варви доста добре ама незнам за всеки случаи отиди да я погледнат в сервис.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Колега направо я сменяй. Не е евтино но... И аз се мъчих да ремонтирам старата но... Правят я искарва малко и пак шахта. И накрая ми писна.doktora_stz написа:ами според моя приятел сас524тд неговата е правила така и сменил плочката и се оправила и сега варви доста добре ама незнам за всеки случаи отиди да я погледнат в сервис.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Гост
-
Solakov написа:Здравеите приятели искам да попитам за един двигател на бмв 2.5тд 136коня. вапроса ми е следният с тази плочка на помпата какво се прави пуска се и се спира горивото ли? ако е да ок. ако е за друго кайете за какво е и откаде се пуска горивото и откаде се намаля Благодаря ви предварително
Бате, няма 2.5тд (м51д25) двигател, който да е 135 коня, освен ако не е с чип, ама тогава е доста повече коне. Т.н. плочка (заедно с 'умната' дюза на 4 цилиндър) служи за подаване на информация към компютъра какво количество гориво минава през нея и съответно влиза в цилиндрите. Компа също чете и позицията на потенциометъра на педала на газта и така (като чете и доста други датчици, напр. на коляновия вал, буста на турбото и пр.) оптимизира работата на двигателя. 'Пускане', както се изрази ти, или увеличаване на горивото става само през компютъра при тези коли, т.е. с перформанс чип.
- Гост
-
Re: re
slavianko написа:Колега направо я сменяй. Не е евтино но... И аз се мъчих да ремонтирам старата но... Правят я искарва малко и пак шахта. И накрая ми писна.doktora_stz написа:ами според моя приятел сас524тд неговата е правила така и сменил плочката и се оправила и сега варви доста добре ама незнам за всеки случаи отиди да я погледнат в сервис.
Аз бих взел читава втора ръка и в краен случай нова. ЮВЕ казват, че и при нова няма гаранция да не се разтропа след 5-6 месеца, а в някои случи и по-рано, демек калпави са. Имам приятел, който я смени с втора ръка преди 1.5 години и засега няма грешка. А ако се намери някой да ги ремонтира успешно ще бъде як бизнес.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Solakov написа:Значи на мен един маистор ми каза че с тази плочка кото се мърда се овеличава и намаля горивото незнам точно как става само знам че разхвабва 2 болчета и после с един дървен чук чука лекичко някаде одгоре по помпата
горе до лу е така ама има една пломба дет тряа да се махне
парво ина4е неможе да се мрадне
много леко тряа да се по4уква минимални двийения дават разлика
мноо по4ва да варви
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Solakov написа:А можели да ми обясниш точно кои болчетатрябва да развия и коя пломба трябва да се махне?
как да ти обясня ся нз от де да зема схема да ти покажа
има едно 4ервено не6то от ляво на пло4ката.
тва е пломбата
тряа да се свали пло4ката тва там дето влиза кабела за
управление 4упи се пломбата и пак се слага
ама тряа да се бележи как е било и после пали6 и по4уква6 по малко
и те обороти те се дигат по малко
мноо голяма разлика има вав вървенето
ама е малко панаир докат ссе нагласи.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани