525TDS гнп ел.плочка

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.01.2007

525TDS гнп ел.плочка

Мнение от doktora_stz » 19 Яну 2007, 20:01

имам проблем сас тази плочка недаржи постояни обороти и като подам гас сас закаснение дига оборотите.Споделете някое мнение какво да правя,предлагатми цяла помпа за 700лв.ами ако е саштата.неможах да намеря такава тема вав форума ако я има сажелявам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от alb » 19 Яну 2007, 20:32

По-добре ти или в сервиз да ти е свалят, отвори е и виж дали може да е "рециклираш". Един палец който се движи по една шина и на 500-700 оборота се изтърква шината и палеца прескача. Нова плочка - хилядарка. Или отвори тази която ти предлагат и виж дали е изтъркано на някое място.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.01.2007

Мнение от doktora_stz » 19 Яну 2007, 20:48

значи кое имаш на предвид да сваля плочката или ватре в помпата заштото моита плочка я свалях и на нея има един палец които влиза в помпата и немога да разбера кво се износва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от alb » 19 Яну 2007, 20:55

На плочката, не в помпата. Този палец се движи в зависимост колко газ подаваш и съответно колко гориво да подава. Най-често си в в 500-800 оборота. Там този палец износва мястото върху което се движи. Стара плочка не е в мен и немога е снимам. Смених е с нова, а стара дадох на друг човек, който успя да си е оправи. За съжаление как точно незнам, а и незнам кога ще го вида за да го питам.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.01.2007

Мнение от doktora_stz » 19 Яну 2007, 21:02

аха ясно мерси,ас имам един приятел които има 2.4тд и ми каза че става и от друга помпа само дае ел. и ас земах една незнам точно на каква колае маи на wv и изглежда саштата самоче несам я пробвал макар че невярвам да стане штея пробвам поне да отпадне като вариянт.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 20 Яну 2007, 16:04

моята пак от 3000 оборота нагоре не6те да вари забива муцуната
и мноо бавно набира след 3000 дали дали и моята не е не6тоо от то плазга4 да е замарсен 6тото тя рядко се кара над 3000об/мин?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 10.01.2007

Мнение от doktora_stz » 20 Яну 2007, 18:59

ами според моя приятел сас524тд неговата е правила така и сменил плочката и се оправила и сега варви доста добре ама незнам за всеки случаи отиди да я погледнат в сервис.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 20 Яну 2007, 19:19

doktora_stz написа:ами според моя приятел сас524тд неговата е правила така и сменил плочката и се оправила и сега варви доста добре ама незнам за всеки случаи отиди да я погледнат в сервис.
Колега направо я сменяй. Не е евтино но... И аз се мъчих да ремонтирам старата но... Правят я искарва малко и пак шахта. И накрая ми писна.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.02.2007

Мнение от Solakov » 14 Фев 2007, 18:06

Здравеите приятели искам да попитам за един двигател на бмв 2.5тд 136коня. вапроса ми е следният с тази плочка на помпата какво се прави пуска се и се спира горивото ли? ако е да ок. ако е за друго кайете за какво е и откаде се пуска горивото и откаде се намаля Благодаря ви предварително

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 14 Фев 2007, 18:32

Solakov написа:Здравеите приятели искам да попитам за един двигател на бмв 2.5тд 136коня. вапроса ми е следният с тази плочка на помпата какво се прави пуска се и се спира горивото ли? ако е да ок. ако е за друго кайете за какво е и откаде се пуска горивото и откаде се намаля Благодаря ви предварително

Бате, няма 2.5тд (м51д25) двигател, който да е 135 коня, освен ако не е с чип, ама тогава е доста повече коне. Т.н. плочка (заедно с 'умната' дюза на 4 цилиндър) служи за подаване на информация към компютъра какво количество гориво минава през нея и съответно влиза в цилиндрите. Компа също чете и позицията на потенциометъра на педала на газта и така (като чете и доста други датчици, напр. на коляновия вал, буста на турбото и пр.) оптимизира работата на двигателя. 'Пускане', както се изрази ти, или увеличаване на горивото става само през компютъра при тези коли, т.е. с перформанс чип.

Гост
Аватар

Re: re

Мнение от Гост » 14 Фев 2007, 18:37

slavianko написа:
doktora_stz написа:ами според моя приятел сас524тд неговата е правила така и сменил плочката и се оправила и сега варви доста добре ама незнам за всеки случаи отиди да я погледнат в сервис.
Колега направо я сменяй. Не е евтино но... И аз се мъчих да ремонтирам старата но... Правят я искарва малко и пак шахта. И накрая ми писна.

Аз бих взел читава втора ръка и в краен случай нова. ЮВЕ казват, че и при нова няма гаранция да не се разтропа след 5-6 месеца, а в някои случи и по-рано, демек калпави са. Имам приятел, който я смени с втора ръка преди 1.5 години и засега няма грешка. А ако се намери някой да ги ремонтира успешно ще бъде як бизнес.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.02.2007

Мнение от Solakov » 15 Фев 2007, 16:07

Значи на мен един маистор ми каза че с тази плочка кото се мърда се овеличава и намаля горивото незнам точно как става само знам че разхвабва 2 болчета и после с един дървен чук чука лекичко някаде одгоре по помпата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 15 Фев 2007, 18:39

Solakov написа:Значи на мен един маистор ми каза че с тази плочка кото се мърда се овеличава и намаля горивото незнам точно как става само знам че разхвабва 2 болчета и после с един дървен чук чука лекичко някаде одгоре по помпата


горе до лу е така ама има една пломба дет тряа да се махне
парво ина4е неможе да се мрадне
много леко тряа да се по4уква минимални двийения дават разлика
мноо по4ва да варви
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.02.2007

Мнение от Solakov » 15 Фев 2007, 19:22

А можели да ми обясниш точно кои болчетатрябва да развия и коя пломба трябва да се махне?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 16 Фев 2007, 0:06

Solakov написа:А можели да ми обясниш точно кои болчетатрябва да развия и коя пломба трябва да се махне?


как да ти обясня ся нз от де да зема схема да ти покажа
има едно 4ервено не6то от ляво на пло4ката.
тва е пломбата
тряа да се свали пло4ката тва там дето влиза кабела за
управление 4упи се пломбата и пак се слага
ама тряа да се бележи как е било и после пали6 и по4уква6 по малко
и те обороти те се дигат по малко
мноо голяма разлика има вав вървенето
ама е малко панаир докат ссе нагласи.
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook